marti, 19.03.2024
Un magazin online gata de utilizare nu înseamnă că primele comenzi vor ajunge automat. Există multe alte lucruri de luat în considerare pentru succesul magazinului tău online. Pe lângă un software bun, trebuie să ții cont și de alegerea unor servicii copywriting potrivite, diferite opțiuni de plată și servicii de clienți extrem de bune.
Vrei succes pe termen lung?
Ar trebui să iei în considerare aceste puncte pentru a avea succes pe termen lung cu magazinul tău. online:
Descoperă cele mai bune eficiente moduri de a-ți mulțumi clienții
1. Fă cumpărăturile online cât mai convenabile
Utilitatea în magazinul tău online este cea mai importantă. Toată lumea o știe: imediat ce un magazin online este nestructurat sau procesul de plată este prea complicat, motorul de căutare este pornit și produsul este cumpărat de la un alt furnizor. Dacă nu ai monopol, ar trebui să te bazezi pe o structură simplă sau să îi oferi o altă valoare adăugată.
2. Prezentarea bunurilor în eCommerce
Cei care fac cumpărături în magazinele fizice preferă probabil un magazin ordonat și clar. Comerțul investește mulți bani într-o prezentare a produsului perfect pusă în scenă și emoțională - există chiar profesii speciale în acest sens. Aceleași reguli se aplică în comerțul electronic. Magazinele online cu o prezentare clară și emoțională a produselor lor au un succes deosebit. Cu îndemnul plasat în locurile potrivite, se pot realiza conversii mari. Folosește acest principiu și dă magazinului tău posibilitatea să trăiască prin interactivitate și emoționalitate! Acest lucru te va deosebi cu siguranță de competiție.
3. Optimizare mobilă: o necesitate pentru magazinele online
Mobilul mai întâi - înțelepciunea industriei digitale este subliniată de ratele constante de creștere a vânzărilor prin comerțul mobil. Prin urmare, conținutul ar trebui optimizat pentru dispozitivele mobile, încă de la creare magazin online. Lungimile textului și dimensiunile imaginii joacă un rol important aici: textele prea lungi declanșează un proces de derulare; imaginile prea mari duc la timpi de încărcare lungi, care la rândul lor pot duce la rate mai mari de respingere.
4. Construiește încrederea în magazin
În special în eCommerce, clienții sunt adesea foarte critici față de noile magazine online. Pentru a-ți asigura succesul pe termen lung, ar trebui să îți dezvolți brandul. Încrederea poate fi construită prin marketingul de conținut vizat. creează un blog și fii consilier pentru clienții tăi. Fii acolo cu pasiune și încearcă să atingi latura emoțională a clienților. „Conținutul este rege, dar relevanța este regină” înseamnă că este important doar conținutul relevant.
5. Serviciul pentru clienți
Un magazin online este la fel de bun ca procesele logistice ale furnizorului din spatele acestuia. Datorită anumitor comercianți cu amănuntul online, clienții din eCommerce sunt deosebit de răsfățați atunci când vine vorba de servicii pentru clienți și gestionarea returnărilor. Datorită rețelelor de socializare, recenziile proaste și evenimentele negative se răspândesc în mod deosebit de repede. Prin urmare, testează logistica și gestionarea returnărilor și optimizează continuu procesele.
Cuvinte cheie: + magazin oline, optimizare, servicii copywriting,
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Prognoza meteo: Ne aşteaptă un început de aprilie mai călduros decât normalul termic
Dan Voiculescu șantajează PSD-PNL cu candidatura lui Piedone la Primăria Capitalei
Iubitul Arynei Sabalenka, Konstantin Koltsov, a murit la vârsta de 42 de ani
Azi, Simona Halep revine pe teren. De la ce oră ar putea începe partida
Interviu ZdI TV - Bilanț la Tomești: ce s-a construit și ce urmează
Câteva observaţii din dronă asupra întâmplărilor nefericite de la Vniversitate
Ce relații comerciale mai are Iașul cu Rusia. S-a redus diferența dintre importuri și exporturi
Pasionații de programare și hardware se pot înscrie la concursul național iTEC
Fiscul vrea să-i scoată la mezat bunurile unei femei care a avut un atelier de confecții
Peisagiștii evită să participe la o licitație a Primăriei pentru finalizarea unor „părculețe”
FOTBAL Leo, trezeşte-te, că nenoroceşti fotbalul ieşean! Cine-i arată lui Grozavu bârna din ochi?
Lista celor 10 finaliști pentru Premiul Național pentru Proză „Ziarul de Iași” 2024
In memoriam Paulică Răileanu, un reputat profesor al Politehnicii ieșene
Lista școlilor unde pot începe lucrări: Primăria a semnat opt contracte
Bosch va monta pe tramvaiele din Iași sisteme „inteligente” pentru evitarea accidentelor
O tânără din Iaşi, designer pentru celebrul brand adidas. A absolvit London College of Fashion
Proiectul A8 a ajuns „bătaia de joc a Guvernului Ciolacu/Ciucă”
O hoaţă a atacat o femeie chiar dacă era însoţită de un bărbat
NATO, confruntarea Vestului cu Rusia, ambițiile lui Klaus Iohannis
„D-ale noastre, ale studenţilor”. Tableta de duminică: astăzi, despre „gen”, „deci” şi „fără deci”!
VIDEO Dronele ucrainene au pătruns 1.000 de km în Rusia și au aruncat în aer două rafinării
VIDEO Un român este cel care a dat ”voce” deșertului Arrakis în superproducția Dune 2. Cine este
Duelul reftorilor sau cum reftorul Tudorel a întins floreta iar reftorul Caşcaval i-a luat maul
VIDEO Explozie puternică la o rafinărie din Rusia lovită de drone ucrainene
Anual, la nivel mondial, 1 milion de persoane mor din cauza poluării atmosferice
VIDEO Meciul Alcaraz – Zverev de la Indian Wells, întrerupt din cauza unui roi de albine
Substanţă cancerigenă, descoperită în unele produse împotriva acneei
Cosmin PAȘCAAlianţa PSD-PNL, mai puternică decât Putin? |
Briscan ZARABunici obraznici |
Cristina DANILOVNoi, femeile |
Nichita DANILOVÎntre artă şi credinţă |