anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

Aqua Carpatica se pregăteşte să cucerească America. Gigantul PepsiCo va deţine 20% din acţiunile firmei

GALERIE
Jean-Valvis-Aqua-Carpatica-PepsiCo
  • Jean-Valvis-Aqua-Carpatica-PepsiCo
- +

Gigantul american PepsiCo Inc. a început un acord strategic cu Aqua Carpatica, apă de izvor românească premium, prin care PepsiCo va deţine 20% din acţiunile Aqua Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România şi în Polonia, cu oportunităţi de extindere pe alte pieţe, inclusiv în Statele Unite.

Aqua Carpatica, este un brand creat de antreprenorul elveţian-grec Jean Valvis în 2010, prezent din 2016 pe 16 pieţe internaţionale.

”PepsiCo, Inc. a anunţat că a început un acord strategic cu Aqua Carpatica, apă de izvor românească premium, prin care PepsiCo va deţine 20% din acţiunile Aqua Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România şi în Polonia, cu oportunităţi de extindere pe alte pieţe, inclusiv în Statele Unite.

Înfiinţată de antreprenorul elveţian-grec Jean Valvis în 2010, linia de produse Aqua Carpatica include apă plată de izvor şi ape minerale naturale carbogazoase care sunt îmbuteliate la sursă, în Munţii Carpaţi din România.

„Suntem încrezători că valoarea puternică a brandului Aqua Carpatica va rezona cu clienţii şi consumatorii noştri la nivel global”, a declarat Silviu Popovici, CEO al PepsiCo Europe.

Apa minerală naturală carbogazoasă premium de la Aqua Carpatica nu conţine nitraţi şi sodiu şi oferă electroliţi naturali, precizează compania.

„Sunt încântat de oportunitatea de a ne uni forţele cu PepsiCo pentru a ne extinde amprenta în Europa şi pentru a explora oportunităţile de a aduce Aqua Carpatica şi beneficiile sale pentru sănătate unor noi consumatori în noi pieţe. În puţin mai mult de un deceniu, Aqua Carpatica a devenit un brand îndrăgit în Europa, pe care aspirăm să îl listăm la bursă în viitor. Sunt încântat că PepsiCo împărtăşeşte viziunea noastră de a creşte brandul în Europa şi la nivel global”, a declarat Jean Valvis, fondatorul Aqua Carpatica.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker şi SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare şi băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Brandul Aqua Carpatica a luat fiinţă în 2010, iar până în 2016 şi-a stabilit o prezenţă internaţională în 16 ţări de pe patru continente.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

De ce a produs atâta nervozitate la Bruxelles succesul Giorgiei Meloni în Italia? (II)

Alexandru LĂZESCU

De ce a produs atâta nervozitate la Bruxelles succesul Giorgiei Meloni în Italia? (II)

Alegerile din Italia accentuează tendința de a aduce valorile culturale și raporturile dintre Comisia Europeană și statele membre în centrul disputelor electorale viitoare din UE.

opinii

Dreptate en detail

Briscan ZARA

Dreptate en detail

Ceea ce este şi mai interesant e că fiind alese arbitrar, legile care garantează menţinerea dreptăţii pot fi la fel de uşor schimbate precum pelincile unui bebeluş. Sunt atâtea dreptăţi pe lume că ai de unde alege. Ceea ce ieri era ilegal, azi e chiar obligatoriu, ceea ce e azi împotriva legii, mâine poate fi permis sau chiar încurajat.

Lupta micuţilor cu lupul fioros

Cristina DANILOV

Lupta micuţilor cu lupul fioros

Mulţi adulţi tratează fricile copiilor în mod condescendent. Ce dacă se teme, e normal, spunem, copilul va creşte şi totul va trece; sau - toţi ne-am temut cândva de ceva şi iată, am crescut şi nu ne-a mai mâncat lupul. Dar, în acelaşi timp, adulţii tac mâlc despre cât de multe necazuri le-a cauzat frica în copilărie, şi poate că şi acum, doar că ei au învăţat să le ascundă bine. 

Domnul Marga şi meandrele adevărului istoric

Mihai DORIN

Domnul Marga şi meandrele adevărului istoric

Indiferent de finalul războiului din Ucraina, abţinerea noastră de la acte revărsânde şi iresponsabile, chiar şi atunci când ştim că teritoriile răpite României rămân o rană deschisă, o ţară ca a noastră, dacă e ţară demnă şi nu accident al istoriei, nu poate abdica de la onoare şi solidaritate cu valorile lumii libere. Întrucât din credinţă şi asumarea acestor valori ne-am născut şi noi, ca naţiune şi stat. Nu Rusia ne-a fost naş, ci ideile şi valorile lumii libere.

pulspulspuls

Un experiment politic va avea loc pe acoperişul hotelului “Europa” din Iaşi

Un experiment politic va avea loc pe acoperişul hotelului “Europa” din Iaşi

Un experiment deosebit se pune la cale în filiala liberalilor ieşeni, o procedură extraordinară de măsurare a potenţialului politic al unor candidaţi. 

Caricatura zilei

Scăpări de gaze #NordStream5

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.