anunturi
grandchef
Bolta rece
anunturi
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional
TVR Iasi Telejurnal
anunturi

Cum arata criza vazuta din limuzina

Topul celor mai scumpe masini din Ias

GALERIE
%PIC_TITLE%
    - +

    Nici in vreme de criza iesenii cu bani nu renunta la bolizii lor. Chiar daca unii dintre ei au mai bagat mina in buzunar sa scoata bani pentru ca sa isi imbogateasca parcul auto, lucrurile nu stau nici pe departe la fel ca in anii trecuti. Pusi sa aleaga intre o masina de fite cu sute de cai putere si a pastra bani, cei mai multi spun acum ca opteaza pentru a doua alegere.

    Bolizi de lux, precum: Aston Martin, Ferrari, Range Rover, Maserati, Hummer sau Bentley sint doar citeva dintre "bijuteriile" detinute de oamenii instariti ai Iasului a caror preturi se termina de fiecare data cu cinci zerouri in coada.

    Ziarul de Iasi a discutat cu o parte dintre detinatorii de masini scumpe si in rindurile de mai jos va prezinta citeva dintre persoanele care conduc unele dintre cele mai scumpe masini din judet.

    Ferrari de "clasa medie"

    Unul dintre iesenii care conduce de anul trecut un Ferrari de 500 de cai putere este Lucian Zlate, fiul fostei directoare de la Terom, Viorica Zlate. Acesta a refuzat sa dea prea mai multe informatii cu privire la autoturism pe motiv ca autoturismul nu-i apartine. "Masina este a prietenei mele si nu a mea. O mai conduc si eu din cind in cind. Conform contractului de leasing incheiat anul trecut, masina costa 216.000 de euro. Cum exista si Ferrari de 160.000 de euro, dar si de 300.000 de euro, masina domnisoarei Florentina este una de clasa medie", ne-a detaliat Zlate.

    Intrebat cum se descurca cu condusul pe strazile judetului, Zlate ne-a oferit fara ezitare cifra exacta a daunelor inregistrata din cauza drumurilor. "Am inregistrat la ea pagube de 40.000 de euro si nu din accidente, ci doar din cauza drumurilor proaste. Si tot timpul am avut de reparata la ea jantele, spoilere, si brate laterale", a adaugat tinarul. Zlate a refuzat sa ne dezvaluie numele intreg al prietenei sale pentru a putea lua legatura cu ea.

    "Prin tara conduc incetisor"

    Eduard Vidrasc, patron Oted: Ferrari F430 model Spider F1 (215.000 euro)

    Tot cu un Ferrari se poate lauda si patronul firmei de distributie Oted Group, Eduard Vidrasc. Bolidul de lux a fost achizitionat in 2007 si a costat 215.000 de euro. "Masina ajunge la o viteza maxima de 310 kilometri, iar suta de kilometri la ora se realizeza in 4 secunde. Este un Ferrari F430, model Spider F1, pentru care platesc o polita Casco de 6% din valoare masinii adica in jur de 13.000 de euro. Consuma 20 de litri de benzina la fiecare 100 de kilometri", a mentionat Vidrasc.

    Dar lista achizitiilor nu s-a oprit aici. Anul trecut omul de afaceri si-a marit parcul auto cu un alt bolid de lux, Maserati Quattroporte de 153.000 de euro pentru ca anul acesta sa-i cumpere sotiei sale un Range Rover de 80.000 de euro. "De cind ma stiu am fost pasionat de astfel de masini, dar nu am avut bani sa mi le cumpar. Maserati prinde 285 de kilometri la ora, leasingul ma costa 14.000 de lei pe luna, iar polita Casco nu stiu, dar cu siguranta e mai mica decit la Ferrari. Prin tara conduc incetisor ca nu avem noi drumuri pentru astfel de masini, dar cind ies in afara calc pedala de acceleratie", a adaugat ieseanul.

    Tudor Chescu, fiul patronului Flux: Maserati Granturisimo (peste 150.000 euro)

    Cu un bolid marca Maserati Granturismo de culoare alba se poate lauda si Tudor Chescu, fiul patronului lantului de magazine "Flux". Tinarul a refuzat sa ofere orice informatie despre bolidul pe care-l conduce. "Va multumesc frumos ca v-ati gindit si la mine, dar datele despre o astfel de masina le puteti lua de pe internet", ne-a refuzat Chescu. 

    Rolls Royce de 300.000 de euro

    Cu o masina foarte scumpa se plimba si controversatul avocat Mihail Vlasov, presedintele Camerei de Comert si Industrie a Romaniei. Acesta poate fi vazut, mai ales de persoanele care locuiesc vis a vis de Camera de Comert din Copou intr-un automobil Rolls Royce de culoare neagra. "Este a Camerei de Comert. Habar n-am cit face. A costat multi bani. Cred ca mai mult de 300.000 de euro", declara avocatul in prima luna a anului.

    "Mi le-am cumparat cind nu era criza"

    Gabriel Mardarasevici, Ness Romania: Aston Martin DB9 (200.000 euro)

    Pe lista pasionatilor de masini de lux a fost mereu prezent si omul de afaceri Gabriel Mardarasevici. Ieseanul numara in proprietatea sa un Aston Martin DB9 adus din Elvetia in valoare de 200.000 de euro, un Bentley Continental Flyind Spur tot de 200.000 de euro, un Range Rover si un Mercedes E Calsse.

    "Mi le-am cumparat cind nu era criza. Azi m-as mai gindi la acest aspect. Asa cum la unora le plac excursiile exotice sau parfumurile mie imi plac masinile. Ce ma impingea sa le cumpar erau impulsurile. Nu le-am luat in urma unor decizii argumentate. Plus ca-mi plac masinile englezesti. In afara de Mercedes si Range Rover care sint masini practice, celelalte doua reprezinta o pasiune",  ne-a marturisit Mardarasevici.

     BMW X5, Hummer si BMW X6

    Avocatul Cristy Mirsanu este posesor al unui Hummer H2 de culoare alba. "Este o masina buna pe timp de criza pentru ca se intretine usor. Nu schimbi la ea decit placutele de frina si uleiul. Nu este noua si am luat-o dind la schimb un BMW X5 si o diferenta de bani. Atinge suta de kilometri la ora in 9,2 secunde si imi foloseste ca alerg mult la vinatoare si pescuit", ne-a declarat Mirsanu. Potrivit acestuia masina "inghite" 121 de litri de combustibil la un plin. "Platesc cu cardul sa nu vad cit ma costa un plin la ea sa nu ma apuce cu rau", glumeste avocatul. Dupa cum sustine acesta, cit de curind va schimba si actualul bolid pentru un BMW X6, acesta fiind masina pe care si-o doreste cel mai mult.

    Recent Mirsanu a intrat in conflict cu Politia deoarece a fost prins la volanul Hummer-ului avind permis de conducere de categoria B, iar reprezentantii institutiei spun ca are nevoie de permis de categoria C, deoarece masina este mai grea de 3.500 de kilograme.

    Si stomatologul Victor Norocea conduce tot un Hummer H2. Achizitionat in leasing din anul 2004, bolidul a costat 100.000 de euro.

    Mercedes CLS 63 AMG, la comanda

    Adrian Butuca, patronul Moldomobila avea in parcul sau auto trei autoturisme marca Mercedes si un BMW 645. Acum omul de afaceri se delecteaza la volanul unei singure masini, un Mercedes CLS 63 AMG, care corespunde tuturor cerintele. "Masinile le-am vindut ca erau batrine. Aveau deja 5-6 ani. Mercedes-ul pe care-l conduc acum este facut la comanda si tunat. Pretul de catalog este de 140.000 de euro,  dar masina mea este un pic mai scumpa. Am luat-o in leasing de anul trecut si la banii pe care-i dau pe ea are toate dotarile. Atinge suta de kilometri in 4,6 secunde", ne-a declarat omul de afaceri care a sustinut ca anul viitor are in plan achizitionarea unui jeep tot marca Mercedes.

    Omul de afaceri Iulian Dascalu, patronul Iulius Group conduce dupa cum sustin asistentii sai un Audi Q7. "Autoturismul are dotari standard si a fost achizitionat in 2007. Acest tip de autoturism a fost ales deoarece este unul fiabil pentru drumurile din Romania si prezinta siguranta necesara in conditiile in care domnul Dascalu se deplaseaza mult si pe distante mari", a precizat Simona Pricop, PR Assistant Iulius Group.

    Cite masini scumpe s-au vindut anul acesta in Iasi

    Potrivit Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), in judetul Iasi s-au vindut in primele opt luni ale anului 2.696 de autoturisme.

    Printre cele mai scumpe masini achizitionate de ieseni se numara 59 de autoturisme Mercedes Benz. Dintre acestea 8 sint din Clasa E, 2 din Clasa S, un autoturism model SLK, unul CLS, 15 sint ML, alte 9 sint GL si 4 de tip GLK. Lexus a vindut in Iasi 4 masini din care 3 sint modele RX si unul singur IS.

    Creatoare de moda Cristina Nichita conduce in momentul de fata o limuzina Lexus hybrid GS 450h.

    Land Rover a vindut 10 masini in Iasi din care una este un Range Rover, alta este Range Rover Sport si 3 Discovery. BMW se lauda cu 34 de autoturisme vindute din care un Z4, un autoturism din seria 7, alte noua sint model X5 si alte cinci sint X6. Marca Audi are vindute 13 masini din care trei sint modele A6, unul TT si doua Q7.


    © Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

    Ultima ora

    editorial

    L-am întrebat pe robotul Ion cine va câştiga alegerile la Iaşi în 2024

    Cosmin PAȘCA

    L-am întrebat pe robotul Ion cine va câştiga alegerile la Iaşi în 2024

    A se consemna pentru istorie că până şi versiunile primitive de roboţi plângeau de milă Moldovei.

    opinii

    Libertate sau siguranţă?

    Briscan ZARA

    Libertate sau siguranţă?

    Dacă ne uităm în urmă, constatăm că ne-am îndepărtat foarte mult de sentimentul autentic, de fericirea de la început, deşi suntem mai în siguranţă ca niciodată. Vom găsi oare într-o zi un echilibru între cele două, sau vom ceda complet uneia dintre ele? Ce e de făcut?

    Ringelmann şi cartofii

    Cristina DANILOV

    Ringelmann şi cartofii

    Mulțimea, așa cum spune la carte, este o „colecție” aleatorie sau aproape aleatorie de oameni uniți într-un spațiu dat de un interes temporar și trecător. Sau o simplă multitudine de oameni lipsiți de conexiune organică și unitate - un întreg haotic, de regulă, lipsit de orice organizare internă clară, uneori chiar această organizare este vagă și haotică. Din punct de vedere al psihologiei, mulțimea se distinge printr-o slăbire accentuată a controlului comportamentului său. 

    Pe urmele incaşilor (III)

    Mihai DORIN

    Pe urmele incaşilor (III)

    Templele le-au fost distruse, zeii au fost exileţi, aurul le-a fost jefuit. Dar un lucru nu au putut distruge conchistadorii: puterea incaşilor de a supravieţui. Cu alte cuvinte, incaşii au ieşit din istorie pentru a rămâne în istorie. Iar aici, la Cuzco, ei reprezintă azi 90% din populaţie. Dar nici zeii nu au fost întru totul exilaţi, aşa cum au crezut spaniolii, probă că aceştia sunt mai tari decât vremurile, iar memoria mai profundă decât istoria.

    pulspulspuls

    Doamne fereşte: iaca, citiţi şi vă cruciţi, dragi alegători, cu cine negociază premarele!

    Doamne fereşte: iaca, citiţi şi vă cruciţi, dragi alegători, cu cine negociază premarele!

    Vai de capul şi de zilele noastre, dragi ieşeni, dacă am ajuns să trăim noi aceste vremuri! Iacătă: cetiţi şi vă cruciţi, nu alta! 

    Caricatura zilei

    Una din vremea pandemiei

    Editia PDF

    Bancul zilei

    Doi prieteni se întâlnesc dupa multa vreme: - Ei, prietene, cum e viata de barbat însurat? - Excelenta! Am reu (...)

    Linkuri sponsorizate

    Parteneri

    Alte publicatii

      Fotografia zilei

      Intrebarea zilei

      Credeti ca blocurile ridicate dupa anii 2000 in Iasi si in tara sunt sigure in cazul unui cutremur major?

      vezi raspunsuri

      Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.