anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

Brandul Amfiteatru, resuscitat de Apă cu Duh

GALERIE
amfiteatru-statie imbuteliere2
  • amfiteatru-statie imbuteliere2
- +
Unul din acţionarii producătorului de sifon Apă cu Duh a cerut la OSIM înregistrarea mărcii Amfiteatru. Sub acest brand ei vor să producă băuturi din fructe şi sucuri de fructe; siropuri şi alte preparate pentru fabricarea băuturilor. Patronii de la Apă cu Duh au încercat preluarea mărcii de la falimentara Aqua Mold Trading, dar au fost refuzaţi de către creditori.

Patronii producătorului de sifon Apă cu Duh doresc să revitalizeze brandul ieşean Amfiteatru, apa minerală bogată în magneziu provenită din izvoarele Grădinii Botanice, după ce firma producătoare a intrat în faliment. Pe 24 august, Alina Damean, unul din acţionarii societăţii care produce marca de sifon Apă cu Duh, a trimis o cerere către Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), prin care dorea să înregistreze brandul „Amfiteatru – apă minerală naturală”. Demersul Alinei Damean vine după ce creditorii firmei Aqua Mold Trading, care produce apa minerală Amfiteatru, au refuzat oferta şefei de la Apă cu Duh de a achiziţiona, în schimbul a 1.500 lei cu TVA inclusă, un pachet de mărci înregistrate de proprietari, format din Aqua Magna, Yell, Amfifresh, Amfiteatru şi Amfiteatru 2. Prin actuala cerere la OSIM, Alina Damean doreşte să producă sub brandul Amfiteatru produse ca „Bere; ape minerale şi gazoase şi alte băuturi nealcoolice; băuturi din fructe şi sucuri de fructe; siropuri şi alte preparate pentru fabricarea băuturilor”, conform informaţiilor oferite de OSIM.

 
„Ei erau liliputani şi trebuiau să se lupte cu giganţi”
 
Contactat telefonic, Florin Damean, soţul Alinei Damean, a transmis că nu dorea să cumpere toate mărcile de sucuri produse în timp de Aqua Mold Trading, ci doar brandul Amfiteatru – apă minerală naturală. Damean susţine că a dorit să achiziţioneze mărcile direct de la lichidatori, dar pentru că s-a lovit de refuzul creditorilor, a depus cerere la OSIM pentru ca după dizolvarea firmei să poată „menţine în viaţă” acest brand simbol al Iaşului. „Vreau să spun mai întâi că noi nu suntem concurenţi ai Aqua Mold Trading, avem pieţe diferite cărora ne adresăm. Singurul segment comun este dat de nişte nehotărâţi sau neveritabili consumatori de şpriţ. Nu am distrus compania Aqua Mold Trading pentru că am cumpărat nişte utilaje de la ei, acolo au fost alte interese de-a lungul anilor care nu ne privesc. Eu chiar apreciez acţionarii de acolo pentru că, deşi firma era cu un picior în groapă după intrarea în insolvenţă, au investit în rebranding, au început un plan de reorganizare şi au încercat să revină pe o piaţă în care ei erau liliputani şi trebuiau să se lupte cu giganţi ca Borsec sau alte branduri naţionale. Vreau să ştiţi că dorinţa noastră este să resuscităm acest brand şi să îl menţinem în viaţă pentru că cel puţin pentru ieşeni reprezintă un simbol important”, a precizat Florin Damean.
 
Când a început căderea societăţii
 
Decăderea Aqua Mold Trading, societate înfiinţată în 1993, a început în urmă cu trei ani, când Societatea Naţională a Apelor Minerale (SNAM) a cerut intrarea societăţii în incapacitate de plată, iar până la declararea insolvenţei a mai fost doar un pas. În primă fază, a fost admis un plan de reorganizare, prin care administratorul judiciar şi conducerea societăţii au investit în rebranding şi au dorit continuarea activităţii. Cum concurenţa de pe piaţă a fost acerbă, vânzările nu au cunoscut creşteri, în timp ce investiţiile în rebranding au făcut să crească şi mai mutl cuantumul datoriilor. Anul trecut, societatea şi-a trimis angajaţii în şomaj şi a fost declarat falimentul societăţii, valoarea datoriilor care trebuiau acoperite din vânzarea activelor fiind de circa 2,5 milioane lei. La licitaţiile organizate de lichidatorul Aqua Mold Trading s-au prezentat şi reprezentanţi ai firmei care îmbuteliază sifonul Apă cu Duh, care au achiziţionat o parte din bunurile firmei.
 
Potrivit unui raport al lichidatorului judiciar al Aqua Mold Trading din luna mai, firma Apă cu Duh a achiziţionat, în primă fază, pentru circa 2.500 lei plus TVA 204 bidoane, 8 dozatoare de apă, 177 paleţi de lemn, 3 suporturi pentru gunoi, două dulapuri, un pat terasă, un copiator şi un flipchart. La o altă licitaţie, pentru circa 86.000 lei cu TVA societatea Apă cu Duh a achiziţionat mijloace fixe şi obiecte de inventar din spaţiul de producţie, iar în schimbul a circa 17.000 lei mijloace fixe şi obiecte de inventar din spaţiul administrativ de birouri. Firma Apă cu Duh a fost înfiinţată în 2012 de Alina Damean şi are ca domeniu principal de activitate fabricarea băuturilor. Potrivit bilanţurilor contabile depuse la Fisc, Apă cu Duh a suferit o cădere financiară în 2014 comparativ cu 2013, primul „an plin” de funcţionare, cifra de afaceri scăzând de la 315.000 lei la circa 81.000 lei. Totodată, Pierderile societăţii au crescut de la 117.000 în 2013 la 195.000 lei anul trecut, o creştere cunoscând şi cuantumul datoriilor, ca urmare a investiţiilor realizate, de la 384.000 lei la 621.000 lei.
 
 

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

O reformă care nu se va face (II)

Cătălin ONOFREI

O reformă care nu se va face (II)

Poveste cu doi înecaţi.

opinii

Mahalaua digitală

Florin CÎNTIC

Mahalaua digitală

Deşi nu prea îmi pierd timpul cu comentariile sterile de pe social media, nu încetez să mă minunez de ticăloşia, prostia delirantă şi reaua credinţă care parazitează până la sufocare opiniile articulate, chiar dacă uneori provocatoare din bula mea, ale lui Dan Alexe, Sorin Ioniţă sau Mădălin Hodor. Când scriam acest text, în urmă cu foarte mulţi ani, credeam că se va atenua în timp cotcodăceala otrăvită a smintiţilor care intervin obraznic şi contondent pe internet. După cum vedem azi, maladia s-a agravat.

A plecat ministrul. Ce ne facem?

Ioan Alexandru TOFAN

A plecat ministrul. Ce ne facem?

Aşadar, o lege scurtă şi clară (150 de pagini sau chiar 120 este deja prea mult), generală şi fără elanuri civilizatoare, împreună cu o responsabilitate mare acordată celor care predau şi învaţă. Nu ştiu dacă este soluţia potrivită. Dar măcar ne putem gândi la ea, ca alternativă la începuturile care nu se mai termină ale reformelor din educaţie şi la legile care vor să fie săpate în piatră cu mina de la pix.

Despre copilărie (I)

Radu PĂRPĂUȚĂ

Despre copilărie (I)

Copilăria mea a coincis cu primii ani ai deschiderii „domniei” lui Ceauşescu, când se instaurase o efervescenţă în societatea românească. M-am gândit să povestesc despre perioada aceea, fiindcă este bine să nu uităm învăţămintele de atunci. 

pulspulspuls

Amantele dezvoltatorilor imobiliari din târg. Scurt ghid erotic pentru developeri

Amantele dezvoltatorilor imobiliari din târg. Scurt ghid erotic pentru developeri

Astăzi vom trece în revistă câte ceva din comportamentul hormonal de vârsta aproape septuagenară a unor dezvoltatori imobiliari din târgul nostru, stimaţi telespectatori. 

Caricatura zilei

Tractorul

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.