anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

miercuri, 10.08.2022

Berea ieşeană Cearfisă, vânzări de peste jumătate de milion de lei

GALERIE
cearfisa-3
  • cearfisa-3
- +

Cătălin Vişan, Gheorghe Parfeni şi Marius Ivanov au pus împreună bazele brandului de bere Cearfisă, fabricată în Iaşi, la sfârşitul lui 2017. În aproape patru ani de activitate, ei au pus la bătaie 600.000 de euro pentru a face fabrica funcţională şi pentru a dezvolta businessul şi spun că nu se opresc aici.

„Ne adresăm tuturor catego­riilor de clienţi, în special celor care iubesc să consume o bere bună, fără conservanţi, nepasteurizată, nefil­trată. La baza acestui business stau experienţa în domeniul HoReCa şi pasiunea pentru berea de calitate“, spune Cătălin Vişan, unul dintre acţionarii Cearfisă.

Fabrica de bere Cearfisă se află în Iaşi, de unde licoarea îmbuteliată ajunge în toată ţara. Pe lângă HoReCa, brandul este prezent şi în reţelele Carrefour, Mega Image, Auchan şi Cora la nivel naţional.

„Anul 2020 a fost unul de menţinere în locaţiile cu care aveam colaborări, dar şi de căutare de noi pieţe de desfacere către retaileri. Avem patru angajaţi şi plănuim poate să lansăm o bere nouă anul acesta, alături de creşterea vânzărilor.“

Cearfisă înseamnă, în acest moment, patru sortimentele de bere artizanală - Pale Ale, Pilsner, Weissbier şi Red Ale - ale căror preţuri sunt cuprinse între 6 şi 8 lei. Malţul şi grâul folosite pentru realizarea berii Cearfisă sunt atent alese de la furnizori, drojdia este adusă din Belgia, hameiul este unul nobil, cu procent scăzut de alfa-acizi, pentru a da berii amăreala potrivită, iar pH-ul apei este şi el atent controlat, menţinut între 5,2 şi 5,4, pentru ca berea să aibă gustul ideal. „În 2017, când am început noi businessul, piaţa era pe un trend crescător, apăreau tot mai multe berării artizanale. Noi am reuşit să accesăm marile reţele de magazine într-un context în care dorinţa noastră de a intra în aceste lanţuri s-a suprapus peste nevoia lor de a lista producători locali“, a spus Cătălin Vişan la emisiunea online ZF Afaceri de la zero.

În 2020, acţionarii Cearfisă au reuşit să se menţină în punctele de vânzare în care erau deja prezenţi, într-o perioadă dificilă pentru aproape orice tip de business.

„A fost un an de echilibru, având în vedere criza sanitară şi impactul global al pandemiei. Cu toate acestea, am înregistrat o uşoară creştere a vânzărilor“, mai spune Cătălin Vişan.

Anul trecut, vânzările Cearfisă au ajuns la 510.000 de lei (circa 104.000 de euro). Veniturile au fost totuşi influenţate de lipsa activităţii din HoReCa.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Rivalităţi globale (I)

Lucian DÎRDALA

Rivalităţi globale (I)

Astăzi, indiferent dacă vorbim de relaţia SUA - Rusia sau de cea între SUA şi China, toată lumea are scenarii de victorie, în caz de război, chiar şi în ipoteza în care s-ar ajunge la o folosire limitată a armamentelor nucleare.

opinii

Lumini şi umbre în mass-media românească

Alex VASILIU

Lumini şi umbre în mass-media românească

Mai demult am fost surprins auzind opinia hotărâtă a unui fost coleg de redacţie: educaţia, cultura se face în şcoală, acasă, nu la radio şi televiziune, aceste instituţii având doar menirea să informeze, să distreze. 

Agua!

Briscan ZARA

Agua!

Dacă nu ar fi fost lumea aceasta modernă în care transportul dintr-un loc în altul să fie foarte facil, iar alimentele şi apa să poată fi aduse repede dintr-o regiune în alta, cu siguranţă am fi intrat într-o perioadă de foamete cruntă. Război, boală şi foamete, triada care a urmărit întreaga istorie omul precum lupii. Şi trebuiau mereu să fie trei ca să devină mortale, de nesuportat. Şi dacă ultimele două apar din motive naturale, primul ni se datorează în totalitate.

Nu căuta cheile sub veioză

Cristina DANILOV

Nu căuta cheile sub veioză

Am atât de mulţi cunoscuţi care spun cu toată convingerea că obiceiurile lor alimentare - a mânca prăjituri noaptea, de pildă - se datorează faptului că părinţii lor nu i-au hrănit aşa cum trebuia şi nu le-au insuflat obiceiuri alimentare sănătoase. Şi stau şi sortează, ca pe nişte boabe de fasole, amintirile din copilărie, cum nu aveau voie să se ridice de la masă până nu terminau de mâncat grişul cu lapte sau cum erau alergaţi cu papucul prin curte când aruncau sub masă carnea din ciorbă la pisici. A devenit un fel de sport, mulţi caută cauzele dependenţei de alimente, de alcool, de ţigări, de dragoste, de droguri, în copilărie şi, după un search profund concluzionează: „mama e de vină că sunt supraponderală”, „tata e de vină că eu beau”.

pulspulspuls

Iată scenariul revenirii lui MRU în politică, prin intermediul unui ocol pe la primăria Iaşului

Iată scenariul revenirii lui MRU în politică, prin intermediul unui ocol pe la primăria Iaşului

Două vorbe despre MRU şi şansele sale la cea mai înaltă funcţie în târg, dragi telespectatori, vorbe care s-au desprins din luările de cuvânt ale participanţilor la şcoala politică de vară de pe Bahlui, care a avut loc săptămâna trecută, seara, pe răcoare, pe terasa unei cunoscute berării din târg. 

Caricatura zilei

Rafila și pastila

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.