Brico Depôt vine mai aproape de clienți la nivel național, acum și în Iași
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

miercuri, 24.02.2021

Comunicat de presă

Brico Depôt vine mai aproape de clienți la nivel național, acum și în Iași

GALERIE
RD20478
  • RD20478
- +

•    Acțiunile de transformare au fost gândite ținând cont de modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare
•    Un nou slogan – „it’s good to be home”
•    O premieră: catalogul „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a 7 clienți,  disponibil în magazine și online

 

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt și anunță o nouă poziționare de brand, mai apropiată de clienți. Noua rețea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de orașe din țară.

Acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ținând cont de  modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de uneltele de care au nevoie. Clienții vor beneficia, astfel, de o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv și ușor de urmărit – alegerile clienților vor fi mult mai simple.

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand, însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

„Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

34 de amenajări interioare pentru 34 de clienți
Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienți, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar și a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.
Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienților o selecție de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinței, la prețuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.

Inspirație pentru grădină și balcon
Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienții pot găsi inspirație pentru noi proiecte, dar și soluții inteligente și idei de amenajare, astfel încât să obțină spații funcționale și de efect, indiferent de suprafața și bugetul pe care le au la dispoziție. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, fiind disponibil în magazinele Brico Depôt și online.

Mai multe informații despre noile game Brico Depôt sunt disponibile în cele 34 de magazine din țară, pe website, la adresa www.bricodepot.ro și prin aplicația Brico Depôt.

Contact PR:
Luiza Sandu
PR Specialist, SmartPoint
Tel.: 0734 557 300
luiza.sandu@smartpoint.ro

Despre Brico Depôt România
Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesa www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

Despre Kingfisher
Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, deține 1.300 de magazine în 10 țări din Europași Turcia. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.kingfisher.com

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Euro? Mai bine nu

Lucian DÎRDALA

Euro? Mai bine nu

Guvernul şi clasa politică nu au niciun chef să introducă moneda unică, dar - spre deosebire de omologii lor maghiari sau polonezi - nu au curajul să o afirme explicit. De parcă întreg continentul nu s-ar putea odihni, noaptea, de grija intrării României în zona euro.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Saboţii lui Claude (II)

Florin CÎNTIC

Saboţii lui Claude (II)

Editura Sedcom Libris din Iaşi a publicat recent un volum de memorii1 semnat de Claude Karnoouh, cu ocazia unei frumoase aniversări a acestuia. şi cartea, şi autorul merită din plin atenţia noastră.

Cu Vio la Veneţia

Radu PĂRPĂUȚĂ

Cu Vio la Veneţia

Cu Vio am lucrat pe vremea lui Ceaşcă la un institut de cercetare. Prin '95-'96 ne-am întâlnit încă o dată, după care l-am pierdut (credeam definitiv). Era hotărât să plece în Occident.

Uriaşul cu suflet mare

Alex VASILIU

Uriaşul cu suflet mare

Dacă priveşti de sus, de pe dealul Mestecănişului, ori dacă o iei spre valea Iacobenilor, îţi atrag atenţia case mici „aruncate” pe-o coastă, uitate acolo de-un veac, două. 

pulspulspuls

Iaca din ce pălărie l-a tras afară de urechi pe noul subtprifect!

Iaca din ce pălărie l-a tras afară de urechi pe noul subtprifect!

Două vorbe pe azi, din prima, ca să nu uităm de el, despre noul subpprifect userist de Iaşi, junele Fănică de la Popricani. 

Caricatura zilei

Romantic

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.