miercuri, 23.04.2014

Cine e in realitate Ghiţă Ciobanul din reclama Vodafone (FOTO)

GALERIE
Ghita Ciobanul d
  • Ghita Ciobanul d
- +

Ghiţă Ciobanul a devenit, cu ajutorul reclamelor de la Vodafone, cel mai faimos baci din România. Mai mult, el este chiar o persoană reală şi chiar este un cioban autentic cu circa 1.000 de oi.

 

Ghiţă Ciobanul, pe numele lui adevărat Gheorghe Dănuleţiu, are 28 de ani, este căsătorit, are o fetiţă de şase luni şi locuieşte în Jina, judeţul Sibiu.Baciul din reclama la Vodafone a terminat opt clase la şcoala din sat şi „ciobăneşte“ de la 14 ani, ducând mai departe tradiţia familiei.



E singurul băiat, mai are cinci surori şi mărturiseşte că a învăţat meserie de la tatăl lui, scrie adevărul.ro.

Ghiţă a devenit celebru printr-o întâmplare: în urmă cu trei ani, un fotograf profesionist i-a făcut mai multe fotografii pentru un album de transhumanţă. Apoi, amicul ciobanului l-a pus în contract cu o casă de producţie.Intrebat dacă în viaţa reală este chiar ca în reclama Vodafone, Ghiţă răspunde, de sub clopul autentic, punând o întrebare: „Vi se pare că sunt actor?
Adauga comentariu

Ultima ora

editorial

(De) Ce votăm pe 25 mai?

Radu MEȘNIȚĂ

(De) Ce votăm pe 25 mai?

Trei motive ca să (nu) mergeţi la vot.

Filmuletul zilei

opinii

La Blog

Florin CÎNTIC

La Blog

Cu toate acestea însă nu ne putem împiedica să spunem, trăiască blogul!, căci el va juca la viitoarele alegeri un rol important şi, în ciuda încercărilor naturale de utilizare a spaţiului de comunicare publică în favoarea lor, politicienii vor fi nevoiţi să accepte ponderea regulatoare, echilibrantă a puzderiei de comentarii şi afirmaţii critice pe care blogurile şi fluxurile de social media le pot genera în deplină libertate.

Iertare şi iubire

Tiberiu BRĂILEAN

Iertare şi iubire

Interacţionăm spontan şi experienţele se înşiruie cu o dinamicitate care vizează instantaneitatea. Astfel de relaţii nu pot fi decât armonioase şi caracterizate de principiul win-win, câştigă fiecare.

O chestiune retorică

Ghenadie NICU

O chestiune retorică

Manipularea e făcută cu mare artă, menajând susceptibilităţile şi driblând, practic, până şi vigilenţele hârşite. De consumatorul simplu, cum se spune, nici nu e cazul să pomenim: el e victima inocentă şi promptă a soiului acesta de manevre. Încrederea se câştigă cu mimarea obiectivităţii, cu vocea răspicată imparţial.

Propunerea redactorului sef

Doi ani de ceartă cu Adomniţei şi Nichita

Toni HRITAC

Doi ani de ceartă cu Adomniţei şi Nichita

Este nevoie de un acord de coabitare, care să le spună unde să se oprească.

Caricatura zilei

Ciocnit de oua

 

Editia PDF

Blogurile ziarului

Jup

Jup

02.04.2014

Ar vrea dronă

Jup

Jup

03.02.2014

Iadul alb

Intrebarea zilei

Credeti ca Republica Moldova se va alipi Rusiei?

vezi raspunsuri

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.