Eurotrip agentie de turism
mesterescu

miercuri, 20.08.2014

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Suntem ceea ce alegem

Radu MEȘNIȚĂ

Suntem ceea ce alegem

Pentru ce fel de preşedinte este pregătită România?

Muc cel Mic

Florin CÎNTIC

Muc cel Mic

Cum am aflat cu această ocazie că vestitul cuplu Moni & Irinel s-a reunit pe malul Mării Negre, simt nevoia să mai las temele grave şi să reiau pentru voi, dragii moşului, o poveste cu tâlc scrisă în urmă cu cinci ani.

Lumina umbrei divine

Tiberiu BRĂILEAN

Lumina umbrei divine

Suntem la o răscruce cu mai multe plăcuţe indicând mai multe drumuri. Oriunde am apuca însă, ajungem de unde am plecat. Şi atunci nu e mai bună prăpastia prezentului continuu?

La Boema

Radu PĂRPĂUȚĂ

La Boema

Această tandreţe, care în fapt nu-mi era adresată propriu-zis mie, îmi trezeşte un sentiment de singurătate neputincioasă. Căci singurătatea conştiinţei că îmbătrâneşti este o tristeţe fără de sfârşit împotriva căreaia nimeni nu a găsit nici un leac eficient şi cu efect definitiv.

Propunerea redactorului sef

Diferenţele dintre Bucureşti şi provincie cresc în ritm galopant

Toni HRITAC

Diferenţele dintre Bucureşti şi provincie cresc în ritm galopant

De ce n-ar lucra Hrebenciuc şi în interesul Iaşului?

Udrea candideaza la Presedintie

Cine va deveni preşedintele României?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.