Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

GM Powertrain devine GM Global Propulsion Systems

GALERIE
GM Global Propulsion Systems
  • GM Global Propulsion Systems
- +

Compania mamă General Motors va redenumi oficial GM Powertrain în GM Global Propulsion Systems, fiind primul producător de echipamente originale care face formal tranziţia către o nouă convenţie în materie de denumiri, pentru a reflecta tendinţele din industrie şi evoluţia sa în decursul anilor.

Centrele de inginerie europene se află la Rüsselsheim şi Torino. Aceste centre vor primi denumirea GM Global Propulsion Systems - Rüsselsheim Engineering Center şi respectiv Turin Engineering Center.

„Noua denumire reprezintă un alt pas înainte în călătoria noastră spre redefinirea transportului şi mobilităţii“, a declarat Mark Reuss, Vicepreşedinte Executiv Global Product Development. „Global Propulsion Systems transmite mai bine ce dezvoltăm şi ce le oferim clienţilor noştri: o gamă diversă şi incredibil de largă, ce variază de la motoare pe benzină de înaltă tehnologie cu 3 cilindri până la sisteme electrice cu baterie, celule de carburant şi transmisii cu 6 şi 8 trepte de viteză.“

Global Propulsion Systems reuneşte un grup de peste 8.600 de persoane care proiectează, dezvoltă, construiesc şi produc toate echipamentele şi comenzile care au legătură cu sistemul de propulsie pentru produsele GM din toată lumea. În prezent, în centrele europene de la Rüsselsheim şi Torino lucrează aproximativ 2.500 de experţi.

Conform Vicepreşedintelui GM Global Propulsion Systems Europa, Christian Müller: „S-au dus zilele când un autovehicul avea nevoie doar de un motor simplu pe benzină şi de o transmisie simplă. În prezent, cheia este mobilitatea şi clientul cere integrarea tehnologiei la un nivel fără precedent, fapt ce necesită inginerie şi parteneriate cu furnizorii. Schimbarea denumirii reflectă noul obiectiv, mai amplu, pe măsură ce ne îndreptăm către viitorul sistemelor de propulsie, de exemplu unităţile electrice.“

Aproape 50% din forţa de muncă de la Global Propulsion Systems este implicată în proiectarea sistemelor de propulsie alternative sau electrificate. Procesul de extindere al GM include autovehiculul electric complet nou Opel Ampera-e şi celulele cu hidrogen. Alte sisteme notabile sunt motoarele cu combustie de nouă generaţie care sunt lansate în prezent. Alte realizări recente includ transmisia manuală automată Easytronic 3.0 a modelelor Opel ADAM, Corsa şi Astra, mult apreciatul sistem de propulsie pentru Astra şi noul motor diesel BiTurbo care va avea premiera mondială pe noul Astra Sports Tourer.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri