Brandul Amfiteatru, resuscitat de Apă cu Duh
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Brandul Amfiteatru, resuscitat de Apă cu Duh

GALERIE
amfiteatru-statie imbuteliere2
  • amfiteatru-statie imbuteliere2
- +
Unul din acţionarii producătorului de sifon Apă cu Duh a cerut la OSIM înregistrarea mărcii Amfiteatru. Sub acest brand ei vor să producă băuturi din fructe şi sucuri de fructe; siropuri şi alte preparate pentru fabricarea băuturilor. Patronii de la Apă cu Duh au încercat preluarea mărcii de la falimentara Aqua Mold Trading, dar au fost refuzaţi de către creditori.

Patronii producătorului de sifon Apă cu Duh doresc să revitalizeze brandul ieşean Amfiteatru, apa minerală bogată în magneziu provenită din izvoarele Grădinii Botanice, după ce firma producătoare a intrat în faliment. Pe 24 august, Alina Damean, unul din acţionarii societăţii care produce marca de sifon Apă cu Duh, a trimis o cerere către Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), prin care dorea să înregistreze brandul „Amfiteatru – apă minerală naturală”. Demersul Alinei Damean vine după ce creditorii firmei Aqua Mold Trading, care produce apa minerală Amfiteatru, au refuzat oferta şefei de la Apă cu Duh de a achiziţiona, în schimbul a 1.500 lei cu TVA inclusă, un pachet de mărci înregistrate de proprietari, format din Aqua Magna, Yell, Amfifresh, Amfiteatru şi Amfiteatru 2. Prin actuala cerere la OSIM, Alina Damean doreşte să producă sub brandul Amfiteatru produse ca „Bere; ape minerale şi gazoase şi alte băuturi nealcoolice; băuturi din fructe şi sucuri de fructe; siropuri şi alte preparate pentru fabricarea băuturilor”, conform informaţiilor oferite de OSIM.

 
„Ei erau liliputani şi trebuiau să se lupte cu giganţi”
 
Contactat telefonic, Florin Damean, soţul Alinei Damean, a transmis că nu dorea să cumpere toate mărcile de sucuri produse în timp de Aqua Mold Trading, ci doar brandul Amfiteatru – apă minerală naturală. Damean susţine că a dorit să achiziţioneze mărcile direct de la lichidatori, dar pentru că s-a lovit de refuzul creditorilor, a depus cerere la OSIM pentru ca după dizolvarea firmei să poată „menţine în viaţă” acest brand simbol al Iaşului. „Vreau să spun mai întâi că noi nu suntem concurenţi ai Aqua Mold Trading, avem pieţe diferite cărora ne adresăm. Singurul segment comun este dat de nişte nehotărâţi sau neveritabili consumatori de şpriţ. Nu am distrus compania Aqua Mold Trading pentru că am cumpărat nişte utilaje de la ei, acolo au fost alte interese de-a lungul anilor care nu ne privesc. Eu chiar apreciez acţionarii de acolo pentru că, deşi firma era cu un picior în groapă după intrarea în insolvenţă, au investit în rebranding, au început un plan de reorganizare şi au încercat să revină pe o piaţă în care ei erau liliputani şi trebuiau să se lupte cu giganţi ca Borsec sau alte branduri naţionale. Vreau să ştiţi că dorinţa noastră este să resuscităm acest brand şi să îl menţinem în viaţă pentru că cel puţin pentru ieşeni reprezintă un simbol important”, a precizat Florin Damean.
 
Când a început căderea societăţii
 
Decăderea Aqua Mold Trading, societate înfiinţată în 1993, a început în urmă cu trei ani, când Societatea Naţională a Apelor Minerale (SNAM) a cerut intrarea societăţii în incapacitate de plată, iar până la declararea insolvenţei a mai fost doar un pas. În primă fază, a fost admis un plan de reorganizare, prin care administratorul judiciar şi conducerea societăţii au investit în rebranding şi au dorit continuarea activităţii. Cum concurenţa de pe piaţă a fost acerbă, vânzările nu au cunoscut creşteri, în timp ce investiţiile în rebranding au făcut să crească şi mai mutl cuantumul datoriilor. Anul trecut, societatea şi-a trimis angajaţii în şomaj şi a fost declarat falimentul societăţii, valoarea datoriilor care trebuiau acoperite din vânzarea activelor fiind de circa 2,5 milioane lei. La licitaţiile organizate de lichidatorul Aqua Mold Trading s-au prezentat şi reprezentanţi ai firmei care îmbuteliază sifonul Apă cu Duh, care au achiziţionat o parte din bunurile firmei.
 
Potrivit unui raport al lichidatorului judiciar al Aqua Mold Trading din luna mai, firma Apă cu Duh a achiziţionat, în primă fază, pentru circa 2.500 lei plus TVA 204 bidoane, 8 dozatoare de apă, 177 paleţi de lemn, 3 suporturi pentru gunoi, două dulapuri, un pat terasă, un copiator şi un flipchart. La o altă licitaţie, pentru circa 86.000 lei cu TVA societatea Apă cu Duh a achiziţionat mijloace fixe şi obiecte de inventar din spaţiul de producţie, iar în schimbul a circa 17.000 lei mijloace fixe şi obiecte de inventar din spaţiul administrativ de birouri. Firma Apă cu Duh a fost înfiinţată în 2012 de Alina Damean şi are ca domeniu principal de activitate fabricarea băuturilor. Potrivit bilanţurilor contabile depuse la Fisc, Apă cu Duh a suferit o cădere financiară în 2014 comparativ cu 2013, primul „an plin” de funcţionare, cifra de afaceri scăzând de la 315.000 lei la circa 81.000 lei. Totodată, Pierderile societăţii au crescut de la 117.000 în 2013 la 195.000 lei anul trecut, o creştere cunoscând şi cuantumul datoriilor, ca urmare a investiţiilor realizate, de la 384.000 lei la 621.000 lei.
 
 

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

CFR - scurtă istorie

Cătălin ONOFREI

CFR - scurtă istorie

Să fie un semn că Drulă e alesul?

Filmuletul zilei

opinii

Proaspăt inadaptaţi

Briscan ZARA

Proaspăt inadaptaţi

Există o teorie ciudată care spune că fără frică nu poate exista viaţă. Frica este un rău necesar, obligatoriu pentru supravieţuire, iar dacă acesta nu vine din exterior, ţi-l faci singur. Când pereţii casei te apară de toţi demonii externi reali, în carne şi oase, îi descoperi cu cea mai mare pasiune pe cei interni, imaginari, mult mai mulţi şi mai fioroşi…

O perspectivă statistică asupra maternităţii la mamele minore

Ciprian IFTIMOAEI

O perspectivă statistică asupra maternităţii la mamele minore

În România, vârsta majoratului este la 18 ani, fiind oarecum asimilată cu ieşirea din perioada adolescenţei şi începutul maturităţii (adultul tânăr). Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) se referă la adolescenţă ca fiind perioada de dezvoltare fizică şi psihică cuprinsă între 15 şi 19 ani. În articolul din această săptămână, ţinând cont de definiţia OMS, vom analiza din punct de vedere statistic problematica legată de maternitatea la mamele minore (maternitatea adolescentină).

Povestea de război a marii Regine (III)

Mihai DORIN

Povestea de război a marii Regine (III)

În emoţionanta sa scrisoare testamentară, intitulată „Ţării mele şi poporului meu”,  Regina Maria din anii senectuţii se dezvăluie cu aceeaşi sinceritate ca în cei ai tinereţii: „V-am iubit cu toată puterea inimii mele şi dragostea mea a fost puternică, plină de avânt; mai târziu a devenit răbdătoare, foarte răbdătoare. Mi-a fost dat să trăiesc cu tine, Poporul meu, vremuri de mare restrişte şi vremuri de mari împliniri. Pentru un timp, mi-a fost dat să-ţi fiu călăuză, să-ţi fiu inspiratoare, să fiu aceea care a păstrat flacăra vie, aceea care a devenit centrul de îndârjire în zilele cele mai negre. Aceasta ţi-o pot spune astăzi căci nu mai sunt în viaţă. În acele zile mi-ai dat un nume ce mi-a fost drag: m-ai numit «Mama tuturor» şi aşa vreau să rămân în amintirea ta, aceea care putea totdeauna să fie găsită în clipele de durere sau de pericol...”.

pulspulspuls

Bun, să zicem: iese Gigi. Ar putea bate cineva înapoi la uşile ferecate?

Bun, să zicem: iese Gigi. Ar putea bate cineva înapoi la uşile ferecate?

Multă lume auzim că a vibrat pozitiv zilele trecute, când s-a auzit că fostul premare Gigi a câştigat la Botoşani, în instanţă, pe cererea de eliberare condiţionată de la puşcărie unde stă din cauza mitei pretinse la semaforizarea inteligentă de la Iaşi. 

Caricatura zilei

Trenu

Editia PDF

Bancul zilei

Când ma întâlnesc în parc si vorbesc cu barbati casatoriti, am impresia ca toti traim cu aceeasi femeie! (...)

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.