vineri, 25.04.2014

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Adauga comentariu

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Daniel Morar, preşedinte?

Mihai CHIPER

Daniel Morar, preşedinte?

Asumarea de către partidele de dreapta a unei asemenea candidaturi rămâne cea mai serioasă problemă, nu entuziasmul electoratelor lor.

Un premiu pentru Matei Vişniec

Un premiu pentru Matei Vişniec

Negustorul de începuturi de roman se doreşte a fi, cu chiar cuvintele autorului, un „roman caleidoscopic”, o construcţie complexă ce tatonează mai multe virtualităţi narative. O carte remarcabilă prin inteligenţă epică şi scrisă cu o mână sigură, de romancier experimentat.

Dietele filosofilor

Petru BEJAN

Dietele filosofilor

În problemele dietei, nu ar trebui confundate nici teoria cu practica, nici idealurile cu posibilităţile. Precarităţile materiale sau de sănătate ale celor invocaţi şi-au spus deseori cuvântul. Calitatea unei vieţi nu se măsoară totuşi nici în proteinele acumulate, nici în caloriile consumate.

Încă un ”salcâm japonez”?

Nicolae TURTUREANU

Încă un ”salcâm japonez”?

Iaşul nu-i, totuşi, Mizil (urbe onorabilă, de altfel), să fie nevoit a-i ridica statuie cuiva care n-are nici în clin, nici în mânecă cu oraşul de pe şapte coline... În cazul lui Păunescu, ridicarea lui pe un bust ar putea fi justificată doar dacă se decide, printr-o ordonanţă de urgenţă, că este ”marele poet naţional”. Altminteri, vorba lui Kogălniceanu, avem destule sujeturi, în Iaşi.

Propunerea redactorului sef

Doi ani de ceartă cu Adomniţei şi Nichita

Toni HRITAC

Doi ani de ceartă cu Adomniţei şi Nichita

Este nevoie de un acord de coabitare, care să le spună unde să se oprească.

Vizita la inundatii

Blogurile ziarului

Jup

02.04.2014

Ar vrea dronă

Jup

03.02.2014

Iadul alb

Doriti bustul poetului Adrian Paunescu in Copou?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.