Moo
epimedica
mesterescu

duminica, 24.05.2015

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Demisia incompetenţilor

Demisia incompetenţilor

Acest titlu trebuie citit exact cum e scris: două substantive, unul la nominativ, altul la genitiv, fară virgule între ele şi fără băţ de exclamare la sfârşit.

Optimism

Optimism

(...) Orice lucru e posibil, totul se poate realiza, tot ce e omenesc se poate face, nimic nu este de neînţeles.

Noua nouă stângă: o analiză în durată lungă (IV)

Sorin CUCERAI

Noua nouă stângă: o analiză în durată lungă (IV)

E imposibil să ştim cât de mult va dura acest nou consens. Poate aproximativ 30 de ani, la fel ca precedentele două, poate mai mult, poate mai puţin. E iarăşi imposibil să mai avem candoarea ideologilor neoliberali care vorbeau despre „sfârşitul istoriei”, înţelegând prin asta perpetuarea în eternitate a consensului neoliberal.

În păcat sau împăcat?

În păcat sau împăcat?

Omul este cea mai zbuciumată fiinţă de pe faţa pământului. Ne consumăm, nu avem linişte, suntem în permanenţă agitaţi - dacă nu tot timpul în exterior, în lăuntrul nostru suntem, oricum, într-un freamăt perpetuu.

Propunerea redactorului sef

Tanda şi Manda

Toni HRITAC

Tanda şi Manda

Avem de a face cu o schimbare a clasei politice, determinată de şarjele DNA? Înclin să cred că nu.

Suspendarea lui Adomnitei

Strângeţi bonuri pentru a participa la loteria fiscală?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.