Eurotrip agentie de turism
mesterescu

miercuri, 03.09.2014

DUMNEZEU a trimis un mesaj oamenilor, într-o SECȚIUNE de ADN!

dna
  • dna

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au anunțat o descoperire uluitoare. Aceștia au reușit să descifreze o secțiune de ADN și au găsit ceea ce au interpretat drept un mesaj de la Dumnezeu.

O echipă de experți de la Harvard au descoperit într-o structură a genomului uman, un text în limba aramaică veche, cunoscută drept limba care se vorbea în perioada în care a trăit și Iisus. Conform Daily Currant, în cele 22 de cuvinte găsite de cercetători Dumnezeu confirmă existența Sa și importanța rolului avut în crearea omului și a vieții pe Pământ.

Mesajul a fost descoperit după ce specialiștii au observat un model matematic ce apărea într-o anumită structură a genomului.

”Modele nu apar natural și nu am putut veni cu o explicație convingătoare. Am început apoi să facem o legătură între model și baza de date cu limbi străine și am descoperit șocați că era vorba despre aramaica veche”, a explicat Charles Watson, coordonatorul cercetării.

Mesajul a fost decodificat apoi de specialiștii în aramaica veche, limba vorbită de Iisus acum mai bine de 2.000 de ani. Iată ce spune textul:

”Bună ziua, copiii mei. Eu sunt Yahweh, singurul Dumnezeu adevărat. Ați descoperit secretul creației. Acum răspândiți-l în lume”.

Pentru Watson a fost dovada suficientă care să-l facă să se convertească la creștinism, dinstr-un ateu convins. El are și o teorie care leagă Facerea Lumii, din Biblie, de teoria evoluției, în care cred oamenii de știință.

”Asta nu înseamnă că teoria evoluției este greșită. Este doar incompletă. Se pare, că de fapt, Dumnezeu a început întreg procesul. În loc să ne spună despre selecția naturală, a lăsat un mesaj secret, care să fie descoperit după 200.000 de ani, când se va fi inventat tehnologia potrivită”, este de părere cercetătorul.

libertatea.ro

Comentarii Facebook

(2 comentarii)

Citeste Faq
Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii!

Cod verificare* Security Code
Toate campurile sunt obligatorii!
Comentariile cu continut licentios vor fi sterse.
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good
http://dailycurrant.com/2013/02/01/message-god-hidden-dna-sequence/ E un site de satira iar articolul luati-l ca atare. Nu ca n-ar fi frumos sa fie adevarat...
Miercuri, 17 Iulie 2013, 05:23
eu
sanki
Joi, 09 Mai 2013, 15:26
good

Cine se teme de o nouă suspendare a preşedintelui?

Radu MEȘNIȚĂ

Cine se teme de o nouă suspendare a preşedintelui?

Sigur nu Traian Băsescu.

„O tăcere asurzitoare”

Florin CÎNTIC

„O tăcere asurzitoare”

În anii din urmă, ehe!, dimineţile de vară erau întru­chiparea vibrantă a Infernului lui Dante astfel încât ceasul deşteptător devenea o inutilitate sclifosită.

Când plâng icoanele...

Tiberiu BRĂILEAN

Când plâng icoanele...

Nici un război nu poate fi câştigat fără stabilitate politică şi performanţă economică. Reţeta este deci una de tip whole of government. Or, Moscova speculează tocmai realitatea unui stat putred, a unui guvernământ disfuncţional, a unor instituţii găunoase, deci ineficiente, a unor loialităţi incerte, ce vor termina prin a fi percepute ca ilegitime.

Morbus sacer

Radu PĂRPĂUȚĂ

Morbus sacer

Pe vremea lui Creangă nu se ştia prea multe despre această boală cerebrală cronică, caracterizată prin crize neuropsihice repetate. Aşa se face că, printre altele, medicii îi recomandau să bea vin îndoit cu apă, ca „să-i calmeze nervii”. Astăzi oricine ştie că acest „tratament” este totalmente nerecomandat. Epilepsia, corelată şi cu alte boli, i-a scurtat viaţa scriitorului. Tot ea însă a făcut posibilă (cred cu tărie în aceasta!) o activitate creatoare excepţională.

Propunerea redactorului sef

O nouă cultură urbană

Toni HRITAC

O nouă cultură urbană

Lucruri nemaiîntâlnite se petrec în Iaşi. Pe un vârf de deal, la Rediu, a apărut un bloc de şase etaje.

SOC in delegatia romana din China

Cine va deveni preşedintele României?

Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.