
Casele promise de Simion la 35.000 de euro au fost doar „o strategie de marketing”: „Dacă nu făceam asta, nu mai ajungeam astăzi la 42% din voturi”

George Simion, candidatul AUR la Președinția României, a afirmat, marți seara, că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare”, precizând că fără aceste forme de promovare nu ar fi ajuns la un scor atât de mare în alegeri., potrivit G4media.
„Primesc întrebări din partea adversarilor politici și din partea celor care lasă comentarii: «Dar când ne dai case?» Sunt oameni care n-au înțeles despre ce e vorba și nici nu le-am făcut vreo propunere să le dau case. Era vorba despre locuințe la prețuri accesibile, despre locuințe sociale, parte a unui program de guvernare. A fost forma noastră de marketing, de promovare, de mediatizare a acțiunii, că dacă spuneam «case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 de euro» nu credea nimeni, că nu ai acces la ANL. Dar este un program al statului român”, a afirmat George Simion, potrivit G4Media.
Urmăriți canalul „Ziarul de Iași” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici
„O formă de promovare, sigur. Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”, a subliniat George Simion.
Întrebat ce va face având în vedere că, în momentul în care marketingul trece, câștigă funcția și nu le face, vine efectul de bumerang, candidatul AUR a replicat: „Dar cine spune că nu le facem? În programul ANL, casele se fac la 28.000 de euro, problema e alta, cum se dau”.
Publicitate și alte recomandări video