epimedica
mesterescu

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Doar Vişinescu?

Cătălin ONOFREI

Doar Vişinescu?

Dacă eventuala întemniţare a lui Vişinescu mi se pare absolut inutilă, ea acţionând strict în plan simbolic, procesul împotriva comunismului rămâne încă de actualitate.

Ale satului mari fete… Jurnal campestru estival. Lui Emil Brumaru

Bogdan CREȚU

Ale satului mari fete… Jurnal campestru estival. Lui Emil Brumaru

Ochiul agil iar fuge, expert şi păcătos, ca într-un muzeu în care detectează, dintre sutele de tablouri, cele câteva capodopere şi fixează un desen frumos, perfect proporţionat, cu mişcări nestudiate, dar simetrice, desprinse parcă dintr-un balet clasic.

Târguri şi nunţi # 1

Stelian DUMISTRĂCEL

Târguri şi nunţi # 1

Săptămâna trecută, discursul public a stat, parţial, şi sub semnul „târgului de fete”, de câţiva ani limitat la cel de pe muntele Găina, cu pierderea amintirii celor de pe munţii de la Călineasa, Biharea sau Lespezi, de la Recea, în Făgăraş, sau de la Sântă-Măria de Teiuş, evocate încă în secolul al XIX-lea.

SUA, Europa şi statele din Est (III)

Mihai DORIN

SUA, Europa şi statele din Est (III)

Declinul solidarităţii opiniei publice din statele "vechii Europe" cu privire la pericolul real al Rusiei funcţionează ca factor de complicitate pentru cea din urmă. Nu e pentru prima dată când opinia publică şi elitele politice occidentale îşi pierd acuitatea evaluării riscurilor.

Propunerea redactorului sef

Tanda şi Manda

Toni HRITAC

Tanda şi Manda

Avem de a face cu o schimbare a clasei politice, determinată de şarjele DNA? Înclin să cred că nu.

Provocare

Ce pedeapsa ar merita violatorii din Vaslui?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.