anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM

sambata, 21.05.2022

Comunicat de presă

Brico Depôt vine mai aproape de clienți la nivel național, acum și în Iași

GALERIE
RD20478
  • RD20478
- +

•    Acțiunile de transformare au fost gândite ținând cont de modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare
•    Un nou slogan – „it’s good to be home”
•    O premieră: catalogul „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a 7 clienți,  disponibil în magazine și online

 

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt și anunță o nouă poziționare de brand, mai apropiată de clienți. Noua rețea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de orașe din țară.

Acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ținând cont de  modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de uneltele de care au nevoie. Clienții vor beneficia, astfel, de o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv și ușor de urmărit – alegerile clienților vor fi mult mai simple.

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand, însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

„Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

34 de amenajări interioare pentru 34 de clienți
Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienți, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar și a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.
Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienților o selecție de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinței, la prețuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.

Inspirație pentru grădină și balcon
Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienții pot găsi inspirație pentru noi proiecte, dar și soluții inteligente și idei de amenajare, astfel încât să obțină spații funcționale și de efect, indiferent de suprafața și bugetul pe care le au la dispoziție. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, fiind disponibil în magazinele Brico Depôt și online.

Mai multe informații despre noile game Brico Depôt sunt disponibile în cele 34 de magazine din țară, pe website, la adresa www.bricodepot.ro și prin aplicația Brico Depôt.

Contact PR:
Luiza Sandu
PR Specialist, SmartPoint
Tel.: 0734 557 300
luiza.sandu@smartpoint.ro

Despre Brico Depôt România
Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesa www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

Despre Kingfisher
Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, deține 1.300 de magazine în 10 țări din Europași Turcia. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.kingfisher.com

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Generaţia de AUR şi sporturile

Nicolae GRECU

Generaţia de AUR şi sporturile

Stimaţi iubitori de fotbal şi sporturi din spaţiul carpato-danubian-pontic, realizăm acum că noi, condeierii, pixarii şi tastatorii în domeniu am greşit în masă în aprecierile noastre.

opinii

Creşterea oraşului

arh. Ionel OANCEA

Creşterea oraşului

După reculul din anii postcomunişti, când falimentul industriei ieşene a distrus zeci de mii de locuri de muncă, dezvoltarea Iaşului a fost previzibilă. În fapt este marele pol de atracţie al regiunii Nord-Est şi unul dintre cele mai mari din ţară.

Lumina de la capătul Luminiţei

pr. Constantin STURZU

Lumina de la capătul Luminiţei

Aşa cum ni se relatează în pericopa evanghelică ce se citeşte mâine în bisericile ortodoxe (de la Ioan 4, 5-42), Iisus are un dialog deloc comod cu o femeie ce venise să scoată apă de la o fântână din Samaria, de lângă cetatea Sihar, acolo unde Domnul, ostenit de călătorie, se aşezase în aşteptarea ucenicilor plecaţi să cumpere de mâncare.

Identitate personală, identitate etnică, identitate naţională (IV)*

Eugen MUNTEANU

Identitate personală, identitate etnică, identitate naţională (IV)*

Articolul se referă pe scurt la apariţia componentei romanice a conştiinţei inaţionale a românilor.

pulspulspuls

Băieţii de la cumătrie, supăraţi pe sponsorii lui Maia Sandu

PULS

Băieţii de la cumătrie, supăraţi pe sponsorii lui Maia Sandu

Auzim prin zona băieţilor de la cumătrie că e mare agitaţie în zona acestora, cu tot sprijinul indirect de care beneficiază ei dinspre palatul cel roznovan, pe motiv că sunt prea şuntaţi de concurenţa pe bune care vine dinafara Iaşului cu bani tot mai mulţi de investit în cartiere întregi de blocuri.

Caricatura zilei

Cireșe, nu ruble

Editia PDF

Bancul zilei

Doi rechini : - Ce faci, ma? - Am fost bolnav... - Pai, ce-ai avut?  - Am mâncat un general rus si o saptamân (...)

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.