Carrefour lansează Gurmandio în Iași, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer în România
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Advertorial

Carrefour lansează Gurmandio în Iași, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer în România

GALERIE
carref-unu
  • carref-unu
- +
Platforma oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour România, lider în inovație și tehnologie în retail, lansează în Iași Gurmandio, prima aplicație mobilă prin care utilizatorii își pot comanda, simplu și rapid, preparatele preferate. În prezent, în aplicație, este listată zona de gastronomie a celor două hipermarketuri Carrefour din oraș, cu propuneri proaspete și sănătoase, realizate zilnic de specialiștii retailerului, după rețete tradiționale românești și internaționale, alături de unele dintre cele mai importante restaurante locale, urmând ca, în perioada următoare, oferta să fie completată cu noi opțiuni. Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store, Google Play și pe website-ul www.gurmandio.ro, și poate fi accesată și din Botoșani, Suceava, Piatra Neamț, Galați și Târgu Jiu, având oferte diferite în funcție de fiecare oraș.
 
Prima de acest tip dezvoltată în România de un retailer de food, aplicația le oferă locuitorilor din Iași acces nelimitat la o largă varietate de restaurante locale, livrare gratuită și rapidă la orice comandă, dar și posibilitatea de a achita preparatele alese cash la livrare, cu cardul sau cu tichete de masă, cele din urmă fiind valabile doar pentru comenzile din zona de gastronomie a hipermarketului Carrefour. 
 
Prin Gurmandio ne dorim să le oferim locuitorilor din Iași cea mai rapidă și modernă aplicație prin care își pot comanda, acasă sau la birou, preparatele preferate, direct de la restaurantele din orașul lor. De asemenea, Gurmandio contribuie la construirea unei comunități locale puternice prin simplul fapt că aduce mai aproape clienții finali de business-urile din zonă. Clienții beneficiază rapid de produsele dorite, iar proprietarii restaurantelor, de o audiență semnificativă. Este singura aplicație dezvoltată de un retailer în România și sunt convins că această premieră va avea succesul pe care îl merită”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.
 
Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.gurmandio.ro, și este customizată în funcție de orașul din care provine utilizatorul, listând restaurantele din zona respectivă. Printre avantajele și opțiunile aplicației Gurmandio se regăsesc: 
 
• Varietate mare de preparate;
 
• Livrare gratuită;
 
• Multiple modalități de plată – cash, card, tichete de masă;
 
• Simplitate în utilizare;
 
• Memorarea și posibilitatea de repetare a comenzilor;
 
• Comenzi favorite;
 
• Conectarea în aplicație prin contul de Facebook sau Google; 
 
• Posibilitatea de a urmări în timp real comanda plasată.
 
Lansarea aplicației Gurmandio consolidează poziția Carrefour România, ca lider în inovație și tehnologie în retail, și se alătură celorlalte linii de business, online și offline, care îmbunătățesc experiența utilizatorilor și susțin comunitățile în care retailerul activează. 
 
***
Despre Carrefour: 
 
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 318 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online - www.carrefour-online.ro. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. 
 
De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. 
 
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Zboară, Puiule, zboară! Şi cu ce ne ajută că a zburat?

Cosmin PAȘCA

Zboară, Puiule, zboară! Şi cu ce ne ajută că a zburat?

Într-o ţară în care trenurile care transportă butuci la export stârnesc mai multe lacrimi pe Facebook decât imaginile cu pacienţii de la terapie intensivă, un astfel de subiect ar fi trebuit să scandalizeze opinia publică şi să producă un cutremur în structurile de putere din Palatul Victoria şi „conacul” din Modrogan.

Filmuletul zilei

opinii

Canonizare

Codrin Liviu CUȚITARU

Canonizare

„Dispariţia mea fizică devenise o urgenţă istorică... Iată că pigmeii mă venerează în sfârşit! Îmi pun numele pe plăcuţe, îmi sculptează chipul, îmi ridică osanale. S-a făcut dreptate. Acesta a fost dintotdeauna raportul real dintre mine şi ei! Ei, muritorii prosternaţi în admiraţie pentru adevăratul maestru, eu, olimpianul - nu bietul Hermes, ci Zeus, cum ar trebui de fapt să mă cheme, dacă ai mei ar fi fost un pic mai inspiraţi!”

Omul care îşi confunda soţia cu o pălărie* - Capcana Facebook

Bogdan ILIESCU

Omul care îşi confunda soţia cu o pălărie* - Capcana Facebook

„Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one./ Realitatea este doar o iluzie, deşi una foarte persistentă” - Albert Einstein

Mircea Eliade & Vasile Conta. Coda (I)

Florin CÎNTIC

Mircea Eliade & Vasile Conta. Coda (I)

Ultima decadă a lunii aprilie marchează pentru mine două comemorări speciale ale unor figuri intelectuale româneşti de care s-a întâmplat să mă ocup şi care s-au săvârşit din viaţă una după alta, chiar dacă la un secol distanţă: Vasile Conta (21 aprilie 1882) şi Mircea Eliade (22 aprilie 1986).

pulspulspuls

Iar dumnezăieşte Cîţu la adresa Iaşului. De data asta chiar are şi de ce

Iar dumnezăieşte Cîţu la adresa Iaşului. De data asta chiar are şi de ce

Filmuleţul cu ameninţarea auditului la adresa şefilor de la Romsilva din judeţe puşi de PSD ca să-şi dea demisia şi să lase locul celor de la PNL, difuzat alaltăieri de băieţii de la Recorder, cică a picat cum mai prost nu numai pentru Gelu Puiu, băiatul de mingi al lui Flutur bucovineanul încă de pe vremea când era şef de ocol la Cârlibaba, cel care dădea telefoanele, sau pentru Alexe de la Iaşi, şeful lui, ci mai ales cică pentru PNL şi Cîţu. 

Caricatura zilei

Urare

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.