epimedica
franco
mesterescu

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Efectul Tamisa

Cătălin ONOFREI

Efectul Tamisa

Amenzi usturătoare, nu alte taxe împovărătoare!

O „Siberie a spiritului?”

Bogdan CREȚU

O „Siberie a spiritului?”

Operele apărute în timpul regimului comunist, pe care noi astăzi le citim şi le evaluăm ca pe nişte texte finite, care exprimă discernământul, voinţa şi posibilităţile expresive ale autorilor, nu sunt decât versiuni, nu o dată diferite de la o ediţie la alta, ale negocierilor dintre scriitor şi cenzor, dintre scriitor şi redactorul din editură, pe scurt, între scriitor şi regim; ele capătă, odată publicate, girul implicit al oficialităţilor politice, într-un sistem care, temându-se, dar ştiind şi să profite de puterea cuvântului, verifica atent orice rând tipărit.

Super & spargeri

Stelian DUMISTRĂCEL

Super & spargeri

Voiam să dăm vina pe caniculă. Dar multe dintre enunțurile prezentate aici sunt și din vremuri de răcoare!

În staţie

Nichita DANILOV

În staţie

Profesorul se obişnuise atât de mult cu calculele sale, încât orice mişcare pe care o făcea, indiferent dacă se afla la catedră, în apartamentul său, ori în plină stradă, o evalua în cifre. De multe ori aceste calcule îl incomodau şi-l abăteau de la lucru, dar fără ele profesorul n-ar fi conceput că ar putea exista, şi aceasta pentru că se credea a fi un om raţional, iar pentru el raţiunea era totuna şi se confunda cu calculul matematic.

Ce rocade pregăteşte şăful de giudeţ la casa cu pătrate

Cică se pregătesc unele interesante rocade mici şi mijlocii la cejăul din casa cu pătrate, stimaţi telespectatori.

Fuziunea PMP - UNPR

Terorist : "Am planuit un atac care are ca tinta capitala Romaniei, Budapesta"!

Care ar fi prioritatile administratiei locale pentru municipiul Iasi?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.