Moo
mesterescu

sambata, 28.03.2015

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Şovăiţi?

Mihai CHIPER

Şovăiţi?

Este nevoie de stradă pentru a demonstra că Justiţia, electoratul ori Constituţia nu sunt doar vorbe goale.

Recidiviştii

Recidiviştii

Însăşi şedinţa Senatului a fost de-a dreptul halucinantă. Am urmărit un balet grotesc, cu mişcări parcă îndelung exersate: strângeri de mână, îmbrăţişări, bătăi încurajatoare pe spate. Gestul doamnei senator care l-a uns cu mir pe fostul ministru al Marilor Proiecte va rămâne antologic şi depăşeşte, iarăşi, puterea noastră de anticipare.

Muzeul - oglinda vremurilor pe care le trăim

Gelu IUTIŞ

Muzeul - oglinda vremurilor pe care le trăim

În numai două sute de pagini, cititorul (student, profesor, cercetător, simplă persoană interesată de "fascinanta lume a muzeelor") va găsi în lucrarea semnată de Lăcrămioara Stratulat (Muzeologie contemporană, Editura Palatul Culturii, Iaşi, 2014), o reală operă de valoare, dar, în acelaşi timp, şi o adevărată provocare. În fapt, lucrarea se constituie într-un veritabil manual de muzeologie, în condiţiile în care contribuţiile româneşti pe acest domeniu sunt extrem de puţine, fiind de amintit volumele semnate de Corina Nicolescu şi Ioan Opriş.

Complexul Muzeal al Corupţiei

Ioan MILICĂ

Complexul Muzeal al Corupţiei

Contra unei taxe rezonabile care să intre direct în trezoreria statului, toţi iubitorii de artă ar putea admira colecţiile strânse cu sudoarea banului public de mecenaţii ultimului sfert de veac.

Propunerea redactorului sef

Maestrul şi Beatrice Rancea

Toni HRITAC

Maestrul şi Beatrice Rancea

Meciul e pierdut, calificarea ratată, iar suporterii strigă cu năduf: “Lasă-ne, lasă-ne!”.

Nudul şi mascaţii

Ce masuri ar trebui luate in spitale pentru a nu se repeta cazul Brailean

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.