joi, 28.03.2024
Stimata redactie,
Numai dumneavoastra, ca ziar, ati mai putea schimba ceva in mentalitatea acestor oameni care ne conduc si care ne cheltuiesc banii cu multa nerusinare. In „Ziarul de Iasi" din 19.11.2007 ati scris despre refacerea asfaltului o data la sase luni. E adevarat. Ma deranjeaza atitudinea afisata de directorul de la Citadin, care sustine ca liniile sint de vina. Domnilor, cind s-a terminat lucrarea, pentru ca trec mereu pe acolo, am vazut intreruperile in asfaltare, exact in locurile degradate.
Poate domnului director nu-i permite „greutatea" sa verifice lucrarile. Chiar atunci am observat si am spus sotiei ca treaba s-a facut asa pentru a interveni peste putin timp. Nu recepetioneaza nimeni lucrarea (ma refer la cei care platesc)? Daca ar fi fost asa, va garantez ca nu existau aceste probleme.
Afirmatia directorului ca „daca liniile ar fi fost bune (refacute), nu ar fi fost probleme si ar fi rezistat doi ani" demonstreaza lipsa de experienta. Ce fel de director este acesta care indrazneste sa spuna ca ar fi fost de vina calitatea asfaltului? Cine l-a obligat sa-l foloseasca? De ce l-a folosit, daca nu era bun? Cine l-a produs? Ce a patit acesta? Niciodata nu vom avea un raspuns la astfel de intrebari, pentru ca unii au invatat sa-si trateze semenii cu foarte multa indiferenta.
S-a terminat bunatatea de asfalt tocmai la intersectia Cuza-Voda - Vasile Alecsandri! E un loc de mare circulatie?
Nu tine cont nimeni de parerile noastre!
*
Stiti ce grea este intersectia de la Piata Nicolina - Cotnari. Ar fi doua solutii: a) un sens giratoriu; b) crearea unei benzi la stinga separata (este loc - pentru ca trotuarul este generos), cu semaforizare inainte - stinga (separat) - intermitent dreapta, bineinteles realizata din toate cele patru directii.
La Gara - sens giratoriu; nu presupune cheltuieli mari, iar in Occident numai aceasta solutie sta se practica, de o vreme.
Decit sa facem proiecte pentru pasaj subteran la Hala Centrala, cu bani multi cheltuiti fara nici o finalizare, nu mai bine am face un pod pentru pietoni, cu scari rulante, cu o arhitectura moderna? Am vazut foarte multe astfel de poduri, cu structura metalica si chiar acoperite (exista materiale frumoase si de buna calitate).
Sint multe solutii pentru orasul nostru, dar, din pacate, ne conduc oameni care nu pot mai mult!
Ma gindesc la refacerea terasamentului pentru liniile de tramvai. De ce nu s-a avut in vedere largirea ecartamentului, pentru a-l aduce la dimensiuni normale, cum au 90% din tari. Nu am fi fost nevoiti sa lucram second hand, o viata. Ati vazut ce tramvaie moderne se produc astazi! Elegante, spatioase, de mare viteza etc. Niciodata nu le vom avea, pentru ca le vom astepta de la elvetieni pe cele depasite!
Cu simta, Ioan COZMA
Cuvinte cheie:
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Putin spune că Rusia nu va ataca NATO, dar că avioanele F-16 date Ucrainei vor fi doborâte
Ucraina afirmă că a doborât peste noapte 26 de drone de atac ruseşti
Beyoncé, vedeta pop de culoare din Texas, îşi lansează primul album country
Grecia: Cele mai ridicate temperaturi pentru luna martie din ultimii douăzeci de ani
Nissan va investi în unitatea de vehicule electrice Ampere a grupului Renault
Prima Doamnă Jill Biden a scris o carte pentru copii despre pisica de la Casa Albă
Sonda japoneză SLIM a supravieţuit celei de-a doua nopţi pe Lună
Medicamentele hormonale ar putea creşte riscul de tumori cerebrale
PSD Iaşi anunţă că un nou primar PNL va candida pe listele lor la alegerile locale
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Totul despre evaluarea copiilor din Iaşi care vor împlini 6 ani după începerea clasei pregătitoare
O nouă reţea de gaze, cu peste 1.700 de branşamente, într-o comună de lângă Iaşi
Un arhitect în cursa pentru Primăria Iaşi. Este candidat din partea REPER
Expoziţie de enciclopedii la BCU Iaşi, sub titlul “Universul într-o carte”
Permis reţinut în vederea anulării: mergea beat criţă cu maşina prin sat
S-a aprobat o nouă majorare de tarife la CFR Călători. Intră în vigoare luni
Guvernul PSD și Antibiotice Iași: un parteneriat strategic pentru sănătatea românilor (P)
Diana Şoşoacă: Mă gândesc foarte serios să candidez la primăria Iaşiului. Cred că voi candida
Doliu la Tribunalul Iaşi. „A fost un accident”. O judecătoare abia pensionată a murit la 54 de ani
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Angajat al Primăriei Timișoara, prins de primar copiind la examen cu o cască (P)
Lecția de demagogie politică: Episodul moțiunii de cenzură împotriva Ministerului Agriculturii (P)
Pacient de 22 de ani cu limfagiom chistic de mezocolon, operat cu succes la Arcadia
Ultimele calcule privind posibilitatea ca Iaşul să prindă un post de europarlamentar
“Extraordinara poveste a lui Peter Schlemhil” de Adelbert von Chamisso
Dan CONSTANTINMoştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
George ŢURCĂNAŞUDespre discursul regionalist din Moldova (II) |
Bogdan ILIESCUSpărgătoarea de coduri |