anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM

duminica, 22.05.2022

Advertorial

Carrefour lansează a doua ediție a programului CREȘTEM ROMÂNIA BIO

GALERIE
carref era
  • carref era
- +

În data de 24 februarie 2020 la Bucureşti Carrefour România a lansat a doua ediție a programului Creștem România BIO, cea mai amplă inițiativă de sprijinire a fermierilor români care vor să facă trecerea la agricultura ecologică. Creștem România BIO este o mișcare națională de susținere a agriculturii sustenabile și de încurajare a obiceiurilor sănătoase de consum, având la bază produsele BIO.

Programul Creștem România Bio a luat naștere din dorința de a oferi oricărui agricultor șansa de a intra în procesul, uneori anevoios, al certificării bio, fiind – totodată – atenți la interesul în creștere al consumatorilor noștri pentru acest segment de produse, dar și la o practică durabilă, cu atenție sporită față de protejarea mediului înconjurător. Rolul de liant pe care Carrefour și l-a asumat în această amplă mișcare de susținere a agriculturii ecologice, conectând autorități, certificatori, fermieri și consumatorul român, este reflectat printr-un număr de 75 de fermieri aflați în diferite stadii de conversie, în cadrul programului. Anul acesta, ne propunem să atragem un număr cel puțin egal de agricultori și să consolidăm ecosistemul deja creat.”  a declarat Anca Damour, Executive Board Member Carrefour România.

Tocmai am încheiat primul an de conversie la BIO și a fost, într-adevar, diferit, prin modul de cultivare și soluțiile folosite. Cei de la Carrefour mi-au oferit toate informațiile și sprijinul necesare în demersurile pentru certificare. Bio este agricultura de viitor, iar lumea deja începe să conștientizeze beneficiile și să caute produse crescute natural și cu grijă pentru natură. Mă bucur să fac acest pas, care nu este unul ușor, dar am încredere că reprezintă o investiție pentru mine, ca fermier.” a declarat Iulian Tunsu, unul dintre agricultorii înscriși în program în 2019.

A doua ediție a programului Creștem România BIO se adresează tuturor agricultorilor care sunt interesați de conversia la BIO, indiferent de locația sau dimensiunea producției lor. De asemenea, se pot înscrie în program atât agricultori care urmează să își certifice pentru prima oară culturile, cât și cei care sunt deja în proces de conversie. Înscrierile se fac online, în perioada 24 februarie - 15 mai 2020, pe www.crestemromaniabio.ro sau direct în magazine, în întreaga rețea de hipermarket-uri Carrefour din țară (la Recepție Clienți).

Beneficiile oferite în cea de-a doua ediție a programului pentru viitorii parteneri Carrefour sunt:

•    un contract ferm pe perioada de conversie (1-3 ani) și încă 2 ani după momentul în care devin producători BIO. Carrefour va achiziționa întreaga producție pe toată durata contractului;

•    preluarea costurilor de certificare pentru toată perioada de conversie, atât în cazul agricultorilor care urmează să își certifice pentru prima oară culturile, cât și în cazul agricultorilor care sunt deja în proces de conversie;

•    consiliere pentru procesul de conversie la BIO, în ceea ce privește procedura de elaborare a dosarului, în parteneriat cu organismul de certificare Ecocert;

•    promovarea și vânzarea produselor rezultate: începând cu primul an de conversie, ca produse convenționale, iar din al doilea an, sub eticheta „în conversie la BIO”, la un preț superior produselor din agricultura convențională. Carrefour este primul retailer care va introduce o astfel de etichetă, încercând, prin acest demers, să sprijine atât agricultorii în procesul de conversie, cât și să desfășoare acțiuni de informare a consumatorilor cu privire la beneficiile BIO;

•    susținere și consiliere pentru dezvoltarea afacerii, oferind inclusiv suport de marketing, promovare, packaging (biodegradabil) pentru produsele ecologice rezultate din aceste parteneriate.

Prima ediție a programului Creștem România Bio, lansată în martie 2019, a avut peste 200 de fermieri înscriși, dintre care 75 au fost eligibili. Începând cu luna iunie a acestui an, produsele acestora vor fi disponibile în Carrefour cu eticheta „În conversie la BIO”, aducând mai aproape de consumator producția locală în curs de certificare BIO.

Despre Creștem România BIO

Creștem România BIO este primul program național de conversie la agricultura ecologică, dezvoltat de Carrefour, pentru susținerea fermierilor români care vor să facă trecerea la agricultura ecologică. Programul este implementat alături de organismul de certificare Ecocert România.

Carrefour își propune încurajarea potențialului agriculturii BIO în România, fiind un segment economic important, dar și un subiect de sustenabilitate și sănătate publică pentru români. Această inițiativă se înscrie în acțiunile concrete ale retailerului, parte din filosofia globală ACT for FOOD, prin care Carrefour și-a asumat rolul de susținere a consumului de produse proaspete, de proveniență locală, cultivate în condiții prietenoase cu mediul înconjurător.

Perioada înscrierilor

Înscrierile se fac în perioada 24 februarie - 15 mai 2020, online, pe www.crestemromaniabio.ro sau direct în magazine, în întreaga rețea de hipermarket-uri Carrefour din țară (la Recepție Clienți). În program se pot înscrie agricultorii care sunt interesați de conversia la BIO, indiferent de dimensiunile culturilor lor. De asemenea, se pot înscrie și agricultori care se află deja în conversie.

Etapele programului

•    ÎNSCRIERE, completând un formular pe crestemromaniabio.ro sau în orice hipermarket Carrefour (la Recepție Clienți), în perioada 24 februarie - 15 mai 2020;

•    CONFIRMAREAeligibilității în program, de către specialiștii Carrefour, în urma evaluării formularului. Fermierii înscriși vor fi contactați telefonic și în funcție de caz vor fi vizitați de către echipele Carrefour și Ecocert.

•    SEMNAREA CONTRACTULUI DE COLABORARE, cu Carrefour și cu organismul de certificare Ecocert

•    ÎNREGISTRAREA ACTIVITĂȚII LA DIRECȚIA AGRICOLĂ JUDEȚEANĂ, în baza contractului cu organismul de certificare

•    DEPUNEREA DOCUMENTAȚIEI pentru accesarea subvențiilor APIA (în cazul în care fermierul partener dorește să acceseze subvenții)

•    START CONVERSIE, pentru o perioadă între 1-3 ani;

•    COMERCIALIZARE în magazinele Carrefour – încă din anul 1 de conversie, vândute ca produse convenționale, urmând ca din anul 2 să fie promovate sub eticheta “În conversie la BIO”

•    OBȚINEREA CERTIFICĂRII internaționale și a etichetei BIO.

•    COMERCIALIZARE în magazinele Carrefour – timp de doi ani după certificarea producției BIO

Beneficii

•    un contract ferm pe perioada de conversie (1-3 ani) și înca 2 ani după momentul în care devin producatori BIO. Carrefour va achiziționa întreaga producție pe durata contractului.

•    preluarea costurilor pentru toată perioada de conversie, atât în cazul agricultorilor care urmează să își certifice pentru prima oara culturile, cât și în cazul agricultorilor care sunt deja în proces de conversie

•    suport în demersurile pentru conversia la BIO, în parteneriat cu organismul de certificare Ecocert

•    promovarea și vânzarea produselor rezultate, începând din primul an de conversie, ca produse convenționale, iar din al doilea an sub eticheta în conversie la BIO

•    susținere și consiliere pentru dezvoltarea afacerii, oferind inclusiv suport de marketing, promovare, packaging (biodegradabil) pentru produsele ecologice rezultate din aceste parteneriate.

Mai multe detalii pe www.crestemromaniabio.ro

Despre Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 370 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti și Ploiești pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 24 de orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orase pot comanda o varietate de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 264.000 de PET-uri pentru 54.000 kg fructe și legume de sezon.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Generaţia de AUR şi sporturile

Nicolae GRECU

Generaţia de AUR şi sporturile

Stimaţi iubitori de fotbal şi sporturi din spaţiul carpato-danubian-pontic, realizăm acum că noi, condeierii, pixarii şi tastatorii în domeniu am greşit în masă în aprecierile noastre.

opinii

Creşterea oraşului

arh. Ionel OANCEA

Creşterea oraşului

După reculul din anii postcomunişti, când falimentul industriei ieşene a distrus zeci de mii de locuri de muncă, dezvoltarea Iaşului a fost previzibilă. În fapt este marele pol de atracţie al regiunii Nord-Est şi unul dintre cele mai mari din ţară.

Lumina de la capătul Luminiţei

pr. Constantin STURZU

Lumina de la capătul Luminiţei

Aşa cum ni se relatează în pericopa evanghelică ce se citeşte mâine în bisericile ortodoxe (de la Ioan 4, 5-42), Iisus are un dialog deloc comod cu o femeie ce venise să scoată apă de la o fântână din Samaria, de lângă cetatea Sihar, acolo unde Domnul, ostenit de călătorie, se aşezase în aşteptarea ucenicilor plecaţi să cumpere de mâncare.

Identitate personală, identitate etnică, identitate naţională (IV)*

Eugen MUNTEANU

Identitate personală, identitate etnică, identitate naţională (IV)*

Articolul se referă pe scurt la apariţia componentei romanice a conştiinţei inaţionale a românilor.

pulspulspuls

Băieţii de la cumătrie, supăraţi pe sponsorii lui Maia Sandu

PULS

Băieţii de la cumătrie, supăraţi pe sponsorii lui Maia Sandu

Auzim prin zona băieţilor de la cumătrie că e mare agitaţie în zona acestora, cu tot sprijinul indirect de care beneficiază ei dinspre palatul cel roznovan, pe motiv că sunt prea şuntaţi de concurenţa pe bune care vine dinafara Iaşului cu bani tot mai mulţi de investit în cartiere întregi de blocuri.

Caricatura zilei

Cireșe, nu ruble

Editia PDF

Bancul zilei

Doi rechini : - Ce faci, ma? - Am fost bolnav... - Pai, ce-ai avut?  - Am mâncat un general rus si o saptamân (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.