Ai probleme cu banca? Mergi la mediator
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

BIROUL DE MEDIERE

Ai probleme cu banca? Mergi la mediator

GALERIE
mediere
  • mediere
- +

Pentru că toţi cei care vor să-şi tranşeze neînţelegerile în instanţă sunt obligaţi să meargă mai întâi la mediator, Ziarul de Iaşi îşi propune prin noua rubrică săptămânală să explice cu ajutorul persoanelor specializate care sunt cazurile în care este folosită medierea şi care sunt beneficiile unei astfel de practici.

O dispută între un client şi o bancă se poate rezolva pe cale amiabilă dacă părţile apelează la un mediator. Acest tip de conflict în care este implicată o instituţie bancară nu trebuie să ajungă în instanţă pentru a primi o soluţie. Calea cea mai simplă şi favorabilă ambelor părţi este medierea. Prin acestă metodă dumneavoastră găsiţi soluţia care vă avantajează cel mai mult.

Utilizând ajutorul profesioniştilor pregătiţi şi specializaţi pe mediere, veţi permite rezolvarea conflictelor şi litigiilor dumneavoastră cu rapiditate prin încheierea unui acord de mediere avantajos, conform deciziilor părţilor.

Medierea înseamnă găsirea unei soluţii

Procedura medierii este elegantă, oferind discreţie, asigurând confidenţialitate, neutralitate şi un mediu cât mai plăcut pentru a vă putea rezolva cu uşurinţă problemele.

Ce conflicte reclamate pot fi rezolvate prin mediere

Clienţii reclamă: comisioane nejustificate; dobânzi calculate greşit; informaţii incomplete sau neclare; operaţiuni neautorizate în conturi; erori în procesarea cardurilor; erori în procesarea tranzacţiilor efectuate de clienţi prin online banking; fraude bancare; înregistrări nejustificate ca rău platnic; introducerea în contractele de credit a unor clauze abuzive; necomunicarea majorării ratei dobânzii; alte conflicte financiare.

Banca reclamă: plata repetată cu întârziere de către clienţii debitori a datoriilor băneşti ori de altă natură; neplata cu rea credinţă de către clienţii debitori a datoriilor băneşti ori de altă natură; restabilirea situaţiei anterioare declanşării procedurii de insolvenţă de către clienţii debitori; refuzul plăţii nejustificate din partea clienţilor debitori băncii creditoare a dobânzilor şi penalităţilor calculate legal; denigrarea băncii în mass-media de către clienţi; depunerea de reclamaţii nejustificate la ANPC şi BNR în detrimentul băncilor; ameninţarea, insultare sau lovirea de către clienţi a angajaţilor băncii.

Soluţia pentru dumneavoastră este să solicitaţi serviciul unui mediator

Mediatorul va facilita întâlnirea dumneavoastră cu banca prin organizarea unei şedinţe de mediere în care fiecare parte îşi va prezenta problemele. Se pot organiza mai multe şedinţe de mediere atât separat, cât şi împreună, mediatorul coordonând şedinţele în aşa fel încât dumneavoastră să ajungeţi la o înţelegere.

Băncile sunt mai interesate să reeşaloneze un credit restant în favoarea clientului decât să ajungă la executare silită, care nu este o soluţie pentru nici una dintre părţi. În urma găsirii unei soluţii preliminare, reprezentantul băncii va discuta cu superiorii, iar clientul împreună cu familia sau avocatul. Dacă ambele părţi se pun de acord, mediatorul tehnoredactează acordul de mediere care va fi un act adiţional la contractul pe care îl aveţi dumneavoastră cu banca, fără a mai fi nevoie de intervenţia unui notar.

 
Mediator Liliana Ştefan

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Temă

Cătălin ONOFREI

Temă

Test de reflecţie cognitivă: deliberare versus intuiţie.

Filmuletul zilei

opinii

Epilare inghinală

Briscan ZARA

Epilare inghinală

Sunt multe studii despre cum afectează psihologia omului ceea ce vedem, auzim, simţim din exterior. La fiecare întindere de coardă are loc o excitare a neuronilor care provoacă senzaţii neplăcute persoanei, dar dacă lucrurile se repetă, neplăcerea dispare încetul cu încetul şi apare o oarecare toleranţă la acea senzaţie, poate chiar e înlocuită cu plăcere. Nu mai eşti afectat, nu te mai impresionează în sens rău. Asta nu înseamnă că devii mai puternic, ci mai nesimţit, mai rigid, mai greu impresionabil.

Ocupare, şomaj şi câştiguri salariale în judeţul Iaşi

Ciprian IFTIMOAEI

Ocupare, şomaj şi câştiguri salariale în judeţul Iaşi

Articolul din această săptămână, ceva mai tehnic decât precedentele, demonstrează cu date statistice că, înainte de declanşarea pandemiei de COVID-19, nu a existat o criză a forţei de muncă în judeţul Iaşi.

New York, metropola vizionară

Mihai DORIN

New York, metropola vizionară

Conduita americană în raport cu celelalte civilizaţii ale lumii are şi o inevitabilă dimensiune imperială, însă felul în care ei au înţeles să valorifice cultura, rafinamentul, patriotismul, şi, nu în ultimul rând banii cetăţenilor în serviciul public, mărturiseşte despre măreţia naţiunii şi despre spirit vizionar. Pentru că în niciun alt loc din lume, patrimoniul cultural nu s-a îmbogăţit precum în America, prin râvna şi voinţa liberă a cetăţenilor educaţi şi prosperi. Statul este doar managerul acestui concept cultural.

pulspulspuls

Costel l-a bătut pe Măricel ca pe fasole. Iacătă ce scor de maidan: 11 la 6!

Costel l-a bătut pe Măricel ca pe fasole. Iacătă ce scor de maidan: 11 la 6!

Băbăetee băă, pfiu, pfiuu, pfiuuuu.... Ia’n fiţi atenţi aicea la băiatu’ pe ce se mai cheltuie bănuţul ieşenilor, că poate pe asta nu o ştiaţi! 

Caricatura zilei

Urna

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.