epimedica
franco
mesterescu

miercuri, 24.08.2016

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Fata morgana ieşeana

Radu MEȘNIȚĂ

Fata morgana ieşeana

Impresia celor care vin acasă în concediu este că Iaşul arată din ce în ce mai bine. Norocul lor că pleacă repede înapoi.

Manevre electorale

Florin CÎNTIC

Manevre electorale

Îmi voi surprinde, sper, cititorii cu un text care vorbeşte într-un mod diferit despre politica ieşeană plecând de la o scrisoare găsită de mine în arhivele Academiei. Şi, ca un bun român, "Pac, la Resboiu!".

Un conclav de familie

Radu PĂRPĂUȚĂ

Un conclav de familie

(din romanul Moartea vine pe Bahlui aflat în aşteptarea unei edituri)

Elevaţia ca miză electorală

Ghenadie NICU

Elevaţia ca miză electorală

Articolul e mai vechi (apare la 10 iunie), dar, deloc paradoxal, devine tot mai actual, ba chiar stringent. E specificul perioadei: prezidenţialele bat la uşă, ca să folosesc un clişeu, primul, apropo, care îţi vine sub taste, mânat de atâtea imperative.

Culturnicul Chir Nica şi cocălărimea de partid şi de stat

O observaţiune foarte bună făcută zilele acestea de amicul nostru comun Archibald Tănase, stimaţi telespectatori, pe care musai vrem să v-o transmitem şi domniilor voastre în rândurile de mai jos, căci chiar merită s-o ştie tătă lumea.

Colaborare inter-disciplinara

O pereche sarbatoreste nunta de argint si in acelasi timp si 60 de ani de viata. Apare o zana si le zice: ca premiu va implinesc c (...)

Ce reproșuri aduceți autorităților locale?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.