anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Eveniment

Brikston: 10 ani de existență și funcționare la capacitate maximă

GALERIE
Sigla brikstonInfografic Brikston 10 ani-01
  • Sigla brikston
  • Infografic Brikston 10 ani-01
- +

După un deceniu de la lansarea mărcii Brikston, producătorul de materiale pentru zidărie şi finisaje Brikston Construction Solution SA estimează că va atinge pragul de 20 de milioane de euro ca cifră de afaceri în 2018. În ultimii 10 ani, secțiile au funcționat la capacități maxime, iar producția de cărămidă a fost dublată. Totodată, compania și-a propus să crescă valoarea exporturilor către Republica Moldova și Ucraina până la 2 milioane de euro.
 

Brikston este marca de cărămizi şi blocuri ceramice produse de  Brikston Construction Solution SA și reprezintă peste 90% din cifra de afaceri a companiei. Brikston Construction Solution SA este unul dintre liderii pieţei româneşti a materialelor pentru zidărie şi finisaje, cu o experienţă de 50 de ani şi peste 200 de angajaţi, fiind recunoscută pentru calitatea superioară a produselor sale.

Compania a împlinit o jumătate de secol de activitate pe piața românească a materialelor de zidărie și finisaje, din care ultimii 10 ani sub brandul Brikston. În anul 2007, pachetul majoritar de acţiuni Ceramica SA a fost preluat de către fondul privat de investiţii, moment în care au fost efectuate schimbări majore în cadrul companiei. Datorită investițiilor majore în liniile de producție, branding și cercetare-dezvoltare, Brikston a ajuns la un volum anual al vânzărilor de aproximativ 350.000 mc de cărămidă și blocuri ceramice, mai mult decât dublu comparativ cu 2007.

 

Decizia strategică din spatele brandului Brikston

 

Brikston, unul dintre brandurile cele mai cunoscute de pe piaţa de cărămidă, a fost creat în anul 2008 cu sprijinul companiei Brandient, în  momentul transformării Ceramica SA dintr-un operator local într-un producător naţional. Decizia de a intra în acel an pe piaţa din România cu o nouă marcă a fost una strategică, bazată pe o nouă nevoie de identitate a companiei şi a produselor” a declarat Iulian Mangalagiu, CEO Brikston Construction Solution SA.

Datorită faptului că 85% din vânzările Brikston sunt adresate segmentului rezidenţial care a înregistrat creşteri constant în ultimii ani, afacerile companiei s-au situat pe un trend ascendent. La aceste rezultate a contribuit inclusiv extinderea reţelei de distribuţie, brandul Brikston fiind prezent în peste 250 de puncte de vânzare a distribuitorilor din întreaga ţară cât şi în lanţurile de tip DIY precum Dedeman, Leroy Merlin, BricoDepot, Hornbach, dar şi în magazinul online al companiei.

“Suntem în plin sezon de construcții în acest moment. Piaţa rezidenţială se dezvoltă rapid în toate zonele ţării, cu precădere în polii economici Bucureşti, Cluj, Timişoara, Brașov şi Iaşi și estimăm o creștere a pieței între 5-10% până la finele anului. Avantajați de poziționarea geografică, deservim cu uşurinţă Republica Moldova şi Ucraina, unde ne-am propus să creştem volumul exporturilor până la 10% din cifra de afaceri în acest an.” a adăugat Iulian Mangalagiu, CEO Brikston Construction Solution SA.

În 2018, Brikston s-a concentrat pe îmbunătăţirea eficienţei şi productivităţii în diverse sectoare de activitate, derulând investiţii de peste 1 milion de euro în achiziţii de utilaje, în optimizarea portofoliului de produse şi în activitatea de cercetare-dezvoltare, o componentă esenţială pentru companie în contextul cerinţelor actuale ale pieţei. Managementul Brikston are în vedere crearea unor noi soluţii cu aplicabilitate în construcţia de case eficiente energetic, o tendinţă europeană care începe să devină evidentă şi în România.

Preocuparea pentru protecţia mediului este în centrul atenției noastre şi vrem să fim leaderi și la acest capitol. Creșterea costurilor utilităților din ultimii doi ani ne motivează să dezvoltăm materiale de construcții cu calități superioare din punct de vedere al eficienței energetice. Ne îndreptăm cu paşi repezi către 2020 când noile proiecte rezidenţiale vor trebui să respecte legislaţia europeană, prin reducerea consumului energetic până la aproape de zero, iar acest lucru va avea impact semnificativ în transformarea industriei de materiale de construcţii” a declarat Iulian Mangalagiu.

INFOGRAFIC MOMENTE CHEIE DIN ISTORICUL COMPANIEI

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Transferul de primari, o dovadă de slăbiciune

Cosmin PAȘCA

Transferul de primari, o dovadă de slăbiciune

Campania de racolări declanşată de liberali înseamnă în primul rând o umilinţă pentru propriul electorat şi activul de partid. E o palmă pe obrazul acelor liberali (mulţi, puţini?) care s-au luptat în ultimii patru ani cu „ciuma roşie” pe uliţa satului, care şi-au pierdut patru ani din viaţă crezănd că PNL trebuie să facă opoziţie.

Filmuletul zilei

opinii

Savanţii zilelor din urmă

Codrin Liviu CUȚITARU

Savanţii zilelor din urmă

„Dragul meu, adevărul este chiar cel comunicat de hârţogarii academici: mi-am mistificat activitatea de cercetare, aşa-zisele informaţii epocale, savantlâcul, biografia, tot! Existenţa mea e o farsă de la A la Z. Nu puteam să mor cu minciuna în spate! Mă bucur că accidentul deconspirării s-a petrecut înainte de ieşirea din sistem. Nu vor fi consecinţe punitive, iar eu, în sfârşit, voi savura câţiva ani de sinceritate....”

Iaşul vrea tren urban! (II)

George ŢURCĂNAŞU

Iaşul vrea tren urban! (II)

În ciuda dorinţei autorităţilor locale ale aglomeraţiilor urbane importante ale României, fără o descentralizare reală punerea în practică a proiectelor de trenuri urbane e extrem de dificilă. Atâta vreme cât tot ce ţine de infrastructura de transport feroviar se decide la Ministerul Transporturilor şi autorităţile locale sau judeţene nu pot contacta după nevoile lor transportul feroviar, lucrurile se vor mişca foarte greu. 

De la moară la războiul de ţesut

Bogdan ILIESCU

De la moară la războiul de ţesut

„Obstacolele sunt acele lucruri groaznice pe care le vezi când îţi iei ochii de la ţelul tău.” Henry Ford

pulspulspuls

Alexe a mutat, se pregăteşte Chirica: Şandru, un pas în faţă

Alexe a mutat, se pregăteşte Chirica: Şandru, un pas în faţă

Caricatura zilei

3 AM

Editia PDF

Bancul zilei

Îi datoram multe coronavirusului. A reusit sa-i aduca pe români înapoi în tara si a putut sa le înve (...)

Linkuri

Alte ziare locale

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.