Eurotrip agentie de turism
mesterescu

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Un Rege pentru toţi românii!

Cătălin ONOFREI

Un Rege pentru toţi românii!

Planul ultrasecret al lui Băsescu de a-l răsturna pe preşedintele Ponta!

Realitate şi ficţiune în Moromeţii

Bogdan CREȚU

Realitate şi ficţiune în Moromeţii

„În Siliştea-Gumeşti, oamenii au înţeles Moromeţii care cum a citit-o. În general, nu le-a plăcut. Văzându-şi numele în carte, mulţi au crezut că băiatul lui Tudor Călăraşu a vrut să-i denunţe, să le facă rău."

Pe lângă sens

Stelian DUMISTRĂCEL

Pe lângă sens

Mai multor devieri semantice din discursul public actual, din zona jurnalezei propriu-zise şi a publicităţii, li se potriveşte, într-o oarecare măsură, eticheta pe care a folosit-o cândva Titu Maiorescu în articolul intitulat Beţia de cuvinte (1873), oferind, dintr-o revistă, exemple în care „tonul gol al vocalelor şi consonantelor a uimit mintea scriitorului sau vorbitorului”, drept care „cuvintele curg într-o confuzie naivă”; urmarea: „pierderea oricărui şir logic, contrazicerea gândurilor puse lângăolaltă” etc.

America populară

Mihai DORIN

America populară

Viaţa e destul de complicată, s-o facem mai simplă, să înlăturăm bariere stupide, să trăim în comunitate bucuria de a ne cunoaşte şi de a învăţa unii de la alţii.

Propunerea redactorului sef

O nouă cultură urbană

Toni HRITAC

O nouă cultură urbană

Lucruri nemaiîntâlnite se petrec în Iaşi. Pe un vârf de deal, la Rediu, a apărut un bloc de şase etaje.

Inca un acoperit

Cine este candidatul la prezidentiale ofiter sub acoperire?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.