Eurotrip agentie de turism
mesterescu

duminica, 21.09.2014

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Libertatea la români

Cosmin PAȘCA

Libertatea la români

Am pierdut 25 de ani de pomană?

Pătimirile Cuvântului

Pătimirile Cuvântului

Două dintre subiectele de pe agenda publică cred că merită abordate săptămâna aceasta: oportunitatea predării religiei în şcoli şi necesitatea unei Case de Ajutor Reciproc (CAR) a clericilor şi mirenilor.

Arta, manual de întrebuinţare

Arta, manual de întrebuinţare

De multe ori, cam tot ce facem e pentru artă. E un secret şi o dependenţă pe care nu ne-o putem explica. Dacă nu consumăm artă, devenim nefericiţi.

Hop 2014: Marele Premiu la Iaşi (Ada Lupu)

Dana ȚABREA

Hop 2014: Marele Premiu la Iaşi (Ada Lupu)

Ada Lupu a putut fi văzută la Teatrul Naţional din Iaşi în Hamletmachine (regia: Giorgos Zamboulakis, 2013), unde se remarcă printr-un rol pe deplin curajos, şi în Femeia mării (regia: Radu Afrim, 2014), prezenţa ei rămânând întipărită în imagini de spectacol unice (parodierea sirenei, compoziţia cu o caracatiţă şi un cap de copil în spate, parte din compoziţia trioului amorului trupesc), evoluând în registru ironic, inocent sau sinistru, punându-şi în valoare supleţea, elasticitatea, subtilitatea corporală.

Propunerea redactorului sef

O nouă cultură urbană

Toni HRITAC

O nouă cultură urbană

Lucruri nemaiîntâlnite se petrec în Iaşi. Pe un vârf de deal, la Rediu, a apărut un bloc de şase etaje.

Vulpea ministrului Educatiei

Cine este candidatul la prezidentiale ofiter sub acoperire?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.