
De miercuri, administrația județului va funcționa normal.
În perioada în care Casa Pătrată se va afla în șantier de lucrări pentru eficientizarea energetică a clădirii, Consiliul Județean va funcționa pe Calea Chișinăului nr. 23 (Corp clădire C1 și C2 din incinta imobilului Casa Auto). „Facem precizarea că până la data de 16 octombrie atât adresa de e-mail, cât și rețeaua telefonică nu vor fi disponibile, însă programul, precum și datele de contact ale instituției Consiliului Județean Iași, respectiv adresa de e-mail și numărul de telefon/fax vor rămâne aceleași. Ne cerem scuze pentru inconveniențele aduse și dorim să vă aducem la cunoștință că depunem toate eforturile pentru a relua activitatea în mod obișnuit în cel mai scurt timp”, menționează administrația județului într-un comunicat remis presei.
Cu tot cu spațiul suplimentar luat săptămâna aceasta, birourile CJ ocupă aproximativ 2.250 mp, suprafață pentru care, conform HCJ nr. 345/9 oct. 2024, plătește o chirie lunară de circa 14,85 mii euro sau 6,60 euro (32,77 lei)/ mp/ lună.
Se poate spune că este un preț bun, dacă e să facem comparație cu chiria plătită de Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași pentru o suprafață de 2.450 mp într-un imobil din Podul de Piatră din 2019 până în 2021. DRDP achita atunci proprietarului clădirii nu mai puțin de 38 de mii de euro/ lună, respectiv 15,50 euro/ mp. Între timp, în clădirea respectivă s-au mutat Serviciul Comercial al ApaVital SA și una dintre instituțiile care funcționau în Casa Pătrată, Direcția Județeană de Statistică.
Publicitate și alte recomandări video