epimedica
mesterescu

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Un referendum pentru banii altora

Alexandru LĂZESCU

Un referendum pentru banii altora

"Problema cu comunismul e că la un moment dat se termină banii altora." (Margaret Thatcher)

Aparatul de captat timp

Nichita DANILOV

Aparatul de captat timp

Când nu se simţea prea obosit, dând la o parte draperia grea de catifea după care era ascuns aparatul, Omul cu faţa verde apăsa pe buton, derulând şi contemplând propria sa viaţă, dinspre prezent spre trecut, şi apoi dinspre trecut spre prezent.

Viaţa la frontieră

Lucian DÎRDALA

Viaţa la frontieră

Începem să ne obişnuim cu viaţa la frontiera estică a NATO, în condiţiile în care de la Moscova ne vin semnale tot mai explicite de adversitate. Sunt frecvente vizitele unor înalţi responsabili politici sau militari ai Alianţei sau ai unor state-membre cu greutate, cum ar fi SUA sau Marea Britanie.

Secvenţe de călătorie

Michael ASTNER

Secvenţe de călătorie

Lanţul de vagoane cu containere pe care scria CHINA SHIPPING (Gara Suceava/ Burdujeni).

Propunerea redactorului sef

Tanda şi Manda

Toni HRITAC

Tanda şi Manda

Avem de a face cu o schimbare a clasei politice, determinată de şarjele DNA? Înclin să cred că nu.

60 de euro pe zi

Mâncarea bolnavilor din spitale ar fi mai bună dacă:

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.