Autostrăzile rămân un vis frumos în România
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

Autostrăzile rămân un vis frumos în România

GALERIE
autostrada_transilvania
  • autostrada_transilvania
- +

Oficiali din Ministrul Transporturilor susţin că nu ştiu dacă vom avea 1.000 de kilometri de autostradă până la finalului lui în 2018, dar vom fi aproape.


Ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, a spus, joi, că nu ştie dacă la finalului anului 2018 vom avea 1.000 de kilometri de autostradă, aşa cum a afirmat directorul general al CNADNR, menţionând că cel puţin în 2016 nu vor fi cifre spectaculoase, dar că anul viitor ”se vor vedea rezultate”. ”Nu ştiu dacă o să fie 1.000 de kilometri, dar o să fim pe acolo. Contăm pe faptul că am deblocat în iunie şantierele, luăm viteză. Nu se va observa mare lucru anul acesta, dar la anul se vor vedea rezultate. Încercăm să accelerăm peste tot, pe toate fronturile. Nu vreau să vorbesc despre câţi km vom avea terminaţi la finele anului. Nu va fi o cifră spectaculoasă, asta vă pot spune”, a explicat minsitrul Transporturilor, Sorin Buşe, ieri, în timpul unei vizite pe pe şantierul autostrăzii Sebeş-Turda.

Ministrul Transporturilor a explicat că în 2016 nu se va observa un avans spectaculos al lucrărilor pe autostrăzi din cauză că multe dintre şantiere au fost blocate, iar procesul de deblocare a fost anevoios. ”A fost greu pentru că a trebui să deblocăm şantiere şi nu este un proces simplu. Asta înseamnă avize, documentaţii tehnice, discuţii cu constructorii şi multe altele. Sunt implicate multe autorităţi locale şi naţionale. Am discutat mult cu toată lumea.

Am discutat la minister, am discutat cu constructorii şi discuţiile nu au fost întotdeauna foarte plăcute. Nu e nici intenţia noastră să reziliem contracte pentru că am pierde timp, dar nici a constructorilor, pentru că ar pierde foarte mulţi bani. Am reuşit să trecem peste toate problemele discutând la obiect şi acum avem şi clauze care să acopere orice alte probleme ulterioare”, a mai spus ministrul Transporturilor. Afirmaţia că la finalul lui 2018 România va avea 1.000 de kilometri de autostradă îi aparţine directorului general al CNADNR, Cătălin Homor. 

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

Cosmin PAȘCA

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

De la o vreme, nu există discurs public (de obicei, agramat) în care Chirica să nu folosească în sens peiorativ „progresul” şi „progresiştii”. Iar mesajul său prinde, pentru că cei mai mulţi ieşeni, care au înlocuit relativ de curând căruţa cu maşina, se simt inconfortabili cu traiul într-un oraş la început de secol 21.

Filmuletul zilei

opinii

Experimentalism

Codrin Liviu CUȚITARU

Experimentalism

„Am compulsia irepresibilă a ordinii perfecte, a alinierii simetrice a lucrurilor. Câtă vreme ea, obsesia, mă tulbura strict în zona domestică - pantaloni puşi la dungă, haine încadrate morbid de simetric în şifonier, tablouri aşezate perfect pe pereţi, mobilier rânduit milimetric-infinitezimal, precum soldaţii la paradele militare din Piaţa Roşie moscovită, şi alimente puse în frigider pe categorii şi sub-categorii draconic delimitate -, viaţa mea mai era cum mai era, dar, brusc, nebunia mi-a infectat şi munca de cercetare şi, mai ales, de scris academic.”

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

Bogdan ILIESCU

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

„The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place./ Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că a avut loc.” George Bernard Shaw

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

George ŢURCĂNAŞU

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

Repertoriul creării inegalităţilor e unul vast, atât timp cât fiecare structură teritorială se găseşte într-o situaţie particulară, dar dincolo de fiecare acţiune luată separat a ingineriei teritoriale la care a fost supusă Moldova, acumularea şi cronicizarea acestora a creat spaţiul marginal de astăzi, arhetipul teritoriilor interstiţiale.

pulspulspuls

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Că tot încă mai avem salate beof prin frigidere unii dintre noi, iacătă ca să vedeţi cum se mai leagă câteodată maioneza asta nu numai în bucătăriile gospodinelor din Iaşi, dar şi prin laboratoarele politichiei de Bahlui sau din judeţele vecine, conectate la Iaşi! 

Caricatura zilei

Două măști

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.