anunturi
grandchef
Mineralia
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

Advertorial

Carrefour își întâmpină clienții cu o nouă campanie de fidelizare, SpongeBob Pantaloni Pătrați, în perioada 29 septembrie - 16 noiembrie 2022 (P)

GALERIE
SpongeBob_doiSpongeBob_unu
  • SpongeBob_doi
  • SpongeBob_unu
- +

Așa cum ne-a obișnuit în fiecare an, Carrefour România lansează campania de loializare cu jucării de pluș și alte obiecte atractive de colecționat.

Anul acesta aduce mai aproape universul subacvatic din Bikini Bottom, pe SpongeBob Pantaloni Pătrați și prietenii acestuia, prin intermediul a 4 jucării de pluș reversibile (2 jucării în una) inspirate de îndrăgitele personaje și 40 de mini-discuri de colectat în album și în aplicația mobilă de jocuri Carrefour SpongeBob.

Programul este disponibil în orice tip de magazin Carrefour (hipermarket, supermarket, Express sau online, pe www.carrefour.ro ori în aplicația mobilă), dar și pentru cumpărăturile făcute la Carrefour prin aplicația mobilă Bringo.

Conținut program:

- 40 de mini-discuri metalice inspirate din universul Bikini Bottom

- 1 album de colecție

- 4 jucării reversibile inspirate din personajele principale (SpongeBob Pantaloni Pătrați, Gary, Steaua de mare Patrick și Sandy obrăjori) confecționate din materiale reciclate

- Aplicația mobilă cu jocuri Carrefour SpongeBob  , disponibilă gratuit în App Store, Google Play și AppGallery.

Mecanism:

La fiecare 100 lei cheltuiți în hipermarket si pe Carrefour.ro, respectiv 30 lei în supermarket și 20 de lei în magazinele Express, clienții primesc automat un pliculeț SpongeBob. În plus, la achiziția oricărui produs partener, aceștia vor primi și mai multe pliculețe, numărul acestora fiind semnnalizat la raft.

Se pot colecționa mini-discurile în albumul colector disponibil în magazine sau online (Bringo și Carrefour.ro) la prețul întreg de 9,9 lei.

Plușurile se pot achiziționa din magazine și online - la preț întreg sau cu 50% reducere în schimbul a 5 pliculețe desfăcute sau 5 puncte Act for Good, prin deblocarea unui voucher virtual.

Mesajul campaniei este ”Împreună chiar și joaca e mai bună”.

Astfel, campania devine prilej de joacă, întâlniri și schimburi între copii, dar și motivație să activeze întreaga familie, aceasta contribuind la colecționarea obiectelor din campanie, ori participând cu bucurie la activitățile asociate, cele 5 jocuri fizice descrise în albumul colector.

Planul de comunicare a campaniei este complex și implică reclame TV, radio, online, suport de comunicare în magazine, cataloage, acțiuni de PR, precum și încurajarea clienților ce au cont Act for Good activ în aplicație să doneze punctele pentru a susține o Faptă Bună – Dezvoltarea unui loc de joacă incluziv într-un centru de terapie pentru copiii cu dizabilități.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Ascensiunea Dreptei. Liberali, iliberali, populişti (I)

Alexandru LĂZESCU

Ascensiunea Dreptei. Liberali, iliberali, populişti (I)

Chiar şi în această perioadă de criză economică severă valorile culturale vor ocupa un rol tot mai proeminent în disputele politice şi electorale din spaţiul occidental.

opinii

Aisbergul cunoaşterii umane şi mecanismele istoriei

Nichita DANILOV

Aisbergul cunoaşterii umane şi mecanismele istoriei

Da, istoria o scriu învingătorii, dar o scriu şi istoricii. Uneori chiar şi poeţii. Şi când spun aceasta, gândul îmi zboară la Homer. Poate că nici aheii, nici troienii nu a fost atât de viteji pe câmpul de luptă cum apar în scrierile sale. Homer a prezentat faptele prin prisma sa poetică. De aici şi toată grandoarea şi măreţia ce sfidează veacurile.

Despre competitivitatea digitală a României

Ciprian IFTIMOAEI

Despre competitivitatea digitală a României

Ţara noastră rămâne în urmă pentru mai mulţi indicatori din categoria „capitalul uman”, având un nivel foarte scăzut de competenţe digitale de bază în comparaţie cu media UE. În ceea ce priveşte aspectele pozitive menţionate în Raportul DESI faţă de România se remarcă poziţiile înalte privind proporţia de femei specialişti în TIC la angajare (locul 2) şi absolvenţi TIC (locul 4) în UE-27.

Porumbeii şi planeta

Michael ASTNER

Porumbeii şi planeta

Mă duc la cumpărături. Ajuns la intersecţia Lidl - Policlinica Galata, văd o femeie mai în vârstă care tocmai se pregătea să hrănească... porumbeii. Care porumbei, zeci, poate chiar sute (s-a format un stol uriaş în zonă, stol ce acum câţiva ani nu exista), evident că au început să coboare şi să se adune pe terenul viran dintre trotuar şi gardul Policlinicii. 

pulspulspuls

Încă o poză care face cât o mie de cuvinte, de astă dată de la USR Iaşi

Încă o poză care face cât o mie de cuvinte, de astă dată de la USR Iaşi

Iată o poză care face cât o mie de cuvinte, stimaţi telespecatori şi veţi vedea imediat de ce. Avem aici o desfăşurare de forţe a echipei USR cu ocazia sărbătoririi Zilei Naţionale, prilej după cum ştim de defilare pentru public cu armată, avioane şi tromboane, dar, în acelaşi timp, este şi un prilej pentru partide ca să-şi arate muşchii. 

Caricatura zilei

Motorul Iubi

Editia PDF

Bancul zilei

Tata, tata! Avem lupi în bloc? Nu, puiule, vecinii îsi citesc facturile la curent si gaze!

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.