Eurotrip
mesterescu

vineri, 19.12.2014

Dacia a dezvaluit noul Logan break

La Salonul de la Geneva producatorul local a lansat si o serie limitata Duster.

GALERIE
dacia-logan-mcv-geneva-2013-103dacia-logan-mcv-geneva-2013-201dacia-logan-mcv-geneva-2013-202dacia-logan-mcv-geneva-2013-203
  • dacia-logan-mcv-geneva-2013-103
  • dacia-logan-mcv-geneva-2013-201
  • dacia-logan-mcv-geneva-2013-202
  • dacia-logan-mcv-geneva-2013-203
- +

Dacia a lansat ieri la Salonul Auto de la Geneva noul Logan MCV si seria limitata Duster Aventure. La un pret comparabil cu cel al predecesorului sau, noul Logan MCV are 5 locuri, un portbagaj cu un volum de 573 litri, noi motorizari pe benzina (TCe 90) si diesel, putand fi comandata din al doilea trimestru al anului în curs

Astfel, noul Logan MCV este disponibil cu doua motoare pe benzina: motorul 1.2 16v 75 si noul motor turbo pe benzina cu trei cilindri TCe 90, cu un consum de 5 litri/ 100 km, potrivit constructorului. În unele tari, motorul 1.2 este disponibil în versiunea benzina-GPL. Oferta de motorizari diesel este concentrata pe propulsorul 1.5 dCi, disponibil în doua variante de putere - 66 kW (90 CP) si 55 kW (75 CP) în cazul normei Euro5. Seria limitata Duster Aventure, echipata cu o rampa de proiectoare si un sistem de navigatie Garmin, va fi comercializata în 16 tari din luna aprilie. Pentru toate modelele Dacia asigura o garantie de 3 ani/100 000 km. Vanzarile Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8% fata de 2011, la 359.822 autovehicule, din care putin peste 6% au fost comercializate în Romania, unde compania se mentine totusi lider, iar cele mai mari piete de desfaceri au ramas Franta (23,4%), Germania (13%), Algeria, Turcia si Italia. “Cu 360.000 de unitati vandute în 2012, Dacia este o marca de cucerire care îsi continua ofensiva cu Noul Logan MCV. Este, în prezent, cea mai tanara gama din Europa. În 2012 cota sa de piata a crescut în cele 40 de tari în care se comercializeaza, astfel ca s-au vandut cu 17.000 de unitati mai mult decat în 2011. În 2013 marca îsi va continua dezvoltarea odata cu intrarea pe piete noi, precum Marea Britanie si Irlanda”, a declarat într-un comunicat Rafael Treguer, director dezvoltare marca Dacia. Anul trecut, constructorul detinut de grupul francez Renault a lansat noile Logan, Sandero si Sandero Stepway. Constantin Stroe, vicepresedintele Consiliului de Administratie al Automobile Dacia, a declarat în noiembrie 2012 ca Dacia pregateste trei modele, printre care un break si o camioneta. Reprezentantii Dacia Renault l-au informat la acea vreme pe presedintele Traian Basescu ca strategia grupului este sa continue investitiile pe termen lung în Romania.
 

Comentarii Facebook

Ultima ora

editorial

Nevoia de anticipate

Mihai CHIPER

Nevoia de anticipate

Răgazul lor este pierderea noastră de timp.

Filmuletul zilei

opinii

Reformă, reformă, dar s-o ştim şi noi…

Alexandru CĂLINESCU

Reformă, reformă, dar s-o ştim şi noi…

Ce mai este ”comunist” în actualul PSD? E suficient să ne gândim la recenta campanie electorală, care a debutat cu un gigantic miting, de tip ceauşist, pe Arena Naţională şi care a continuat cu osanale delirante adresate premierului şi cu atacuri josnice vizând demolarea contracandidatului, totul în cel mai autentic stil al propagandei ”de partid şi de stat”, ca să reiau formula consacrată.

Vremuri de râs?

Petru BEJAN

Vremuri de râs?

Suntem oare noi, românii, insensibili la râs? N-aş spune. În momentele dificile, umorul şi ironia s-au dovedit salvatoare. Gluma, poanta, bancul, aluzia fină, epigrama ascuţită au condimentat, pe timpul comunismului, mare parte a strategiilor subversive. Românii au făcut - şi fac încă - „haz de necaz”. Practică un umor „negru”, amestecat. Chiar dacă vremurile pe care le traversăm par să fie... de tot râsul, omul de pe stradă este cum îl vedem zi de zi - trist, îngândurat, pesimist.

Cele “16 culise” ale lui Cătălin-Mihai Ştefan

Nicolae CREŢU

Cele “16 culise” ale lui Cătălin-Mihai Ştefan

Apărut la “Tracus Arte” (2013), volumul de poezie 16 culise, subintitulat “poem romanesc”, este a treia carte a încă tânărului poet Cătălin-Mihai Ştefan, un tecucean devenit ieşean, mai întâi ca student la Litere (UAIC), apoi ca muzeograf la “Casa Pogor” şi, iată, un autor productiv, nici prea grăbit să publice tot ce scrie, nici retras/ închis în prea îndelungate (până la riscul de a deveni paralizante) “tăceri”.

Propunerea redactorului sef

Bătălia pentru autostradă

Toni HRITAC

Bătălia pentru autostradă

Avem vreo şansă să includem în Masterplanul pentru Transporturi autostrada care să lege Iaşul de vestul ţării?

Caricatura zilei

Cu ce-o sa se ocupe Remus Pricopie

 

Editia PDF

Intrebarea zilei

Guvernul Ponta la rezista anul viitor?

vezi raspunsuri

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.