Eurotrip
Moo
epimedica
mesterescu

sambata, 23.05.2015

Consumul de carburant

GALERIE
%PIC_TITLE%
    - +

    Studiul a fost realizat de Consumer Reports.  Soferii care sint atenti la consumul de carburant, cei care stau efectiv si verifica zilnic acest consum au observat ca cifrele sint exact cele prezentate de Agentia de Protectie a Mediului.

    Studiul, bazat pe teste reale in toata lumea arata problemele de consum de carburant la multe marci si modele. Au fost studiate indeaproape 303 masini in decursul a 6 ani (2000 -2006).

    Cele mai importante aspecte ale studiului

    * Probleme de consum au fost gasite la 90% din masinile care au intrat in acest test. 

    * Cea mai mare discrepanta dintre consumul scris pe foaie si cel real s-a gasit la consumul urban. Unele masini consumau cu 15% mai mult decit era inscris in documentatia tehnica. 

    * Fabricantii de automobile testeaza prototipuri care scot un consum mult mai bun decit insasi modelul.

    Infrastructura rutiera precara creste consumul de combustibil cu 1,5 milioane de euro pe zi

    Proprietarii de autovehicule care circula in Romania inregistreaza pierderi zilnice de 1,5 milioane de euro prin cresterea consumului de combustibili determinata de starea precara a infrastructurii rutiere, potrivit unui studiu realizat de Asociatia Romania a Antreprenorilor de Constructii (ARACO).

    "Studiul ARACO a fost realizat pe baza reglementarilor internationale accesate de proiectantii antreprenori si de investitorii din constructii si a analizat economiile, in cazul in care autovehiculele merg cu viteza superioara", a declarat, recent, intr-o conferinta de presa, presedintele ARACO, Laurentiu Plosceanu.

    In Bucuresti, valoarea pierderilor este de 500.000 de euro zilnic, a mentionat Plosceanu. Pierderile legate de infrastructura deficitara pot fi diminuate atit prin reducerea consumului de benzina, cit si prin gasirea unor solutii alternative pe drumuri, precum subtraversarile sau pasarelele, in special in Bucuresti, spun reprezentantii ARACO.

    De asemenea, presedintele ARACO a subliniat importanta inceperii in termen cit mai scurt a proiectelor de infrastructura anuntate de Guvern. "E esential ca ceea ce incearca Guvernul sa propuna in buget, in materie de infrastructura, sa devina operational cit mai repede. ARACO sustine toate proiectele de infrastructura, cu conditia ca acestea sa fie intirziate cit mai putin", a mai spus Plosceanu.

    Vehicule eficiente  din punct   de vedere al consumului

    Este bine sa cautati un vehicul care are un consum eficient pentru clasa in care se afla. Vehiculele de mai jos au primit note bune, dar si note proaste in ceea ce priveste consumul de carburant.

    Masini mici

    Consum mic:

    Transmisie manuala

    1. Honda Insight

    2. Toyota Echo

    3. Toyota Scion xB

    4. Toyota Scion Xa

    Transmisie automata:

    1. Toyota Prius

    2. Honda Civic Hybrida

    3. Toyota Scion Xa

    4. Toyota Scion Xb

    Consum mare:

    Transmisie automata:

    1. Subaru Impresa 2.5 RS

    2. Chevrolet Cobalt LS

    Sedan de familie:

    Consum mic:

    1. Toyota Prius

    2. Volkswagen Passat GLS TDI

    3. Honda Accord Hybrida

    Consum mare:

    1. Subaru Legacy GT

    2. Hyundai XG350

    Sedan de marime mare:

    Consum mic:

    1. Toyota Ayalon

    2. Mercury Montego FWD

    3. Ford Five Hundred

    Consum mare:

    1.Mercury Grand Marquis LSE

    2. Chrysler 300C


    Comentarii Facebook

    Ultima ora

    editorial

    Demisia incompetenţilor

    Nicolae GRECU

    Demisia incompetenţilor

    Acest titlu trebuie citit exact cum e scris: două substantive, unul la nominativ, altul la genitiv, fară virgule între ele şi fără băţ de exclamare la sfârşit.

    Filmuletul zilei

    opinii

    Optimism

    Briscan ZARA

    Optimism

    (...) Orice lucru e posibil, totul se poate realiza, tot ce e omenesc se poate face, nimic nu este de neînţeles.

    Noua nouă stângă: o analiză în durată lungă (IV)

    Sorin CUCERAI

    Noua nouă stângă: o analiză în durată lungă (IV)

    E imposibil să ştim cât de mult va dura acest nou consens. Poate aproximativ 30 de ani, la fel ca precedentele două, poate mai mult, poate mai puţin. E iarăşi imposibil să mai avem candoarea ideologilor neoliberali care vorbeau despre „sfârşitul istoriei”, înţelegând prin asta perpetuarea în eternitate a consensului neoliberal. 

    În păcat sau împăcat?

    pr. Constantin STURZU

    În păcat sau împăcat?

    Omul este cea mai zbuciumată fiinţă de pe faţa pământului. Ne consumăm, nu avem linişte, suntem în permanenţă agitaţi - dacă nu tot timpul în exterior, în lăuntrul nostru suntem, oricum, într-un freamăt perpetuu.

    Propunerea redactorului sef

    Tanda şi Manda

    Toni HRITAC

    Tanda şi Manda

    Avem de a face cu o schimbare a clasei politice, determinată de şarjele DNA? Înclin să cred că nu.

    Caricatura zilei

    Suspendarea lui Adomnitei

     

    Editia PDF

    Intrebarea zilei

    Strângeţi bonuri pentru a participa la loteria fiscală?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.