Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

Advertorial

Branding eficient pentru afaceri mici (P)

GALERIE
web-design-2-1170x400
  • web-design-2-1170x400
- +

Idei pe care le poti implementa in mediul digital, incepand de azi

Nu te lasa intimidat de complexitatea mediului online sau de dinamica acestuia ci afla cum sa folosesti internetul, mediile de comunicare digitale si trendurile de azi pentru a te distinge de competitie si a-ti face vocea auzita.

Pentru a-ti face simtita prezenta in industria sau in domeniul in care activezi, este nevoie de munca – trebuie sa pregatesti continut (texte, bannere, fotografii, colaje foto/video) care sa atraga grupul tinta dorit. Acum, cand marketingul digital devine tot mai complex, trebuie sa folosesti o combinatie de strategii pentru a te remarca. Altfel, risti sa te pierzi in mediocritate sau sa fii ignorat complet. Iata cativa pasi practici pe care poti sa ii faci:

Obtine un logo excelent

Logo-ul ar trebui să fie imaginea pe care clienții sa o poata identifica cu afacerea ta, la orice ora din zi sau din noapte. Aceasta grafica ar trebui să reprezinte valorile și misiunea mărcii, fiind un prim element de identitate vizuală a afacerii tale, pe toate platformele de marketing. Inainte de a-l crea intern sau a apela la o agentie, rețineți următoarele lucruri:

  • Culorile alese trebuie sa se potriveasca afacerii, publicului țintă, personalității și industriei
  • Construiti ceva usor de tinut minte
  • Testati-l – logo-ul trebuie să arate bine pe fiecare platformă pe care este utilizat, inclusiv pe telefonul mobil, in broșuri, antet ori cărți de vizită
  • Nu complicați design-ul
  • Gasiti ceva unic

Investiti intr-un website usor de folosit

Daca logo-ul este elementul central al identitatii vizuale, site-ul este “fatada” companiei”. Azi, oamenii au asteptari mai mari ca niciodata. Nu le trada pretentiile cu un site in alte culori (fata de logo), incarcat, complicat sau greu de folosit. Fii atent la:

  • O viteza de incarcare cat mai buna
  • O aranjare intuitiva a elementelor din site
  • Butoane usor de vazut (cere o oferta, suna, adauga in cos etc.)
  • Continut unic, ce atrage si capteaza atentia
  • Indexarea in Google

Cizeleaza-ti mesajul brandului

Mesajul trebuie sa ajunga in inima clientului (nu doar in fata ochilor sai). Nu copia competitia. Construieste ceva clar si consistent, chiar daca cere mai mult efort.

Ce te face diferit de altii; de ce ar trebui oamenii sa te aleaga pe tine?

  • Ce grup tinta ai?
  • Ce mesaje au ceilalti jucatori de pe piata?
  • Ce nevoi recente sunt exprimate de clienti si cum le poti raspunde?

Fii mai vizibil in Google si in alte motoare de cautare

Peste 70% din cautarile in Google se fac de pe telefonul mobil – oamenii cauta servicii, magazine online, produse, locuri unde sa manance sau unitati de cazare. Fa o lista cu termenii de cautare la care poate raspunde site-ul tau si investeste in SEO:

  • Fa un audit al siteului
  • Publica continut nou, unic si original
  • Actualizeaza textele ori articolele mai vechi sau republica-le
  • Imbunatateste viteza si aspectul siteului
  • Foloseste meta titluri si meta descrieri corecte si atractive

Fii prezent in social media

Peste jumatate din populatia lumii este prezenta in retelele sociale ale momentului – nu ignora acest canal de comunicare. Potentialii tai clienti petrec timp acolo – discuta, interactioneaza, urmaresc continut foto/video, posteaza etc. Iata cativa pasi practici prin care poti imbunatati ce ai inceput:

  • Cosmetizeaza-ti paginile, incat sa arate fresh si profesional
  • Fa o analiza – cum sta concurenta?
  • Foloseste un calendar pentru a te ajuta sa ai postari regulate si relevante (in functie de sarbatori, evenimente, vacante etc).
  • Investeste in video-uri si fotografii de calitate. Le poti folosi intr-o multime de postari sau reclame
  • Pastreaza aceleasi mesaje pe toate platformele de social media.

Nu ai angajati care sa faca aceste lucruri la un nivel profesional? Alege sa lucrezi cu echipa noastra – vei observa cum vizibilitatea brandului va creste semnificativ, cum vor creste interactiunile cu urmaritorii si increderea acestora se va imbunatati.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri