AWIN, compania pentru care lucrezi doar 4 zile pe săptămână, face angajări pentru biroul din Palas
Awin Global, companie cu 25 de ani experienţă, specializată în furnizarea unei platforme on-line de marketing afiliat, îşi consolidează biroul din România, deschis în anul 2023, la Palas Iaşi, prin extinderea echipei. Planurile vizează recrutarea pentru mai multe posturi, inclusiv pe poziţii de juniori. Compania caută specialiști în domenii variate, precum IT, marketing, finanțe şi servicii clienţi.
Venirea la Iași a celor de la Awin a fost o decizie luată după analize și studii. „Iași a fost una dintre cele mai atractive opțiuni pe care le-am luat în considerare atunci când ne-am extins echipa. Am analizat mai multe țări potențial candidate. Trăsăturile culturale ale României rezonează cel mai bine cu ceea ce reprezintă Awin și cultura noastră organizațională. Apoi, am evaluat mai multe orașe, București, Iași, Cluj-Napoca și am luat decizia de a deschide noua noastră locație aici, în capitala culturală a Moldovei. Există atât de mulți candidați care au o educație universitară grozavă în laşi, cu competențele pe care le căutam, precum și cu abilitățile lingvistice puternice pe care le prețuim. Avem în prezent 90 de angajaţi, cei mai mulţi în Iaşi, dar şi din alte oraşe. Planul este să extindem echipa, până la sfârșitul anului, cu încă 30-40 de membri. Pentru anul 2025 vom face proiecții în ultimul trimestru al anului 2024”, spune Virpy Richter, Chief Financial Offier al Awin Global.
Platformă de marketing afiliat – o soluție pentru business-uri de toate mărimile
Awin este o platformă online de marketing afiliat care creează parteneriate între companii din retail, telecomunicații, călătorii, finanțe și clienții din întreaga lume. Platforma, dezvoltată de echipa de IT, ajută la urmărirea și analiza indicatorilor de marketing, oferind clienților cifre în timp real, cu ajutorul cărora iau decizii de business.
Citiți aici integral Ziarul de Business nr. 15
Unul dintre cei mai mari clienți ai Awin este Nike, compania fiind un intermediar între Nike și vânzătorii produselor lor, inclusiv site-uri care oferă diferite discounturi și cupoane. Concret, cei de la Awin se asigură că reclamele și campaniile de marketing sunt setate corespunzător, bazându-se mult pe noile tehnologii care îi ajută să monitorizeze, să plătească partenerii și să ofere suport clienților. Pe lângă clienții mari, Awin are în portofoliu și afaceri mici, pe care le ajută să crească.
Juniorii pot merge și la job și la facultate
Media de vârstă a angajaţilor Awin de la nivel global este de 29-30 de ani. Reprezentanții companiei spun că, în special pe partea de engineering, au mulți colegi tineri, la început de carieră. Faptul că la Iași sunt universități tehnice a fost unul dintre argumentele pentru care Awin a ales să deschidă un birou aici, oferindu-le celor fără experiență posibilitatea de a-și începe o carieră.
Când au început să recruteze pe partea de software development, managerii Awin știau din studiile făcute că vor găsi oameni bine pregătiți, iar pe parcursul interviurilor, lucrul acesta s-a confirmat. La fel şi în departamentul de servicii clienți, unde angajații sunt tineri care abia au terminat facultatea, cărora nu li se cere experiență, dar care au demonstrat abilități și pregătire potrivite pentru a face parte din echipă. Aceştia pot să învețe în timp ce lucrează, având șansa să-și termine și studiile, foarte mulți fiind la facultate sau master. Iar acestă flexibilitate este posibilă datorită sistemului de 4 zile de lucru introdus de companie la nivel global.
Flexi-week – curajul de a chema angajații doar 4 zile la muncă. Un pariu câștigat
Awin a început să ofere acest beneficiu în pandemie, când granița între viață profesională și viață privată se încălca destul de ușor. Virpy Richter spune că nu s-a trecut peste noapte la acest model de lucru, s-a făcut foarte multă analiză internă, s-a studiat modul în care funcționează echipele, procesele, procedurile, încărcătura pe care o au oamenii în timpul unei săptămâni și s-a ajuns la concluzia că se pot eficientiza anumite activități, că o parte pot fi automatizate.
Awin vine și cu alte beneficii pentru agajați, care, pe termen lung, îi ajută atât în dezvoltarea carierei, dar și pe plan personal. Cei care aleg să se angajeze la Awin pot să învețe limbi străine (germană, engleză, portugheză sau spaniolă), dispun de asigurare medicală, bonuri de masă, programe de sport la birou și de alte avantaje care să îi facă să se relaxeze și îi ajută să își creeze un echilibru între viața privată și cea profesională.
O diversitate de naționalități în care Iașul s-a potrivit perfect
Încă de la deschiderea biroului din Iași, conducerea Awin și-a dat seama că a făcut alegerea potrivită. Chiar dacă, la început, a fost o perioadă de testare, când biroul avea 100 mp, odată cu extinderea echipei, suprafața închiriată în clădirea United Business Center 3 a ajuns la 800 mp, iar panorama spre Palatul Culturii îi bucură zilnic pe cei din echipă.
„Flexibilitatea a fost un cuvânt de ordine în dezvoltarea noastră în Iași, și nu numai, în dezvoltarea de-a lungul timpului, iar la Palas am găsit sprijin și flexibilitate. Am început într-un birou de 100 mp, căruia îi spunem sufragerie, în care atunci când aveam anumite întâlniri pe echipe trebuia să-i rugăm pe ceilalți, din alte echipe, să stea acasă, erau doar 12 locuri. Dar am găsit sprijin, suport și oportunitatea de a crește în cadrul Palas și am primit acest spațiu minunat, în care ne simțim foarte bine și unde venim cu drag”, a adăugat Virpy Richter, CFO Awin.
La nivel global, compania însumează mai mult de 60 de naționalități, iar această diversitate reprezintă un mediu bun pentru învățare și creștere, care îi determină pe angajaţi să se simtă bine și să performeze, să dea tot ce-i mai bun, să devină cea mai bună versiune a lor.
Publicitate și alte recomandări video