Chirica: 4 dosare / Alexe: 3 dosare. De ce totuşi cei doi nu au motive de îngrijorare până în ziua alegerilor?
Daca cei doi vor câstiga la viitoarele alegeri locale înca o tura în fruntea insti (...)
citeste totjoi, 28.03.2024
Scandal uriaş în ultimele zile la sediul din Iaşi al site-ului de vânzări elefant.ro. Deşi punctul de lucru, situat pe strada 14 decembrie, în centru, procesează şi distribuie clienţilor mii de colete pe zi, aici se lucrează cu un singur ghişeu. Ca sa facă faţă, conducerea societăţii le-a cerut angajatelor de la ghişeu să aducă în ajutor rude de acasă, pe care firma le plăteşte ca zilieri: 50 lei pe zi. Vânzările mari dinaintea Sărbătorilor au creat acolo haos total. Un calcul simplu arată că, la media de minim 1.000 de colete distribuite în cele 12 ore de program, angajata de la ghişeu trebuie să aducă, să proceseze şi să înmâneze un colet în mai puţin de 45 secunde, lucru absolut imposibil. Site-ul de vânzări are în acţionariat şi un fost premier al R. Moldova.
UPDATE 18:55
SC Elefant Online SA, firma care administrează site-ul retailerului online elefant.ro, a transmis un punct de vedere pe marginea problemelor semnalate de „Ziarul de Iaşi” prin intermediul unei firme de PR. Redăm, în rândurile următoare, textul integral primit pe e-mail:
„În acest an, reţeaua de puncte de livrare Elefant a ajuns la peste 30 de locaţii și sute de mii de colete livrate. Dacă în mod normal, afluxul de colete în pickup-point necesită o forță de muncă mai redusă, în aceste ultime săptămâni a fost nevoie de resurse umane suplimentare. Pentru aceasta am mărit numărul de colaboratori utilizând serviciile unei companii de resurse umane care ne-a completat parțial necesarul de personal la nivel local în momentele de vârf. Am constatat că mulți dintre clienții Elefant au preferat să ridice coletele de la punctele de livrare cu atât mai mult înainte de Sărbători pentru a fi siguri că intră în posesia cadourilor comandate la timp. Situația a fost similară și la Iași unde, ca și în alte puncte de livrare, la orele de vârf s-au format cozi. În această perioadă analizăm toate dificultățile întâmpinate de clienți la punctele de livrare și vom găsi soluțiile potrivite astfel încât aceste situații să nu se mai repete. Am constatat că ieșenii au un nivel de interes crescut pentru achizițiile online. În 2016 s-a înregistrat o creștere cu peste 130% a vânzărilor Elefant aici față de anul trecut, cu mult peste media celorlalte orașe din România. De aceea luăm în calcul deschiderea mai multor puncte de colectare în cursul anului următor pentru a servi cât mai rapid clienții. Iașiul este al doilea oraș din România, după București, ca volum al vânzărilor înregistrate de Elefant și este totodată în atenția întregii administrații a companiei”, se specifică în mesajul semnat de Dan Vidraşcu, directorul general Elefant.ro.
ŞTIRE INIŢIALĂ:
Mii de ieşeni şi-au blestemat zilele în ultima perioadă după ce au comandat diferite obiecte pe site-ul de vânzări elefant.ro. Deşi vorbim de unul din cele mai mari magazine de vânzări online din ţară, modul în care sunt trataţi clienţii aduce mai degrabă a afacere încropită în pripă, pentru un câştig imediat. În urmă cu trei zile, spre seară, zeci de ieşeni aşteptau la rând pentru a-şi ridica comenzile de la sediul Elefant.ro din Iaşi. Rândul se mişca foarte greu. Pentru a ajunge de la uşă până la casa de marca trebuia să te înarmezi cu multă răbdare pentru că, pentru a-ţi ridica produsele comandate din magazin durează mai bine de o oră, o oră şi jumătate. După o perioadă de oarecare acalmie, spiritele au început să se încingă.
Clienţii deveneau tot mai nemulţumiţi de ritmul în care îşi primeau pachetele, cu toate că, la acea oră, lucra o singură casieră, care însă făcea de toate: căuta pachetele în celelalte camere, le aducea clienţilor, încasa banii şi verifica, în prezenţa acestora, conţinutul coletelor. Alături, de casieră, mai era, la prima vedere, şi un alt reprezentant al magazinului, mai în vârstă, care însă nu făcea nimic să o ajute. „Doamna şi caută, şi încasează. Dumneavoastră sunteţi observator? Îmi dau eu haina jos şi o ajut pe doamna”, spune un client vizibil iritat de ritmul cu care se deplasa coada. „Nu, a lucrat aici şi nu a fost plătit. Asta s-a întâmplat! Şi vă rog să nu comentaţi pentru că nu ştiţi situaţia de aici!”, răspunde scurt casiera.
„A fost bine la început”
Cuvinte cheie: + magazin Elefant, Iasi, angajati, pachete
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Cât costă kilogramul de miel de Paște: ”Nu-mi pot permite luxul ăsta”
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Rusia a primit un avertisment scris de la SUA înainte de atacul terorist de la Moscova
Cazul fetiţelor încurcate la externarea din maternitatea Ploieşti: ce sancțiune a primit asistenta
Ploieşti: Ce a păţit asistenta care a încurcat doi bebeluşi la externare
În pofida războiului, economia ucraineană a crescut cu 5,3% în 2023
Economia SUA a înregistrat o creştere peste estimări în trimestrul patru din 2023
Boloş: Cel care stă în concediu medical primeşte mai mulţi bani decât atunci când este la serviciu
Manchester City a transferat un fotbalist american de 14 ani
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Modificări: Tramvaiul 6 (Dacia – Târgu Cucu) va circula până în Tătăraşi Nord
Orașul din România de două ori mai mare decât Bucureștiul în care mulţi ieşeni îşi petrec vacanţa
Philipp Plein şi-a părăsit logodnica pentru o ieşeancă. Tânăra din Paşcani e însărcinată
Ministrul Finanţelor, întrebat cât i-a venit factura la curent: 199 lei
Prahova: Bărbat ucis cu un singur pumn după o ceartă pe modul în care a parcat maşina
Dan Şucu anunţă că merge cu galeria Rapidului la meciul cu U. Craiova
Preţul aurului a urcat joi la 327,8351 lei/gram, o nouă valoare record
Nou scandal: Postări cu soldaţi israelieni care se joacă cu lenjeria intimă a femeilor din Gaza
Prefectul Cojocaru acuză conducerea Aeroportului Iaşi de "politizare cu penali"
Conferința ,,BRICS și ordinea economică mondială”, la sediul Academiei Române din Iași
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
Ministrul Energiei explică modul cum va fi aplicată schema de plafonare la gaze şi energie
Noi măsuri în privinţa sistemului electronic RO e-Factura. Ce măsură anunţă Guvernul
Integritatea hibridă a lui Herman von Hebel, preşedintele Comisiei Pre-Vetting din Republica Moldova
STUDIU - Gheaţa polară se topeşte şi modifică rotaţia Pământului: Timpul însuşi este afectat
Grav accident rutier în Dolj, unde două maşini s-au ciocnit, iar una a luat foc
Luis Enrique şi Hansi Flick, pe lista scurtă pentru a-i succede lui Xavi la FC Barcelona
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Putin spune că Rusia nu va ataca NATO, dar că avioanele F-16 date Ucrainei vor fi doborâte
Ucraina afirmă că a doborât peste noapte 26 de drone de atac ruseşti
Beyoncé, vedeta pop de culoare din Texas, îşi lansează primul album country
Grecia: Cele mai ridicate temperaturi pentru luna martie din ultimii douăzeci de ani
Nissan va investi în unitatea de vehicule electrice Ampere a grupului Renault
Prima Doamnă Jill Biden a scris o carte pentru copii despre pisica de la Casa Albă
Dan CONSTANTINMoştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
George ŢURCĂNAŞUDespre discursul regionalist din Moldova (II) |
Bogdan ILIESCUSpărgătoarea de coduri |