Carrefour lansează a doua ediție a programului CREȘTEM ROMÂNIA BIO
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

Advertorial

Carrefour lansează a doua ediție a programului CREȘTEM ROMÂNIA BIO

GALERIE
carref era
  • carref era
- +

În data de 24 februarie 2020 la Bucureşti Carrefour România a lansat a doua ediție a programului Creștem România BIO, cea mai amplă inițiativă de sprijinire a fermierilor români care vor să facă trecerea la agricultura ecologică. Creștem România BIO este o mișcare națională de susținere a agriculturii sustenabile și de încurajare a obiceiurilor sănătoase de consum, având la bază produsele BIO.

Programul Creștem România Bio a luat naștere din dorința de a oferi oricărui agricultor șansa de a intra în procesul, uneori anevoios, al certificării bio, fiind – totodată – atenți la interesul în creștere al consumatorilor noștri pentru acest segment de produse, dar și la o practică durabilă, cu atenție sporită față de protejarea mediului înconjurător. Rolul de liant pe care Carrefour și l-a asumat în această amplă mișcare de susținere a agriculturii ecologice, conectând autorități, certificatori, fermieri și consumatorul român, este reflectat printr-un număr de 75 de fermieri aflați în diferite stadii de conversie, în cadrul programului. Anul acesta, ne propunem să atragem un număr cel puțin egal de agricultori și să consolidăm ecosistemul deja creat.”  a declarat Anca Damour, Executive Board Member Carrefour România.

Tocmai am încheiat primul an de conversie la BIO și a fost, într-adevar, diferit, prin modul de cultivare și soluțiile folosite. Cei de la Carrefour mi-au oferit toate informațiile și sprijinul necesare în demersurile pentru certificare. Bio este agricultura de viitor, iar lumea deja începe să conștientizeze beneficiile și să caute produse crescute natural și cu grijă pentru natură. Mă bucur să fac acest pas, care nu este unul ușor, dar am încredere că reprezintă o investiție pentru mine, ca fermier.” a declarat Iulian Tunsu, unul dintre agricultorii înscriși în program în 2019.

A doua ediție a programului Creștem România BIO se adresează tuturor agricultorilor care sunt interesați de conversia la BIO, indiferent de locația sau dimensiunea producției lor. De asemenea, se pot înscrie în program atât agricultori care urmează să își certifice pentru prima oară culturile, cât și cei care sunt deja în proces de conversie. Înscrierile se fac online, în perioada 24 februarie - 15 mai 2020, pe www.crestemromaniabio.ro sau direct în magazine, în întreaga rețea de hipermarket-uri Carrefour din țară (la Recepție Clienți).

Beneficiile oferite în cea de-a doua ediție a programului pentru viitorii parteneri Carrefour sunt:

•    un contract ferm pe perioada de conversie (1-3 ani) și încă 2 ani după momentul în care devin producători BIO. Carrefour va achiziționa întreaga producție pe toată durata contractului;

•    preluarea costurilor de certificare pentru toată perioada de conversie, atât în cazul agricultorilor care urmează să își certifice pentru prima oară culturile, cât și în cazul agricultorilor care sunt deja în proces de conversie;

•    consiliere pentru procesul de conversie la BIO, în ceea ce privește procedura de elaborare a dosarului, în parteneriat cu organismul de certificare Ecocert;

•    promovarea și vânzarea produselor rezultate: începând cu primul an de conversie, ca produse convenționale, iar din al doilea an, sub eticheta „în conversie la BIO”, la un preț superior produselor din agricultura convențională. Carrefour este primul retailer care va introduce o astfel de etichetă, încercând, prin acest demers, să sprijine atât agricultorii în procesul de conversie, cât și să desfășoare acțiuni de informare a consumatorilor cu privire la beneficiile BIO;

•    susținere și consiliere pentru dezvoltarea afacerii, oferind inclusiv suport de marketing, promovare, packaging (biodegradabil) pentru produsele ecologice rezultate din aceste parteneriate.

Prima ediție a programului Creștem România Bio, lansată în martie 2019, a avut peste 200 de fermieri înscriși, dintre care 75 au fost eligibili. Începând cu luna iunie a acestui an, produsele acestora vor fi disponibile în Carrefour cu eticheta „În conversie la BIO”, aducând mai aproape de consumator producția locală în curs de certificare BIO.

Despre Creștem România BIO

Creștem România BIO este primul program național de conversie la agricultura ecologică, dezvoltat de Carrefour, pentru susținerea fermierilor români care vor să facă trecerea la agricultura ecologică. Programul este implementat alături de organismul de certificare Ecocert România.

Carrefour își propune încurajarea potențialului agriculturii BIO în România, fiind un segment economic important, dar și un subiect de sustenabilitate și sănătate publică pentru români. Această inițiativă se înscrie în acțiunile concrete ale retailerului, parte din filosofia globală ACT for FOOD, prin care Carrefour și-a asumat rolul de susținere a consumului de produse proaspete, de proveniență locală, cultivate în condiții prietenoase cu mediul înconjurător.

Perioada înscrierilor

Înscrierile se fac în perioada 24 februarie - 15 mai 2020, online, pe www.crestemromaniabio.ro sau direct în magazine, în întreaga rețea de hipermarket-uri Carrefour din țară (la Recepție Clienți). În program se pot înscrie agricultorii care sunt interesați de conversia la BIO, indiferent de dimensiunile culturilor lor. De asemenea, se pot înscrie și agricultori care se află deja în conversie.

Etapele programului

•    ÎNSCRIERE, completând un formular pe crestemromaniabio.ro sau în orice hipermarket Carrefour (la Recepție Clienți), în perioada 24 februarie - 15 mai 2020;

•    CONFIRMAREAeligibilității în program, de către specialiștii Carrefour, în urma evaluării formularului. Fermierii înscriși vor fi contactați telefonic și în funcție de caz vor fi vizitați de către echipele Carrefour și Ecocert.

•    SEMNAREA CONTRACTULUI DE COLABORARE, cu Carrefour și cu organismul de certificare Ecocert

•    ÎNREGISTRAREA ACTIVITĂȚII LA DIRECȚIA AGRICOLĂ JUDEȚEANĂ, în baza contractului cu organismul de certificare

•    DEPUNEREA DOCUMENTAȚIEI pentru accesarea subvențiilor APIA (în cazul în care fermierul partener dorește să acceseze subvenții)

•    START CONVERSIE, pentru o perioadă între 1-3 ani;

•    COMERCIALIZARE în magazinele Carrefour – încă din anul 1 de conversie, vândute ca produse convenționale, urmând ca din anul 2 să fie promovate sub eticheta “În conversie la BIO”

•    OBȚINEREA CERTIFICĂRII internaționale și a etichetei BIO.

•    COMERCIALIZARE în magazinele Carrefour – timp de doi ani după certificarea producției BIO

Beneficii

•    un contract ferm pe perioada de conversie (1-3 ani) și înca 2 ani după momentul în care devin producatori BIO. Carrefour va achiziționa întreaga producție pe durata contractului.

•    preluarea costurilor pentru toată perioada de conversie, atât în cazul agricultorilor care urmează să își certifice pentru prima oara culturile, cât și în cazul agricultorilor care sunt deja în proces de conversie

•    suport în demersurile pentru conversia la BIO, în parteneriat cu organismul de certificare Ecocert

•    promovarea și vânzarea produselor rezultate, începând din primul an de conversie, ca produse convenționale, iar din al doilea an sub eticheta în conversie la BIO

•    susținere și consiliere pentru dezvoltarea afacerii, oferind inclusiv suport de marketing, promovare, packaging (biodegradabil) pentru produsele ecologice rezultate din aceste parteneriate.

Mai multe detalii pe www.crestemromaniabio.ro

Despre Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 370 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti și Ploiești pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 24 de orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orase pot comanda o varietate de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 264.000 de PET-uri pentru 54.000 kg fructe și legume de sezon.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

Cosmin PAȘCA

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

De la o vreme, nu există discurs public (de obicei, agramat) în care Chirica să nu folosească în sens peiorativ „progresul” şi „progresiştii”. Iar mesajul său prinde, pentru că cei mai mulţi ieşeni, care au înlocuit relativ de curând căruţa cu maşina, se simt inconfortabili cu traiul într-un oraş la început de secol 21.

Filmuletul zilei

opinii

Experimentalism

Codrin Liviu CUȚITARU

Experimentalism

„Am compulsia irepresibilă a ordinii perfecte, a alinierii simetrice a lucrurilor. Câtă vreme ea, obsesia, mă tulbura strict în zona domestică - pantaloni puşi la dungă, haine încadrate morbid de simetric în şifonier, tablouri aşezate perfect pe pereţi, mobilier rânduit milimetric-infinitezimal, precum soldaţii la paradele militare din Piaţa Roşie moscovită, şi alimente puse în frigider pe categorii şi sub-categorii draconic delimitate -, viaţa mea mai era cum mai era, dar, brusc, nebunia mi-a infectat şi munca de cercetare şi, mai ales, de scris academic.”

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

Bogdan ILIESCU

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

„The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place./ Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că a avut loc.” George Bernard Shaw

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

George ŢURCĂNAŞU

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

Repertoriul creării inegalităţilor e unul vast, atât timp cât fiecare structură teritorială se găseşte într-o situaţie particulară, dar dincolo de fiecare acţiune luată separat a ingineriei teritoriale la care a fost supusă Moldova, acumularea şi cronicizarea acestora a creat spaţiul marginal de astăzi, arhetipul teritoriilor interstiţiale.

pulspulspuls

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Că tot încă mai avem salate beof prin frigidere unii dintre noi, iacătă ca să vedeţi cum se mai leagă câteodată maioneza asta nu numai în bucătăriile gospodinelor din Iaşi, dar şi prin laboratoarele politichiei de Bahlui sau din judeţele vecine, conectate la Iaşi! 

Caricatura zilei

Două măști

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.