Mineralia Iasi
Moo
mesterescu

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Cenuşăreasa sportului alb

Cenuşăreasa sportului alb

În condiţiile în care se constată un dezinteres nedrept faţă de proba de dublu, tenisul masculin românesc se bazează aproape exclusiv de doi astfel de jucători.

PPP

PPP

Adică Partidul Politicienilor Puşcăriaşi.

Bande şi ierarhii

Sorin CUCERAI

Bande şi ierarhii

Până la stabilizarea revoluţiei neolitice, sapienşii au trăit în bande. (E probabil că şi strămoşii sapienşilor tot în bande au trăit, dar asta e mai degrabă irelevant). Banda e compusă, în linii mari, din membrii unei familii extinse - maxim 100 de indivizi.

Atac ratat la ora de religie. Primele trei efecte pozitive

Atac ratat la ora de religie. Primele trei efecte pozitive

Mai întâi, să lămurim acest aspect: este sau nu este un atac la adresa predării religiei în şcoli faptul de a se cere celor care vor să urmeze această disciplină depunerea unei cereri, schimbând, astfel, practica de până acum, aceea de a se permite celor care nu vor acest lucru să poată renunţa (tot printr-o cerere).

Propunerea redactorului sef

Miliarde de biţi pun în pericol siguranţa naţională

Toni HRITAC

Miliarde de biţi pun în pericol siguranţa naţională

Nimic nu este mai important decât a fi gardianul patriei tale. În unele cazuri, nici măcar drepturile civile ale unui simplu cetăţean.

Udrea din puşcărie: Sunt celebră, scoate-mă de-aici!

Care este starea simbolurilor istorice ale Iasului?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.