Moo
epimedica
mesterescu

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Trei ani cu Ponta

Cătălin ONOFREI

Trei ani cu Ponta

Al patrulea an va fi cel mai inventiv!

Ce rămâne al nostru în Europa

Bogdan CREȚU

Ce rămâne al nostru în Europa

Problema noastră nu este una propriu-zis valorică, cât mai ales una de promovare. Că dintr-un anumit complex de inferioritate am renunţat mai mereu la dialog. Sau, în unele cazuri, nu am ştiut ce să promovăm.

Banii caş!

Stelian DUMISTRĂCEL

Banii caş!

Pe la începuturile re-europenizării noastre, termenii tehnici anglo-americani erau percepuţi şi reproduşi în fel şi chip la diferite niveluri intelectual-profesionale. Nu numai la vamă. Între timp, lucrurile au evoluat; anglicismele pot fi markerii de culoare şi sens ai vieţii noastre politice. Schiţăm un studiu de caz.

Presa noastră cea de toate serile

Mihai DORIN

Presa noastră cea de toate serile

Când românul se trage seara la vatră şi vrea să afle ce se mai întâmplă în ţărişoara lui, are toate motivele să se revolte împotriva ziariştilor şi a patronilor acestora, care-i jignesc inteligenţa.

Propunerea redactorului sef

Maestrul şi Beatrice Rancea

Toni HRITAC

Maestrul şi Beatrice Rancea

Meciul e pierdut, calificarea ratată, iar suporterii strigă cu năduf: “Lasă-ne, lasă-ne!”.

Fluturi în stomac

(Caricatura aparuta în Suplimentul de Cultura)

Strângeţi bonuri pentru a participa la loteria fiscală?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.