anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi

miercuri, 15.07.2020

BIROUL DE MEDIERE

Ai probleme cu banca? Mergi la mediator

GALERIE
mediere
  • mediere
- +

Pentru că toţi cei care vor să-şi tranşeze neînţelegerile în instanţă sunt obligaţi să meargă mai întâi la mediator, Ziarul de Iaşi îşi propune prin noua rubrică săptămânală să explice cu ajutorul persoanelor specializate care sunt cazurile în care este folosită medierea şi care sunt beneficiile unei astfel de practici.

O dispută între un client şi o bancă se poate rezolva pe cale amiabilă dacă părţile apelează la un mediator. Acest tip de conflict în care este implicată o instituţie bancară nu trebuie să ajungă în instanţă pentru a primi o soluţie. Calea cea mai simplă şi favorabilă ambelor părţi este medierea. Prin acestă metodă dumneavoastră găsiţi soluţia care vă avantajează cel mai mult.

Utilizând ajutorul profesioniştilor pregătiţi şi specializaţi pe mediere, veţi permite rezolvarea conflictelor şi litigiilor dumneavoastră cu rapiditate prin încheierea unui acord de mediere avantajos, conform deciziilor părţilor.

Medierea înseamnă găsirea unei soluţii

Procedura medierii este elegantă, oferind discreţie, asigurând confidenţialitate, neutralitate şi un mediu cât mai plăcut pentru a vă putea rezolva cu uşurinţă problemele.

Ce conflicte reclamate pot fi rezolvate prin mediere

Clienţii reclamă: comisioane nejustificate; dobânzi calculate greşit; informaţii incomplete sau neclare; operaţiuni neautorizate în conturi; erori în procesarea cardurilor; erori în procesarea tranzacţiilor efectuate de clienţi prin online banking; fraude bancare; înregistrări nejustificate ca rău platnic; introducerea în contractele de credit a unor clauze abuzive; necomunicarea majorării ratei dobânzii; alte conflicte financiare.

Banca reclamă: plata repetată cu întârziere de către clienţii debitori a datoriilor băneşti ori de altă natură; neplata cu rea credinţă de către clienţii debitori a datoriilor băneşti ori de altă natură; restabilirea situaţiei anterioare declanşării procedurii de insolvenţă de către clienţii debitori; refuzul plăţii nejustificate din partea clienţilor debitori băncii creditoare a dobânzilor şi penalităţilor calculate legal; denigrarea băncii în mass-media de către clienţi; depunerea de reclamaţii nejustificate la ANPC şi BNR în detrimentul băncilor; ameninţarea, insultare sau lovirea de către clienţi a angajaţilor băncii.

Soluţia pentru dumneavoastră este să solicitaţi serviciul unui mediator

Mediatorul va facilita întâlnirea dumneavoastră cu banca prin organizarea unei şedinţe de mediere în care fiecare parte îşi va prezenta problemele. Se pot organiza mai multe şedinţe de mediere atât separat, cât şi împreună, mediatorul coordonând şedinţele în aşa fel încât dumneavoastră să ajungeţi la o înţelegere.

Băncile sunt mai interesate să reeşaloneze un credit restant în favoarea clientului decât să ajungă la executare silită, care nu este o soluţie pentru nici una dintre părţi. În urma găsirii unei soluţii preliminare, reprezentantul băncii va discuta cu superiorii, iar clientul împreună cu familia sau avocatul. Dacă ambele părţi se pun de acord, mediatorul tehnoredactează acordul de mediere care va fi un act adiţional la contractul pe care îl aveţi dumneavoastră cu banca, fără a mai fi nevoie de intervenţia unui notar.

 
Mediator Liliana Ştefan

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Alegeri în Europa

Lucian DÎRDALA

Alegeri în Europa

În ultimele săptămâni am avut ocazia să ne reacomodăm cu procesele electorale, în câteva state-membre ale Uniunii Europene. Este vorba de cel de-al doilea tur al alegerilor locale din Franţa, scrutinul parlamentar din Croaţia, turul decisiv de la prezidenţialele poloneze şi, în fine, votul pentru legislativele regionale din Galicia şi Ţara Bascilor (Spania).

Filmuletul zilei

opinii

Cultura de supermarket

Florin CÎNTIC

Cultura de supermarket

Tsunamiul de RIP1-uri care a invadat Facebookul odată cu trecerea în veşnicie a talentatului şi prolificului compozitor de muzică de film, Ennio Morricone, mi-a readus în minte graniţa fragilă care separă arta autentică de entertainment.

Instant (II)

Radu PĂRPĂUȚĂ

Instant (II)

Pe fereastră aud slujba de la biserică. Preotul se roagă pentru poporul român. Foarte bine. Dar se roagă separat şi pentru „conducătorii noştri”, pentru „mai marii oraşelor şi satelor”. Oare de ce? Înţeleg, aşa e protocolul. Dar protocolul e prost, de urzeală bizantină.

Precariatul

Ioan MILICĂ

Precariatul

Din categoria cuvintelor aflate în uz fără a fi prinse în dicţionarele limbii române actuale, vă  invit să ne oprim asupra unui neologism plastic şi sugestiv pentru vremurile în care trăim: precariat. 

pulspulspuls

Vă mai amintiţi ce spunea nea Drac Nea despre Peni Hill şi SIE? Iaca un mic şpil!

Vă mai amintiţi ce spunea nea Drac Nea despre Peni Hill şi SIE? Iaca un mic şpil!

Caricatura zilei

Prelungire

Editia PDF

Bancul zilei

Îi datoram multe coronavirusului. A reusit sa-i aduca pe români înapoi în tara si a putut sa le înve (...)

Linkuri

Alte ziare locale

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.