Eurotrip agentie de turism
mesterescu

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Maşina de propagandă rusească şi tragedia din Ucraina (II)

Alexandru LĂZESCU

Maşina de propagandă rusească şi tragedia din Ucraina (II)

Moscova are de gestionat o situaţie extrem de complicată din punctul de vedere al percepţiei opiniei publice internaţionale, dar pare puţin probabil ca asta să-l determine pe Putin să renunţe la războiul asimetric purtat prin intermediul "rebelilor pro-ruşi" din regiunea Doneţk.

Realitatea estetizată

Bogdan CREȚU

Realitatea estetizată

Realitatea trebuie estetizată, altfel e de o banalitate crâncenă. Sau, dimpotrivă, de o brutalitate, de o cruzime inexplicabilă. Dar ea nu e în nici un fel, ea e aşa cum suntem noi în stare să o percepem.

Clanuri ţigăneşti, politicieni şi servicii speciale

Mihai DORIN

Clanuri ţigăneşti, politicieni şi servicii speciale

Libertatea, care pentru cetăţenii normali înseamnă sarcini, a fost speculată de lumea interlopă pentru a submina orice idee de autoritate a statului.

Trufia bovaricilor

Ghenadie NICU

Trufia bovaricilor

Nu discută nimeni ce se întâmplă dacă Putin ni-i alungă in corpore pe cei plecaţi la Moscova după câştig.

Propunerea redactorului sef

Diferenţele dintre Bucureşti şi provincie cresc în ritm galopant

Toni HRITAC

Diferenţele dintre Bucureşti şi provincie cresc în ritm galopant

De ce n-ar lucra Hrebenciuc şi în interesul Iaşului?

Documentele lui Basescu de la sediul PDL

Soselele iesene sunt pline de soferi vitezomani. De ce?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.