epimedica
franco
mesterescu

vineri, 30.09.2016

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Când începe lumea noastră

Mihai CHIPER

Când începe lumea noastră

„Lumea lor” e încercuită şi nu se predă, dar când începe „lumea noastră”?

Un moment de respiro

Un moment de respiro

Winston Churchill: „Inteligenţa în politică înseamnă să spui cu anticipaţie ce se va întâmpla mâine, săptămâna viitoare, luna viitoare şi anul viitor. Şi să ai după aceea inteligenţa să explici de ce faptele anticipate nu s-au întâmplat”.

Te-apucă... Jalea

Nicolae TURTUREANU

Te-apucă... Jalea

Campania iniţiată de statul român, pentru achiziţionarea, prin contribuţie publică, a capodoperei lui Brâncuşi, Cuminţenia pământului, dincolo de reacţiile pro/contra stârnite, a avut/are şi momente bizare sau de-a dreptul hilare, ducând acţiunea în derizoriu.

Gânduri de profesor: Mihai Toma

Nicolae CREŢU

Gânduri de profesor: Mihai Toma

Dacă din titlul cărţii fizicianului ieşean, prof. univ. dr. Mihai Toma, am reţinut doar două vocabule - cheie este, cred, o alegere deplin justificată: Din viaţa, activitatea şi gândurile unui profesor(Demiurg, 2015).

Iote cum a ajuns dipotatul Libelulă locomotivă la partidoiul ieşean!

Da, stimaţi telexpectatori şi simpatice telexpectatoriţe, pe astăzi chiar asta vrem a vă povesti: cum s-a făcut de a ajuns cel mai mare partid ieşean să aibă pe post de locomotivă (din alea două, căci e mare şi e multă mizerie de tractat) un doftor pripăşit în ultimii ani pe listele din Vaslui, şi care luat la bani mărunţi nu are nici o realizare importantă nici măcar pentru el, darămite pentru alţii!

Spitalul de urgenta

La Ministerul Muncii si Protectiei Sociale: - Domnule ministru, telefonistei noastre de la centrala i-a slabit auzul, e aproape s (...)

Ce reproșuri aduceți autorităților locale?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.