Boicotul clienților. Un supermarket ieftinește 250 produse cu 30%. „Prețuri mici până în iulie”

joi, 06 februarie 2025, 10:45
2 MIN
 Boicotul clienților. Un supermarket ieftinește 250 produse cu 30%. „Prețuri mici până în iulie”

Boicotul clienților are un prim efect în Croația Un supermarket ieftinește 250 produse chiar și cu 30%. „Prețuri mici până în iulie, anunță unul din cei mai mari retaileri croați Konzum.

Unul din cele mai mari supermarketuri din Croația KONZUM a anunțat că reduce prețurile la 250 de produse autohtone care nu sunt acoperite de decizia guvernului anunțată privind limitele de preț.

În România, este așteptată o mișcare similară pe data de 10 februarie. Clienții sunt îndreptați spre producătorii autohtoni. Mișcarea de protest din România se vrea și un semnal de alarmă pentriu scăderea prețurilor în supermarket

Urmăriți canalul „Ziarul de Iași” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici

Citește și: Unde sunt prețuri mai mari în supermarket: România, Ungaria sau Bulgaria? Unde e viața mai bună?

Newsweek a scris, însă, că România are printre cele mai mici prețuri la produse alimentare din Europa. Cifrele sunt la finalul articolului.

Decizia lui Konzum a venit înainte de boicotul în masă anunțat al magazinelor, la care platforma de consumatori Halo i-a chemat pe croați. Pe de altă parte, guvernul a anunțat că va extinde lista produselor cu prețuri plafonate la 70.

Konzum afirmă că acestea sunt „produse atractive ale producătorilor croați care se găsesc în mod regulat în coșurile majorității clienților Konzum”.

Astfel, pe lângă lista produselor al căror preț este plafonat de guvern, prețurile a încă 250 de produse au fost fi reduse și blocate și nu se vor schimba până la 1 iulie 2025, cu excepția faptului că acestea pot fi reduse în continuare.

Reducerea medie este de aproximativ 10%, iar la unele produse este mai mare de 30%. Konzum a investit un nou milion de euro în această nouă rundă de reduceri de prețuri și blocaje, au declarat ei într-un comunicat.

Șef supermarket: „Înțelegem că clienții sunt îngrijorați”

„Înțelegem că clienții și-au concentrat îngrijorările cu privire la creșterile de prețuri de-a lungul lanțului de aprovizionare în primul rând pe comerțul cu amănuntul, deoarece este cel mai vizibil pentru ei.

Cu toate acestea, suntem siguri că clienții Konzum știu de câte ori, pe lângă susținerea tuturor inițiativelor de preț ale Guvernului Republicii Croația, am scăzut și blocat suplimentar prețurile întregului contingent de produse din proprie inițiativă, pentru a reduce presiunile inflaționiste.

Mai mult pe newsweek.ro.

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii