Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

Range Rover 2007

GALERIE
%PIC_TITLE%
    - +

    * Range Rover cistiga pentru anul 2007 un nou motor diesel TDV8 puternic si rafinat.

    * Timpul de acceleratie de la 0 la 100km/h a fost imbunatatit cu peste 4 secunde, pastrind insa un consum de combustibil economic. 

    * Ca si tehnologie inclusa, se pot enumera aclamatul sistem Terrain Response, frina de mina actionata electric, precum si diferential spate blocabil, actionat electronic. 

    * Habitaclul cistiga mai mult spatiu, finisaje deosebite si un sistem de aer conditionat mult mai eficient - in plus, exista optiunea de racire a scaunelor din fata.

    Sofisticat din punct de vedere tehnologic, motorul TDV8 turbocharged de 272CP (200kW) debuteaza sub capota Range Rover-ului si este unul dintre cele mai avansate motoare din lume la ora actuala. Ca toate motorizarile Land Rover, este usor, compact si foarte puternic. Comparat cu motorizarea diesel in 6 cilindri pe care o inlocuieste, dezvolta cu 54%  mai multa putere si un cuplu imbunatatit cu 64%, avind totusi un consum economic.

    TDV8 diesel este o noua motorizare remarcabila, menita sa-i confere putere celui mai complex si luxos autovehicul 4x4. Echilibrul dintre performanta, rafinament si economie este de neegalat. Acesta este si motivul pentru care Range Rover este pe placul multor clienti care cer performante dinamice superioare de la Land Rover-ul lor.

    Range Rover ofera confort rafinat, capacitate mare de depozitare, capabilitati on-road si off-road excelente si abilitati de remorcare impresionante, toate beneficiind de un rafinament exemplar. Range Rover este unic!

    Aceleratia de la 0 la 100 km/h este imbunatatita semnificativ, comparativ cu motorizarea diesel anterioara (acum 8.5 sec, fata de 9.2 sec la generatia precedenta). Viteza maxima se ridica la 200km/h, limitata electronic. In plus, TDV8-ul este cu pina la 75% mai silentios, mai rafinat, beneficiind de imbunatatiri semnificative la sistemul de frinare si manevrabilitate.

    Noua motorizare este echipata cu transmisie automata ZF intelligent shift cu sase rapoarte de viteza - o tehnologie de virf utilizata deja si la modelele pe benzina Range Rover. Suspensiile sint similare celor de la Range Rover Supercharged, oferind  manevrabilitate, confort si siguranta in timpul calatoriei. Frinele Brembo sint standard.

    Cele doua motorizari  Range Rover  introduse anul trecut - Supercharged V8 avind 396CP (291kW) si Normal Aspirat cu 306CP (225kW) - se mentin si in anul 2007.

    Remarcabilele capacitati off road ale Range Rover-ului sint upgradate prin adaugarea ca si dotare standard a sistemului Terrain Response si a diferentialului central, actionat electronic, precum si prin disponibilitatea unui diferential spate blocabil, actionat electronic. Tehnologia Terrain Response permite conducatorului auto sa selecteze una din cele cinci optiuni potrivite tipului de teren pe care ruleaza autovehiculul. Controlul electronic si mecanic al autovehiculului sint astfel optimizate pentru cele mai dificile conditii.

    Range Rover 2007 beneficiaza acum de un habitaclu ce cistiga spatiu de depozitare mai mare, pachet sporit de airbag-uri (inclusiv pentru zona genunchilor conducatorului auto), design nou al consolei centrale, frina de mina electronica  si sistem de ventilatie si aer conditionat imbunatatite substantial. Eleganta premium, specifica modelului, este desavirsita prin noul design interior, cu finisaje din lemn sau metalice. Scaunele frontale beneficiaza acum de functia optionala de racire si de cea standard de incalzire.

    Cel mai complet si luxos autovehicul 4x4 din lume este acum mai performant. Remarcabilelor motorizari  V8 supercharged si V8 normal aspirat  pe benzina li se alatura la fel de impresionantul nou motor V8 diesel. Este o motorizare de gama ce consolideaza pozitia de virf Range Rover in segmentul autovehiculelor de lux 4x4.

    Pret incepind de la 61.530 euro CIP

    TESTER, dealer Land Rover, B-dul Pacurari nr. 93, vis-a-vis de Petrom. Telefon 0232 277088


    © Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

    Ultima ora

    editorial

    Cine profită de madam Şoşoacă

    Pavel LUCESCU

    Cine profită de madam Şoşoacă

    Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

    opinii

    Distrugerea statuilor

    Alexandru CĂLINESCU

    Distrugerea statuilor

    Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

    De ce este atât de aspru Postul Mare?

    pr. Constantin STURZU

    De ce este atât de aspru Postul Mare?

    Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

    Roboţi

    Codrin Liviu CUȚITARU

    Roboţi

    Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

    pulspulspuls

    Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

    Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

    Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

    Caricatura zilei

    La reciclat pet-uri și doze

    Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

    Cumpara editia digitala

    Vremea in Iasi

    Curs valutar

    Parteneri

    Intrebarea zilei

    Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

    vezi raspunsuri