Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

„Dacia merge bine“! Interviu cu Lucian Damian, şef vânzări Dacia-Caremil Iaşi

GALERIE
dacia
  • dacia
- +

Interviu cu Lucian Damian, şef vânzări Dacia-Caremil Iaşi:

- Domnule Damian, vă găsesc într-o perioadă aglomerată şi plină de adrenalină, datorată programului guvernamental Rabla şi a numărului mare de cereri pe care îl generează aici. Cum se derulează programul în varianta 2015?

- Cu cea mai mare viteză, aş zice, aşa cum ne aşteptam. Avem oferte foarte bune, cu preţuri speciale şi avantaje de garanţie. Gândiţi-vă că am avut 80 de clienţi numai în primele trei zile după lansarea programului, ceea ce a însemnat că orele noastre de lucru s-au prelungit până târziu în noapte... Altfel, dacă privim lucrurile în general, avem de-a face şi anul acesta cu o mare varietate de situaţii sau probleme, dar avem şi mai multă experienţă în a le aborda şi soluţiona.

- Ce e diferit faţă de alţi ani?

- În primul rând, anul acesta o „rablă“ poate fi predată doar dacă există şi un client de maşină nouă. În al doilea rând, a apărut temerea că e ultimul an în care programul mai funcţionează, astfel încât multe persoane dau o turnură imperioasă dorinţei lor de a intra în program, ceea ce poate crea dificultăţi. Din fericire, avem soluţii în ambele cazuri: în cel de-al doilea, e doar o chestiune de organizare eficientă şi de promptitudine, iar pentru primul caz, aşteptăm clienţii la sediul nostru pentru a le emite Notele de Înscriere în program şi facilităm contactul dintre proprietarii de rable cu cei care cumpără maşinile noi, astfel încât ambele categorii să îşi atingă scopul.

- Săptămâna trecută s-a lansat şi programul Rabla pentru persoane juridice. Există şi aici noutăţi?

- Vestea bună este că locurile disponibile pentru persoane juridice au crescut anul acesta până la cca 5.000 de unităţi, ceea ce înseamnă că mai toţi doritorii au o şansă de a-şi împrospăta sau completa parcul auto. Statisticile de anul trecut arată însă că numai aproximativ 30% dintre aplicanţi au fost acceptaţi în program, restul de aproape 70% fiind dosare respinse din motive de neconformitate, mai ales pe mici detalii tehnice. Noi ne ajutăm clienţii persoane juridice să evite acest risc: oferim mai întâi consiliere completă privind alcătuirea dosarului de finanţare, după care facem o verificare de final a documentelor, astfel încât să remediem orice problemă înainte de depunerea lor la Administraţia Fondului de Mediu. Lucrurile merg foarte bine, în aceste condiţii, iar Dacia rămâne cu siguranţă marca cea mai vizată şi dorită pentru parcurile auto de firme şi instituţii, în programul Rabla 2015.

- Ce ne puteţi spune despre celălalt program guvernamental, „Prima maşină“?

- A început timid, pentru că normele de aplicare au apărut cu întârziere. Dacia Finance vine cu un Produs de Creditare similar, intitulat „Noua ta maşină“, ce oferă condiţii de finanţare apropiate programului guvernamental şi proceduri mult simplificate de aprobare.

- Dar este Dacia marca dorită de către tineri sau de către cei care se pregătesc pentru „prima lor maşină“? Pe scurt, cum arată succesul Dacia, din perspectiva unui om de vânzări al mărcii?

- O, mă tem că deschideţi o temă foarte amplă... Să le luăm pe rând. Noi simţim şi vedem zi de zi progresele remarcabile pe care le-a făcut Dacia. Avem clienţi fideli şi care nu concep să aibă altă marcă, avem clienţi plini de prejudecăţi care văd o maşină de-a noastră şi nu-şi dau seama că e o Dacia, după cum avem clienţi sceptici la început, care se întorc entuziasmaţi din test-drive sau după o experienţă de conducere cu maşina unui prieten. Sunt de notorietate între noi poveştile de succes din Europa: celebra lansare Dacia din Marea Britanie, de exemplu, când autoturismul expus cu însemnele ascunse, într-un mall, a fost atribuit de către trecători unor mari mărci internaţionale, sau când preţul estimat de public a fost cu cca 7.000 de lire sterline mai ridicat decât preţul real al modelului. Să nu uităm, de asemenea, că în Franţa s-au vândut cca 100.000 de unităţi Dacia în 2014, ceea ce arată interesul pragmaticilor clienţi occidentali faţă de o maşină onestă şi de calitate, cu un excelent raport între beneficii şi cost. Însă succesul Dacia nu înseamnă acelaşi lucru peste tot. Noi, la Caremil, suntem liderii incontestabili ai vânzărilor auto pe Iaşi, atât la autoturisme, cât şi la vehicule utilitare, cu 164 de unităţi vândute în total în primul trimestru 2015. Între agenţii Dacia din ţară, în afara Bucureştiului, ne plasăm confortabil în Top 3. Însă suntem totodată şi cei mai mari vânzători de Logan din România, un indiciu al puterii scăzute de cumpărare din zona noastră, în timp ce în centrul şi în vestul ţării - sau în capitală, evident - se înregistrează cifre mai bune de vânzări la modelele mai scumpe. Pe de altă parte, succesul înseamnă şi diversificarea clientelei, iar Dacia reuşeşte cu siguranţă să câştige un segment semnificativ de public nou, mai tânăr şi mai exigent, în special cu noile versiuni Stepway.

- Ce ne puteţi spune despre noile versiuni Stepway?

- Ne face plăcere să vedem interesul pe care noile versiuni Stepway l-au provocat printre cumpărători şi în piaţa auto, în general. Detaliile pot fi lesne obţinute din materialele noastre de informare, din presă, de pe Internet, însă demn de reţinut este faptul că Stepway înseamnă un standard superior, un nivel avansat de echipare, cu însemnate beneficii în ceea ce ţine de estetica maşinii, de funcţionalitatea ei şi de raportul preţ/calitate. Circa 60% dintre clienţii de Sandero preferă varianta Stepway şi suntem convinşi că succesul va continua, pentru că noile versiuni aduc un plus de ţinută, de confort, de siguranţă şi de satisfacţie, pe care clienţii noştri îl merită din plin.

- E adevărat că sărbătoriţi în curând, la Iaşi, gama Stepway?

- Da, la finalul acestei săptămâni, ieşenii sunt invitaţi la cea mai mare sărbătoare Dacia din an, care se va desfăşura de vineri până duminică la Palas. În zona patinoarului va fi amplasat superbul cort de tip „dom“ inscripţionat în culorile mărcii, iar în jurul lui cele mai noi maşini din versiunile Stepway şi din toată gama Dacia vor fi expuse pentru vizitatori. În parcarea Palat vor fi amplasate numeroase maşini de test-drive, pentru clienţii care doresc să trăiască „în direct“ bucuria de a conduce noile modele. Evenimentul este de fapt Caravana Stepway 2015 şi este deschis tuturor, de la cei mici la cei mari, pentru fiecare fiind pregătite surprize şi oferte speciale.

- În concluzie, Dacia merge bine?

- O, da, Dacia merge foarte bine şi suntem convinşi că încheiem anul cu o creştere de vânzări care să mulţumească pe toată lumea...
 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri