De Business

Punem punctul pe știi

Bogner, brand de lux de articole sportive, intră pe piaţa din România

marți, 01 octombrie 2024, 03:38
2 MIN
 Bogner, brand de lux de articole sportive, intră pe piaţa din România

Brandul german de lux de articole sportive Bogner, prezent în peste 50 de ţări, se extinde în România prin deschiderea primului magazin, în Capitală. Deschiderea magazinului este planificată pentru 1 noiembrie, în urma unei investiţii de aproximativ 500.000 de euro.

”Brandul german de lux de articole sportive Bogner, prezent în peste 50 de ţări, se extinde în România prin deschiderea primului magazin în cadrul galeriei de retail The Grand Avenue, localizată la parterul JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Noul magazin, cu o suprafaţă de 131 de metri pătraţi, va completa mixul de branduri de lux din cadrul hotelului, tranzacţia de închiriere fiind intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox”, anunţă compania.

Deschiderea magazinului este planificată pentru 1 noiembrie, în urma unei investiţii de aproximativ 500.000 de euro. Magazinul din Bucureşti este operat în franciză de Iceland România, deţinută de Iceland Bulgaria, companie care este de peste 10 ani reprezantantul oficial al Bogner în Bulgaria, unde operează 3 magazine monobrand, două în Sofia şi unul în Bansko, şi alte 4 unităţi multibrand.

Citiți aici integral Ziarul de Business nr. 26

„Segmentul de lux din România a avut o evoluţie impresionantă în ultimii ani având în vedere rezultatele raportate de brandurile prezente pe piaţa locală. Intrarea în România a Bogner, un retailer care vine cu o gamă de articole care până acum nu a fost exploatată de alţi jucători prin magazine fizice arată o maturizare a pieţei de lux. Magazinele fizice rămân cruciale pentru brandurile de lux, având în vedere că experienţa clienţilor este un element foarte important”, spune Dana Radoveneanu, head of Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.

Fondată în anul 1932 de Willy Bogner în Munchen, Germania, Bogner oferă o gamă exclusivă de îmbrăcăminte pentru sport, de la articole pentru schi şi golf până la articole pentru exterior şi accesorii pentru bărbaţi, femei şi copii.

„Am văzut întotdeauna potenţialul pieţei româneşti. Ne gândim să deschidem un magazin Bogner în România încă de dinainte de pandemie. Acum că ne-am întors la o oarecare normalitate, nu am vrut să ratăm ocazia de a aduce un magazin monobrand Bogner în România. România se dezvoltă considerabil din punct de vedere al venitului disponibil, al PIB-ul şi al calitatăţii vieţii în general, depăşind majoritatea vecinilor săi din Balcani”, spune Dimitar Tsikandelov, Business Development Manager Iceland Bulgaria şi Head of Iceland România.

Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deţinut şi operat independent, cuprinde o echipă de peste 80 de profesionişti ce oferă servicii de consultanţă imobiliară investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor şi chiriaşilor. Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajaţi în aproape 400 de birouri şi peste 60 de ţări şi venituri de 9,5 miliarde de dolari. Serviciile principale ale companiei sunt: consultanţă în gestionarea activelor şi investiţiilor, pieţe de capital, închirieri, administrarea proprietăţilor, reprezentarea chiriaşilor, servicii de proiect şi evaluare.

Etichete: bogner, Brand, lux, sportiv

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii