Eurotrip
mesterescu

sambata, 31.01.2015

Cine e in realitate Ghiţă Ciobanul din reclama Vodafone (FOTO)

GALERIE
Ghita Ciobanul d
  • Ghita Ciobanul d
- +

Ghiţă Ciobanul a devenit, cu ajutorul reclamelor de la Vodafone, cel mai faimos baci din România. Mai mult, el este chiar o persoană reală şi chiar este un cioban autentic cu circa 1.000 de oi.

 

Ghiţă Ciobanul, pe numele lui adevărat Gheorghe Dănuleţiu, are 28 de ani, este căsătorit, are o fetiţă de şase luni şi locuieşte în Jina, judeţul Sibiu.Baciul din reclama la Vodafone a terminat opt clase la şcoala din sat şi „ciobăneşte“ de la 14 ani, ducând mai departe tradiţia familiei.



E singurul băiat, mai are cinci surori şi mărturiseşte că a învăţat meserie de la tatăl lui, scrie adevărul.ro.

Ghiţă a devenit celebru printr-o întâmplare: în urmă cu trei ani, un fotograf profesionist i-a făcut mai multe fotografii pentru un album de transhumanţă. Apoi, amicul ciobanului l-a pus în contract cu o casă de producţie.Intrebat dacă în viaţa reală este chiar ca în reclama Vodafone, Ghiţă răspunde, de sub clopul autentic, punând o întrebare: „Vi se pare că sunt actor?
Comentarii Facebook

Ultima ora

editorial

Şeicii handbalului mondial

Nicolae GRECU

Şeicii handbalului mondial

Naturalizările pe bandă rulantă au făcut naţionala din Qatar o forţă în acest sport. Când va veni vremea să ne întoarcem în lumea bună a handbalului, ce tablou vom găsi acolo?

Filmuletul zilei

opinii

Bărbăţie

Briscan ZARA

Bărbăţie

Nici pe mine nu mă baţi. Chiar mă simt frustrată. Celelalte femei o iau aproape zilnic, iar eu nici măcar o palmă de când ne-am căsătorit. Nici pe copii nu-i plesneşti. Ce fel de educaţie e asta? Ne pui pe scaun şi ne ţii conferinţe. Că aia nu-i bună, că aşa nu procedăm corect, că cutare lucru nu e ”just”.

Absenţa raţiunii

Sorin CUCERAI

Absenţa raţiunii

Faptele sunt binecunoscute. Aproape 42% dintre cetăţenii români trăiesc în risc de sărăcie şi excluziune socială. Aproape 29% dintre cetăţenii români suferă de lipsuri materiale severe. Toate cercetările sociologice legate de agenda cetăţeanului constată că sărăcia este, invariabil, principala problemă cu care se confruntă românii. Realitatea este deci cât se poate de limpede - la fel şi mesajul transmis de societate.

4 în 1: smerenia instant!

pr. Constantin STURZU

4 în 1: smerenia instant!

Cu adevărat, trăim vremuri în care omul nu mai are răbdare, ci vrea să obţină totul foarte repede, instantaneu, dacă se poate. Este vremea celor stau cu telecomanda în mână, a celor ce fac dintr-un simplu click poartă către împlinirea dorinţelor sau a celor ce sorb cu nesaţ din cafele solubile obţinute instant, din plicurile "3 în 1".

Propunerea redactorului sef

Fazele autostrăzii fazate

Toni HRITAC

Fazele autostrăzii fazate

Greşeala USL şi a actualului Guvern este că au transformat tema autostrăzilor dintr-o chestiune tehnică şi financiară într-o destrăbălare electorală.

Caricatura zilei

Udrea la DNA

 

Editia PDF

Intrebarea zilei

Cum sunteţi trataţi în spitalele ieşene?

vezi raspunsuri

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.