”Vânzarea consultativă: 125 de tehnici”de Radu Nechita - lansare 28 februarie la Cărturești Palas Iași, ora 17.30
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Lansare carte

”Vânzarea consultativă: 125 de tehnici”de Radu Nechita - lansare 28 februarie la Cărturești Palas Iași, ora 17.30

GALERIE
Coperta Radu Nechita 1-01
  • Coperta Radu Nechita 1-01
- +

”Vânzarea consultativă: 125 de tehnici” se dorește a fi o carte utilă în pregatirea, în susținerea și dezvoltarea vânzărilor bazate pe consultanță. Cartea este un suport tehnic pentru autoinstruire, un ghid etic, practic, funcțional, pentru dezvoltarea echipelor de vânzări prin training intern și instruire continuă, un sprijin pentru cei care vor să-și sporească veniturile prin creșterea abilităților, a cunoștințelor și în special a atitudinii proclient. Cartea adună la un loc tehnici și bune practici consacrate, le explică prin mecanisme de funcționare care au la bază principii de persuasiune și le exemplifică, pentru o corectă înțelegere și adaptare la specificul fiecărui cititor.”

Cui se adresează: consilierilor, consultanților, agenților de vânzări, managerilor de vânzări, trainerilor interni și trainerilor free-lancer-i.

Sunt cele mai multe tehnici de comunicare, negociere și vânzare persuasive explicate pe înțelesul tuturor și reunite într-o singură carte.


Despre Radu Nechita

Antreprenor din 1995, broker pe piața de capital din România între 1996 și 2000, cu studii post-universitare în 1998 în diplomație și relații
internaționale, Radu și-a dedicat cariera vânzărilor consultative, atât ca manager și trainer în companii multinaționale cât și în afacerea proprie. Invariabil, fie că este vorba de burse, de fonduri de asigurări, de servicii bancare, de training, toate au un numitor comun, sunt vânzări de soluții, vânzări de relație, repetitive, câștig - câștig, de termen lung, vânzări de soluții cu produse și servicii de valoare ridicată, soluții consultative.  

Din noiembrie 2004, a reluat calea antreprenoriatului, susținând până în prezent peste șase sute de cursuri, pentru peste trei sute de clienți,
companii naționale și multinaționale din România și din Rep. Moldova, cu peste unsprezece mii de cursanți în programele de management proactiv, vânzări, dezvoltarea echipelor, educație financiară ș.a.

Experiența sa este relevantă și pentru că este conectat în economia reală,unde simte și resimte fiecare schimbare din piață, cu transformări,
tendințe, unde observă inovări, renunțări la modele de vânzări, cu părți bune sau mai puțin bune, dar toate autentice.

Prefață

Pe Radu îl știu de 10 ani, din 2007. Căutam un trainer pentru o echipă de vânzări dintr-un business imobiliar pe care îl păstoream la capitolul comunicare și vânzări. Un prieten cu care lucram pentru marketing în domeniul auto mi-a spus: “Îți recomand eu pe cineva, tocmai am fost la un training / teambuilding cu el. Știe ce vorbește pentru că este un practician, tot ce te învață este din experiența lui, nu vorbește doar din cărți. Și încă un lucru, poate la fel de important, cel puțin pentru mine. Oamenii din echipa mea l-au plăcut și știi cum sunt ei. Seara, după o zi de training de vânzări și jocuri de teambuilding, când eram așezați la masă pentru cină, când Radu a intrat în restaurant, am văzut cum vreo trei grupuri i-au făcut semn cu mână și i-au strigat “Radu, hai aici cu noi!”. Ei bine, acest lucru chiar mi s-a părut valoros. Să ai un trainer pe care nu trebuie să îl “vinzi” echipei tale, ci unul pe care să “îl cumpere” fără negocieri participanții la procesul de instruire. Odată, am fost împreună la un teambuiling cu o companie mare din domeniul farmaceutic. Seara, după cină, când, așa cum îi stă bine unui teambuilding, începe petrecerea, a apărut un tort uriaș, pentru peste două sute de persoane, cu artificii, iar lumea a îanceput să cânte. Am fost uimit să văd că acel tort era pentru Radu. Era ziua lui. Pentru toți acei oameni, Radu nu mai era un furnizor de servicii, un trainer angajat de departamentul de HR, nici măcar un partener. Era colegul lor. Am înțeles mai bine atunci modul lui de adresare către cursanți “Dragi colegi!”.

De atunci am colaborat cu el în mai multe feluri. Am început prin a îi fi client. Radu m-a ajutat instruindu-mi și întreținând performanțele unor echipe de vânzări din domeniul imobiliar. Încă de atunci mi-am dat seama că am participat și eu la toate, împreună cu oamenii mei, chiar dacă în mod normal ar fi trebuit să mă plictisesc, pentru că, știi cum e, “văzusem deja filmul”. La fiecare training, tehnicile de vânzări erau în așa manieră adaptate, aplicate și testate după nevoile reale ale echipei respective, încât nici o sesiune nu era la fel cu cealaltă, chiar dacă tehnicile, pașii și principiile erau aceleași. Rezultatele s-au văzut imediat, oamenii au început să facă performanță chiar dacă domeniul imobiliar era atacat frontal de criza de la sfârșitul decadei trecute.

O altă direcție a colaborării cu Radu a fost cea în care antrenam oamenii din companii să fie mai creativi, să genereze mai multe idei și să le pună în aplicare, prin intermediul unui training de gândire creativă. Acest curs, în care am integrat metodele perfecționate de noi în industriile creative (branding și comunicare), a devenit un “produs” distribuit de Mentor Training, compania și totodată brandul prin care Radu își promovează serviciile. În acest demers, l-am simțit pe Radu ca partener și nu ca agent sau manager. M-a ajutat să îmi structurez informația și modul de livrare, astfel încât workshop-urile și training-urile de gândire creativă au fost foarte eficiente: participanții și-au redefinit problemele, au generat soluții și le-au implementat ulterior. Am văzut, lucrând cot la cot, cum metodele lui Radu de a combina activitățile făceau ca, după o zi de training, participanții să rămână cu o serie de deprinderi și cunoștințe, cu o experiență energică mult mai apreciată decât îți inspiră că poate fi un curs sau o școlarizare, contaminate în general cu atitudinea noastră față de orele de la școală.

“O nouă provocare”, cum îi place lui Radu să spună, a fost aceea în care m-a invitat ca facilitator la teambuilding-urile pe care le face. Am fost onorat de această invitație, pentru că în echipa lui sunt doar practicieni, profesioniști maturi cu experiență. Este uimitor să îi vezi cum transformă jocuri și activități distractive în socluri pentru discuții foarte profunde legate de activitatea profesională a participanților. Să vezi cum, dintr-o activitate în care toți au râs și s-au distrat, se extrag câteva principii care sunt analizate în contextul profesional și duc la rezoluții și angajamente generate natural de participanți și legate de viitoarele acțiuni de serviciu. Cred că vorba “A îmbina utilul cu plăcutul” este depășită mult de ceea ce face echipa Mentor. În primul rând, se începe cu “plăcutul”, pentru că așa ne place nouă oamenilor să fie lucrurile, iar utilul nici nu știi când s-a strecurat și și-a făcut treaba. L-am văzut pe Radu coordonând teambuilding-uri cu peste 250 de oameni simultan și vreau să vă spun că totul a decurs foarte simplu și natural pentru toți, chiar dacă noi știm că o astfel de acțiune este foarte amplă, când îți propui ca teambuilding-ul să fie mult mai mult decât o distracție. Să fie o distracție care să ajute echipe și afaceri să progreseze.

Cartea este organizată conform pașilor firești de vânzare. Vă spuneam că Radu este un practician. El își învață cursanții despre vânzări, iar experiența proprie se vede foarte clar pe tot parcursul cărții. Exemplele sunt pragmatice, testate și perfecționate prin utilizare. Teoriile sunt verificate. Vă garantez că tehnicile și principiile propuse și-au confirmat eficiența, fiind testate în afaceri de diferite dimensiuni. Tehnicile recomandate sunt foarte ușor de înțeles și pus în practică. Nu trebuie să faci eforturi pentru a le deprinde, iar, odată asumate, acestea devin deja active profesionale. Această lucrare induce o atitudine proactivă și o focusare către eficiență a tuturor acțiunilor de vânzări dintr-o companie. Odată ce ai făcut unul din pașii propuși într-un proces, următorii sunt făcuți natural, fără să pierzi din ochi îndeplinirea obiectivului. O repetare a procesului face ca acesta să devină un reflex, iar pe viitor să ai o tehnică puternică, un instrument util, o îndemânare naturală pe care să o folosești în ceea ce faci. E ca și cum ai învăța să mergi pe bicicletă. Aveți în mână o colecție de soluții și remedii pentru foarte multe din situațiile în care te poți afla ca vânzător. După ce o parcurgi o dată, vei recunoaște în situațiile viitoare soluțiile de care ai nevoie. O simplă recitire a tehnicii respective îți va da încrederea și instrumentul de care ai nevoie. Reținerea în a iniția unele activități este foarte ușor de îndepărtat respectând principiile lui Radu. Pur și simplu treci la treabă și pornești spre țintă. Recomand această carte tuturor vânzătorilor, managerilor de vânzări și antreprenorilor care își doresc o “trusă de scule” foarte acoperitoare pentru nevoile lor.

Florin Mare antreprenor, expert în comunicare organizațională, marketing, branding.

 

 

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Iaşul îşi merită echipa de fotbal

Cosmin PAȘCA

Iaşul îşi merită echipa de fotbal

Peste toate, lipsa unui proiect este asemănarea cea mai izbitoare dintre echipa din dealul Copoului şi cea din Podu Roş. Nu cunoaştem obiectivele Politehnicii peste cinci ani - o cerinţă banală pentru un club respectabil - la fel cum nu există o foaie de parcurs a Iaşului care să depăşească un singur ciclu electoral.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Impersonare

Codrin Liviu CUȚITARU

Impersonare

„M-a echipat ca pe beizadea (e drept că şi semănam puţin cu juniorul Ceauşeştilor). Mi-a aranjat părul şi mi-a oferit un costum asemănător cu ale Nicuşorului. Mi-a spus că trebuie doar să râd zgomotos, să înjur şi să beau whiskey la greu. Aşa am procedat, mai ales la masa festivă (care s-a organizat în restaurantul meu). Mă scuzaţi, am fost pupat în fund în ziua aia, de nu vă puteţi imagina!... Totul a mers strună până în clipa în care nu mai ştiu cine a cerut ca eu să o sun pe mama, pe tovarăşa Elena, pe loc, şi să solicit fonduri suplimentare în teritoriu.”

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (III)

George ŢURCĂNAŞU

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (III)

Replierea teritoriului politic moldovenesc a impus mutaţii substanţiale la nivelul morfologiei şi structurii sistemului de aşezări. Din perspectiva noastră, e importantă îndesirea reţelei de aşezări urbane şi reconfigurarea ariilor de influenţă a acestora. 

Insuportabila greutate a fiinţării

Bogdan ILIESCU

Insuportabila greutate a fiinţării

„The chicken is only an egg’s way for making another egg.” (Găina este doar modul prin care un ou face un alt ou) - Richard Dawkins

pulspulspuls

Iaca unde va ajunge senatoarea panaramă de Iaşi până la urmă!

Iaca unde va ajunge senatoarea panaramă de Iaşi până la urmă!

Una scurtă dar vioaie pe astăzi despre senatoarea panaramă aleasă de ieşeni, madam Şoşoacă, despre care mulţi cică se întreabă cam ce parcurs politic ar urma să aibă, acumă că şefii ei mai tineri, prin ordin de zi pe unitate primit de la cei cu stele în rezervă, au pus-o pe liber la partid. 

Caricatura zilei

Romantic

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.