Brikston: 10 ani de existență și funcționare la capacitate maximă
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

Eveniment

Brikston: 10 ani de existență și funcționare la capacitate maximă

GALERIE
Sigla brikstonInfografic Brikston 10 ani-01
  • Sigla brikston
  • Infografic Brikston 10 ani-01
- +

După un deceniu de la lansarea mărcii Brikston, producătorul de materiale pentru zidărie şi finisaje Brikston Construction Solution SA estimează că va atinge pragul de 20 de milioane de euro ca cifră de afaceri în 2018. În ultimii 10 ani, secțiile au funcționat la capacități maxime, iar producția de cărămidă a fost dublată. Totodată, compania și-a propus să crescă valoarea exporturilor către Republica Moldova și Ucraina până la 2 milioane de euro.
 

Brikston este marca de cărămizi şi blocuri ceramice produse de  Brikston Construction Solution SA și reprezintă peste 90% din cifra de afaceri a companiei. Brikston Construction Solution SA este unul dintre liderii pieţei româneşti a materialelor pentru zidărie şi finisaje, cu o experienţă de 50 de ani şi peste 200 de angajaţi, fiind recunoscută pentru calitatea superioară a produselor sale.

Compania a împlinit o jumătate de secol de activitate pe piața românească a materialelor de zidărie și finisaje, din care ultimii 10 ani sub brandul Brikston. În anul 2007, pachetul majoritar de acţiuni Ceramica SA a fost preluat de către fondul privat de investiţii, moment în care au fost efectuate schimbări majore în cadrul companiei. Datorită investițiilor majore în liniile de producție, branding și cercetare-dezvoltare, Brikston a ajuns la un volum anual al vânzărilor de aproximativ 350.000 mc de cărămidă și blocuri ceramice, mai mult decât dublu comparativ cu 2007.

 

Decizia strategică din spatele brandului Brikston

 

Brikston, unul dintre brandurile cele mai cunoscute de pe piaţa de cărămidă, a fost creat în anul 2008 cu sprijinul companiei Brandient, în  momentul transformării Ceramica SA dintr-un operator local într-un producător naţional. Decizia de a intra în acel an pe piaţa din România cu o nouă marcă a fost una strategică, bazată pe o nouă nevoie de identitate a companiei şi a produselor” a declarat Iulian Mangalagiu, CEO Brikston Construction Solution SA.

Datorită faptului că 85% din vânzările Brikston sunt adresate segmentului rezidenţial care a înregistrat creşteri constant în ultimii ani, afacerile companiei s-au situat pe un trend ascendent. La aceste rezultate a contribuit inclusiv extinderea reţelei de distribuţie, brandul Brikston fiind prezent în peste 250 de puncte de vânzare a distribuitorilor din întreaga ţară cât şi în lanţurile de tip DIY precum Dedeman, Leroy Merlin, BricoDepot, Hornbach, dar şi în magazinul online al companiei.

“Suntem în plin sezon de construcții în acest moment. Piaţa rezidenţială se dezvoltă rapid în toate zonele ţării, cu precădere în polii economici Bucureşti, Cluj, Timişoara, Brașov şi Iaşi și estimăm o creștere a pieței între 5-10% până la finele anului. Avantajați de poziționarea geografică, deservim cu uşurinţă Republica Moldova şi Ucraina, unde ne-am propus să creştem volumul exporturilor până la 10% din cifra de afaceri în acest an.” a adăugat Iulian Mangalagiu, CEO Brikston Construction Solution SA.

În 2018, Brikston s-a concentrat pe îmbunătăţirea eficienţei şi productivităţii în diverse sectoare de activitate, derulând investiţii de peste 1 milion de euro în achiziţii de utilaje, în optimizarea portofoliului de produse şi în activitatea de cercetare-dezvoltare, o componentă esenţială pentru companie în contextul cerinţelor actuale ale pieţei. Managementul Brikston are în vedere crearea unor noi soluţii cu aplicabilitate în construcţia de case eficiente energetic, o tendinţă europeană care începe să devină evidentă şi în România.

Preocuparea pentru protecţia mediului este în centrul atenției noastre şi vrem să fim leaderi și la acest capitol. Creșterea costurilor utilităților din ultimii doi ani ne motivează să dezvoltăm materiale de construcții cu calități superioare din punct de vedere al eficienței energetice. Ne îndreptăm cu paşi repezi către 2020 când noile proiecte rezidenţiale vor trebui să respecte legislaţia europeană, prin reducerea consumului energetic până la aproape de zero, iar acest lucru va avea impact semnificativ în transformarea industriei de materiale de construcţii” a declarat Iulian Mangalagiu.

INFOGRAFIC MOMENTE CHEIE DIN ISTORICUL COMPANIEI

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

Cosmin PAȘCA

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

De la o vreme, nu există discurs public (de obicei, agramat) în care Chirica să nu folosească în sens peiorativ „progresul” şi „progresiştii”. Iar mesajul său prinde, pentru că cei mai mulţi ieşeni, care au înlocuit relativ de curând căruţa cu maşina, se simt inconfortabili cu traiul într-un oraş la început de secol 21.

Filmuletul zilei

opinii

Experimentalism

Codrin Liviu CUȚITARU

Experimentalism

„Am compulsia irepresibilă a ordinii perfecte, a alinierii simetrice a lucrurilor. Câtă vreme ea, obsesia, mă tulbura strict în zona domestică - pantaloni puşi la dungă, haine încadrate morbid de simetric în şifonier, tablouri aşezate perfect pe pereţi, mobilier rânduit milimetric-infinitezimal, precum soldaţii la paradele militare din Piaţa Roşie moscovită, şi alimente puse în frigider pe categorii şi sub-categorii draconic delimitate -, viaţa mea mai era cum mai era, dar, brusc, nebunia mi-a infectat şi munca de cercetare şi, mai ales, de scris academic.”

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

Bogdan ILIESCU

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

„The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place./ Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că a avut loc.” George Bernard Shaw

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

George ŢURCĂNAŞU

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

Repertoriul creării inegalităţilor e unul vast, atât timp cât fiecare structură teritorială se găseşte într-o situaţie particulară, dar dincolo de fiecare acţiune luată separat a ingineriei teritoriale la care a fost supusă Moldova, acumularea şi cronicizarea acestora a creat spaţiul marginal de astăzi, arhetipul teritoriilor interstiţiale.

pulspulspuls

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Că tot încă mai avem salate beof prin frigidere unii dintre noi, iacătă ca să vedeţi cum se mai leagă câteodată maioneza asta nu numai în bucătăriile gospodinelor din Iaşi, dar şi prin laboratoarele politichiei de Bahlui sau din judeţele vecine, conectate la Iaşi! 

Caricatura zilei

Două măști

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.