5 pași esențiali pentru a avea un magazin online de succes (P)
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

sambata, 06.03.2021

5 pași esențiali pentru a avea un magazin online de succes (P)

GALERIE
magazin online
  • magazin online
- +

Un magazin online gata de utilizare nu înseamnă că primele comenzi vor ajunge automat. Există multe alte lucruri de luat în considerare pentru succesul magazinului tău online. Pe lângă un software bun, trebuie să ții cont și de alegerea unor servicii copywriting potrivite, diferite opțiuni de plată și servicii de clienți extrem de bune.

Vrei succes pe termen lung?

Ar trebui să iei în considerare aceste puncte pentru a avea succes pe termen lung cu magazinul tău. online:

  • Fă-l cât mai confortabil posibil pentru clienții tăi! Evită designul aglomerat, textul lung și un proces complicat de verificare - acestea s-au dovedit în mod clar că sunt factori de creștere a veniturilor. 
  • Fă un efort pentru a realiza o prezentare atrăgătoare a produsului și o descriere detaliată a acestuia. Acest lucru face ca magazinul tău online să fie mai de încredere, stârnește emoții pozitive în rândul clienților și va reduce rentabilitatea.
  • Vânzările de comerț electronic prin intermediul dispozitivelor mobile au crescut de ani de zile, motiv pentru care un magazin online rapid și optimizat pentru mobil este o necesitate absolută!
  • Clienții se simt răsfățați de livrarea rapidă și de multe opțiuni de plată. Prin urmare, procesele și metodele de plată și logistică trebuie să funcționeze întotdeauna corect. 
  • Lucrează continuu cu SEO și social media. Stabilește obiective și indicatori de performanță pe care magazinul tău ar trebui să le atingă în mod regulat și verifică-le continuu. 

Descoperă cele mai bune eficiente moduri de a-ți mulțumi clienții

1. Fă cumpărăturile online cât mai convenabile

Utilitatea în magazinul tău online este cea mai importantă. Toată lumea o știe: imediat ce un magazin online este nestructurat sau procesul de plată este prea complicat, motorul de căutare este pornit și produsul este cumpărat de la un alt furnizor. Dacă nu ai monopol, ar trebui să te bazezi pe o structură simplă sau să îi oferi o altă valoare adăugată.

2. Prezentarea bunurilor în eCommerce

Cei care fac cumpărături în magazinele fizice preferă probabil un magazin ordonat și clar. Comerțul investește mulți bani într-o prezentare a produsului perfect pusă în scenă și emoțională - există chiar profesii speciale în acest sens. Aceleași reguli se aplică în comerțul electronic. Magazinele online cu o prezentare clară și emoțională a produselor lor au un succes deosebit. Cu îndemnul plasat în locurile potrivite, se pot realiza conversii mari. Folosește acest principiu și dă magazinului tău posibilitatea să trăiască prin interactivitate și emoționalitate! Acest lucru te va deosebi cu siguranță de competiție. 

3. Optimizare mobilă: o necesitate pentru magazinele online

Mobilul mai întâi - înțelepciunea industriei digitale este  subliniată de ratele constante de creștere a vânzărilor prin  comerțul mobil. Prin urmare, conținutul ar trebui optimizat pentru dispozitivele mobile, încă de la creare magazin online. Lungimile textului și dimensiunile imaginii joacă un rol important aici: textele prea lungi declanșează un proces de derulare; imaginile prea mari duc la timpi de încărcare lungi, care la rândul lor pot duce la rate mai mari de respingere. 

4. Construiește încrederea în magazin

În special în eCommerce, clienții sunt adesea foarte critici față de noile magazine online. Pentru a-ți asigura succesul pe termen lung, ar trebui să îți dezvolți brandul. Încrederea poate fi construită prin marketingul de conținut vizat. creează un blog și fii consilier pentru clienții tăi. Fii acolo cu pasiune și încearcă să atingi latura emoțională a clienților. „Conținutul este rege, dar relevanța este regină” înseamnă că este important doar conținutul relevant. 

5. Serviciul pentru clienți

Un magazin online este la fel de bun ca procesele logistice ale furnizorului din spatele acestuia. Datorită anumitor comercianți cu amănuntul online, clienții din eCommerce sunt deosebit de răsfățați atunci când vine vorba de servicii pentru clienți și gestionarea returnărilor. Datorită rețelelor de socializare, recenziile proaste și evenimentele negative se răspândesc în mod deosebit de repede. Prin urmare, testează logistica și gestionarea returnărilor și optimizează continuu procesele. 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Proiectele, iluzii în fotbalul ieşean

Nicolae GRECU

Proiectele, iluzii în fotbalul ieşean

Atunci, când Politehnica va fi un club puternic, când Copoul va fi un punct de atracţie pentru fotbaliştii din toată Moldova, atunci ne putem gândim şi la antrenorul necesar pentru a râvni la performanţă

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Monumenta linguae Dacoromanorum. Scurt istoric al unui proiect filologic major (IV)

Eugen MUNTEANU

Monumenta linguae Dacoromanorum. Scurt istoric al unui proiect filologic major (IV)

În foiletonul de faţă autorul evidenţiază rolul pe care l‑a jucat proiectul MLD la trezirea printre tinerii cercetători a interesului pentru studiile biblico-filologice.

Hirotonie de Episcop: Preasfinţitul Nichifor Botoşăneanul

pr. Constantin STURZU

Hirotonie de Episcop: Preasfinţitul Nichifor Botoşăneanul

Mâine va fi hirotonit noul Episcop-vicar al Arhiepiscopiei Iaşilor, Nichifor Botoşăneanul, ales de Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române în şedinţa sa din 25 februarie 2021. Acest post de Episcop-vicar era vacant după ce, anul trecut, Preasfinţitul Părinte Calinic Botoşăneanul a fost ales şi întronizat Arhiepiscop al Sucevei şi Rădăuţilor. Vorbim, aşadar, despre un eveniment rar, un moment istoric. În Catedrala Mitropolitană din Iaşi, precedenta hirotonie de episcop săvârşită a fost tocmai cea a Preasfinţitului Calinic Botoşăneanul, în urmă cu 30 de ani, pe 25 martie 1991.

Ce înseamnă să ai de-a face cu o lume mult prea complexă ca să o poţi înţelege pe deplin? (I)

Aurelian-Petruș PLOPEANU

Ce înseamnă să ai de-a face cu o lume mult prea complexă ca să o poţi înţelege pe deplin? (I)

Azi vă voi familiariza cu câteva dintre ideile şi teoriile unui om de ştiinţă, eseist, filozof şi fost trader, unul dintre cei mai cunoscuţi şi urmăriţi specialişti în înţelegerea probabilităţii, incertitudinii şi riscului. Fie că vorbim de lebădă neagră, (anti)fragilitate, sisteme complexe, stresor, şoc, criză, instabilitate, volatilitate sau predictibilitate, aceste noţiuni sunt extrem de criticate de către multe gulere scrobite ale orgolioşilor scientişti.

pulspulspuls

Suferinţele discrete ale madamei

Suferinţele discrete ale madamei

Una mai molcuţă, de uichend, pe azi, dacă tot e sâmbătă şi e aşa frig afară. Şi ce ar putea fi mai moale şi mai pufos decât opera lirică, stimaţi telespectatori, şi mai ales graniţa penală a acesteia cu politichia mâloasă de Bahlui? 

Caricatura zilei

De citit

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.