mesterescu

miercuri, 26.11.2014

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Socoteala din PUG şi cea din târg

Radu MEȘNIȚĂ

Socoteala din PUG şi cea din târg

Noul Plan Urbanistic General face minuni în Iaşi. Pentru moment, doar pe hârtie.

Uitarea vinovată

Florin CÎNTIC

Uitarea vinovată

Dincolo de travaliul serios şi argumentat pe care istoricii se cuvine să îl asume asupra unei chestiuni atât de delicate şi de controversate a istoriei recente, avem obligaţia, toţi cetăţenii acestui oraş, să medităm la derapajele genocidale care ne marchează, vrem nu vrem, istoria locului şi, prin ricoşeu, identitatea.

Celălalt fundamental (II)

Tiberiu BRĂILEAN

Celălalt fundamental (II)

Pentru chinezi, nu există un început al lumii, un Demiurg. Au fost scutiţi de angoase cum sunt „păcatul originar”, sau ”alungarea din Paradis”. Ordinea se creează şi se menţine de la sine. Există un centru, dar matricea vieţii este vidul, vidul plin, plin de potenţialităţi, rădăcină a vieţii. Omul este, cum îl arată şi ideograma, un intermediar dorit virtuos între Cer şi Pământ, un veşnic pelerin pe Cale, la infinit.

Senatorul porcilor (III)

Radu PĂRPĂUȚĂ

Senatorul porcilor (III)

Ca să scape de chelie, senatorul Aurelian Mistreţeanu foloseşte un medicament minune trimis de Lică Sămădău de la Arad. Dar iată că apar alte neplăceri.

Propunerea redactorului sef

Un decalog al alegerilor prezidenţiale din Iaşi

Votul de duminică are câteva lucruri specifice Iaşului. Am ales zece dintre acestea.

Există predicţii mai proaste decât ale meteorologilor? Da!

Ce părere aveţi despre transportul RATP în Iaşi?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.