mesterescu

duminica, 21.12.2014

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Dacă e decembrie, e handbal

Dacă e decembrie, e handbal

Noroc că echipa României nu este omogenă şi nu are psiholog, altfel cine ştie ce pretenţii am fi avut de la Tadici şi jucătoarele lui.

Nedreptatea Moşului

Nedreptatea Moşului

N-ar putea inventa cineva şi un moment în care Moşul îşi dă barba jos şi zice: „Da, măi copii, sunt eu, Vasile, vecinul, iar darurile sunt de la părinţii voştri, mocofanilor!... Costumul ăsta e închiriat, iar Moş Crăciun adevărat nu există decât în minţile voastre creţe şi în cărţile de poveşti, clar? Acum, hai, la nani!..."

25 de la 21 (I)

Sorin CUCERAI

25 de la 21 (I)

Le-am adunat pe toate, pentru Theo. Şi pentru cei care au fost acolo. Şi pentru voi.

În România, discriminarea şi umilirea sunt constituţionale

În România, discriminarea şi umilirea sunt constituţionale

"Ora de religie" a devenit, e clar, un subiect tot mai prezent în spaţiul public. Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române a calificat, acum câteva zile, drept "discriminatorie şi umilitoare" decizia Curţii Constituţionale (CCR) de a declara... neconstituţional articolul din lege care prevede că, "la solicitarea scrisă a elevului major, respectiv a părinţilor sau a tutorelui legal instituit pentru elevul minor, elevul poate să nu frecventeze orele de religie".

Propunerea redactorului sef

Bătălia pentru autostradă

Toni HRITAC

Bătălia pentru autostradă

Avem vreo şansă să includem în Masterplanul pentru Transporturi autostrada care să lege Iaşul de vestul ţării?

Cu ce-o sa se ocupe Remus Pricopie

Guvernul Ponta la rezista anul viitor?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.