Secretul „Puiului galben”: producătorii ieșeni explică pas cu pas metoda. „Nu e nimic nesănătos”. Ce spun autorităţile sanitare locale?
Scandalul “Puiului vopsit” a stârnit un val de reactii critice din partea marilor (...)
citeste totvineri, 29.03.2024
O ieșeancă, content writer în publicitate și jurnalist, Ioana Amăriuței Popa, vă oferă câteva sfaturi despre comunicarea de brand în vremuri de COVID-19. Prin proiectul "Ioana scrie" aveţi acces la strategii de content marketing şi texte originale, de calitate, care servesc obiectivelor de business pe care le aveţi, fie ca este vorba despre awareness, poziţionare sau vânzări.
"Am fost întrebată ce sens mai are să investim în comunicare, dacă tot nu cumpără nimeni în această perioadă (cu excepția business-urilor care sunt nișate pe produse de curățenie, bunuri de consum imediat etc.) Și atunci am înțeles ca e important să scriu articolul de mai jos. Veţi găsi şi câteva întrebări la care e musai să vă răspundeţi. Nu mai aşteptaţi să vedeţi ce se întâmplă, acţionaţi cât mai curând!", precizează Ioana pe Facebook.
"Bugetele anuale de comunicare trebuie menținute, însă, din punctul meu de vedere, se impune o regândire a obiectivelor. Focusul ar trebui să fie pe menținerea clienților existenți și mai puțin pe achiziționarea (la costuri din ce în ce mai mari) de noi clienți. Oamenii cumpără de la branduri în care au încredere, cu care au intrat deja în contact. De aceea, e mult mai ușor să vindem în această perioadă clienților pe care îi avem deja. Putem face asta, prin servicii de calitate, comunicare transparentă, răsplătirea fidelității, upselling", mai spune Ioana pe Facebook.
Aflați mai multe de pe Facebook.
Cuvinte cheie: + ioana scrie, brand, covid, comunicare
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Este videochatul o nouă cale către independența financiară a fetelor? (P)
Dealer de droguri cu sute de comenzi, iertat de judecători: „A făcut progrese în plan spiritual”
Lovitură în Podu Roş: trei tineri au jefuit maşina de îngheţată. O greşeală minora a şoferului
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Pacient de 22 de ani cu limfagiom chistic de mezocolon, operat cu succes la Arcadia
Ultimele calcule privind posibilitatea ca Iaşul să prindă un post de europarlamentar
“Extraordinara poveste a lui Peter Schlemhil” de Adelbert von Chamisso
Cum e să lucrezi într-o universitate (şi să participi la alegeri)
Ghici cine este blondina din acest tandem liberal indestructibil?
Publicitatea convenției matrimoniale și modificarea acesteia
Pavel LUCESCUCine profită de madam Şoşoacă |
Alexandru CĂLINESCUDistrugerea statuilor |
pr. Constantin STURZUDe ce este atât de aspru Postul Mare? |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă? |