
Antibioticele din Iaşi bat criza. Vânzări în creştere cu 6%, după primele şase luni ale anului

Vânzările Antibiotice au „săltat” cu 6% în primul semestru din 2014, iar profitul brut al companiei a crescut cu 19% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Conform rezultatelor financiare comunicate Bursei de Valori Bucureşti, valoarea veniturilor din vânzări înregistrată în primele şase luni de companie a fost de 149,78 milioane lei, în timp ce profitul brut a atins valoarea 21,87 milioane lei (faţă de 18,4 milioane lei în S1 2013).
Potrivit directorului Antibiotice, strategia de marketing a companiei vizează extinderea vânzării de produse finite pe pieţele reglementate, în primele şase luni negociindu-se condiţiile comerciale cu cea mai importantă companie din domeniul produselor generice injectabile din SUA, pentru comercializarea a două produse. Totodată, Antibiotice a negociat şi demarat noi colaborări pentru accesul de produse injectabile, comprimate şi forme semisolide (unguente, creme, geluri şi supozitoare) pe pieţele europene (Franţa, Polonia, Cehia etc.). „În aceste condiţii se estimează că exporturile pe pieţele Uniunii Europene vor creşte semnificativ în valoarea cifrei de afaceri la export pe termen mediu şi lung.
Pe lângă aceste proiecte noi, iniţiate în primul semestru al anului 2014, Antibiotice are în curs de negociere contracte comerciale pentru accesul de produse finite pe noi pieţe de desfacere din Asia Centrală, Africa de Sud, Africa Sud Sahariană (Etiopia, Angola)”, a precizat Ioan Nani. Principalele destinaţii ale produsele Antibiotice în funcţie de aportul la cifra de afaceri au fost în primele şase luni Europa (Franţa, Ungaria, Germania), Statele Unite ale Americii, Zona Orientului Mijlociu, Rusia şi alte state membre CSI (Azerbaijan, Georgia, Moldova), Asia, Africa.
Publicitate și alte recomandări video