anunturi
grandchef
mineralia
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

sambata, 25.06.2022

Advertorial

Carrefour a lansat „Act for Food”, program mondial prin care își accelerează planul de tranziție alimentară

GALERIE
Act for Food_1Act for Food_2foto iasi era2foto iasi era
  • Act for Food_1
  • Act for Food_2
  • foto iasi era2
  • foto iasi era
- +

În data de 13 septembrie 2018, la  București, Grupul Carrefour a lansat în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”, susţinând astfel obiectivul său de a deveni lider mondial în tranziția alimentarăpentru toţi. În România, Carrefour dezvoltă „Act for Food” prin patru arii: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști.

Într-o perioadă în care siguranța alimentară, originea produsului și relațiile cu sectorul agricol au devenit toate probleme esențiale, Carrefour a lansat o serie de inițiative pentru a-și transforma modelul de business la nivel mondial, astfel încât să poată aborda aceste noi provocări alimentare și să satisfacă noile așteptări ale consumatorilor.

Începând din septembrie, programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine” va fi lansat în toate ţările grupului Carrefour și va promova o serie de arii, respectând următoarele principii strategice: calitate alimentară (varietate mare a produselor sănătoase și a celor bio), prețuri accesibile (raport corect calitate – preț), omnicanalitate, (disponibilitate a produselor în toate formatele de retail, inclusiv în mediul online) și angajamentul Carrefour pentru dezvoltare durabilă.

Pentru a răspunde acestei provocări majore, Carrefour inițiază patru acțiuni concrete în România:

•   BIO, unde peste 1.000 de produse bio vor fi puse la dispoziția clienților la prețuri accesibile;

•   Filierele Calității, prin care este atent monitorizată calitatea produselor, de la faza de producție sau creștere și până când acestea ajung la raft;

•   Mărci proprii, unde se vor regăsi peste 3.000 de produse marca proprie la cel mai bun raport calitate - preț;

•   Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prin care este susținută dezvoltarea producătorilor locali, precum și promisiunea de a oferi consumatorilor legume proaspete, de calitate, 100% românești.

Odată cu lansarea platformei „Act for Food”, și sloganul de brand al companiei evoluează în „Carrefour. Cu toții merităm ce e mai bun”, care ilustrează filosofia noului program de tranziție alimentară.

Încă de la începutul acestui an, Grupul Carrefour și-a stabilit un obiectiv strategic, acela de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind clienților săi, în fiecare zi și oriunde aceștia s-ar afla, produse de calitate și de încredere la un preț corect. Acest angajament pe care Carrefour și-l ia față de clienții săi este unul firesc, în contextul în care consumatorii nu au fost niciodată atât de preocupați ca până acum de ceea ce mănâncă, de calitatea și transparența procesului alimentar, precum și de lupta împotriva risipei alimentelor. Grija pentru colaboratorii şi clienții noștri, cât şi pentru comunitățile în care activăm este o preocupare constantă pentru Carrefour și parte din ADN-ul companiei”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, IT şi Digitalizare Carrefour România.

Calitatea produselor alimentare reprezintă unul dintre elementele centrale ale strategiei noastre. De aceea, inițiativele noului program Act for Food sunt dezvoltate în concordanță cu planul de transformare „Carrefour 2022“, o dovadă concretă a angajamentului nostru de a oferi clienților alimente de calitate, care să fie de încredere, accesibile peste tot și la un preț rezonabil. Iar, pentru toate acestea, încercăm să îmbunătățim permanent serviciile universului Carrefour, astfel încât să garantăm consumatorilor români, în orice moment și în orice loc s-ar afla, cea mai bună ofertă alimentară, și să ne consolidăm relația cu toți colaboratorii și producătorii locali”, spune Luminiţa Iacob, Director Comercial Carrefour România.

***
Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermakret Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoşani, Brăila, Buzău, Focşani, Galaţi, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 2 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Ce urmează după David?

Nicolae GRECU

Ce urmează după David?

Va rămâne copilul minune din înotul românesc un star nemuritor, rece şi singur sau va fi pionul unei emulaţii atât de necesare în sportul autohton?

opinii

Curentul latinist şi configurarea conştiinţei identitare româneşti moderne (IV)

Eugen MUNTEANU

Curentul latinist şi configurarea conştiinţei identitare româneşti moderne (IV)

Ideile învăţaţilor ardeleni privitoare la originea romană a poporului român şi la caracterul latin al limbii române au fost receptate şi împărtăşite şi de păturile cultivate ale societăţii din Moldova şi Valahia, contribuind la accelerarea procesului de modernizare, în sensul occidentalizării.

Cât de eficiente sunt pieţele?

Aurelian-Petruș PLOPEANU

Cât de eficiente sunt pieţele?

Titlul este extrem de îndrăzneţ deoarece dialectica privind eficienţa sau ineficienţa pieţelor se găseşte permanent într-un impas. Sistemele complexe nu pot fi înţelese dintr-o perspectivă simplistă. Interogaţia poate fi încadrată în ceea ce Andrei Pleşu numea întrebări „mari” sau „ruseşti”, ceea ce poate conduce spre un drum fără oprire. 

Franţa, în echilibru fragil

Alexandru CĂLINESCU

Franţa, în echilibru fragil

Dezavuarea lui Macron şi a politicii sale este fără echivoc. Partidul preşedintelui LREM (La République En Marche) a fost din capul locului o construcţie artificială, o ficţiune. LREM a canibalizat cele două mari partide tradiţionale de la dreapta şi de la stânga (...). Reformele pe care le promitea Macron au rămas, aproape toate, literă moartă. Preşedintele a preferat să apeleze la ceea ce se numeşte „democraţie directă”, organizând dezbateri naţionale (ineficiente) şi înfiinţând organisme artificiale („Convenţia cetăţenească pentru climat” - „cetăţenesc” este un cuvânt magic, sugerând racordarea la tradiţia republicană).

pulspulspuls

Acţiunea Autobuzul la filiala unui partid din Iaşi: crosul poştaşilor la votarea de azi

Acţiunea Autobuzul la filiala unui partid din Iaşi: crosul poştaşilor la votarea de azi

Foială mare de câteva zile la poştalionul ieşean, stimaţi telespectatori. Motivul: nu vreo chestiune profesională sau vreun eveniment legat de instituţiune, ci cu totul altceva: faptul că şeful de la Iaşi, un locotenent de-al menajerului de oraş Grămadă, va candida la alegerile pemepiste din filiala judeţeană, alegeri care au loc chiar astăzi. 

Caricatura zilei

Tik Tok Yoga

Editia PDF

Bancul zilei

Doctorul, panicat de o spargere de teava, suna repede instalatorul: -Hai, te rog, urgent, toata pivnita e inundata din cauza un (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.