Cazul Baldwin: Armurierul filmului „nu ştie de unde au apărut gloanţele reale”
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi

miercuri, 19.01.2022

Cazul Baldwin: Armurierul filmului „nu ştie de unde au apărut gloanţele reale”

GALERIE
cazul baldwin
  • cazul baldwin
- +

Un avocat al armurierului de pe platoul de filmare al producţiei "Rust" a declarat că Hannah Gutierrez Reed, clienta sa, nu ştie cum a ajuns muniţia reală în arma cu care actorul Alec Baldwin a ucis-o accidental pe directoarea de imagine Halyna Hutchins, relatează DPA.

Avocatul Jason Bowles a declarat într-o scrisoare publicată de Variety că Hannah Gutierrez Reed este în continuare "devastată" în urma tragediei.

"În primul rând, Hannah ar dori să transmită cele mai profunde şi sincere condoleanţe familiei şi prietenilor Halynei. Era o femeie care oferea inspiraţie, pe care Hannah o admira", se arată în scrisoare.

În declaraţie i se transmite, de asemenea, însănătoşire rapidă regizorului filmului, Joel Souza, care a fost rănit în timpul incidentului.

"Hannah este devastată şi foarte tulburată de evenimentele din cauza evenimentelor produse", a continuat avocatul ei.

Bowles a menţionat, de asemenea, că unele relatări din media au "prezentat în mod fals" situaţia şi au "calomniat-o" pe Gutierrez Reed când au susţinut că ea a dat dovadă de neglijenţă în exercitarea atribuţiilor.

"Acest platou nu ar fi fost niciodată compromis dacă nu ar fi fost introdusă muniţie reală", se arată în scrisoarea trimisă Variety. "Hannah nu ştie de unde au apărut gloanţele reale", a precizat avocatul.

Potrivit lui Bowles, nici clienta sa în vârstă 24 de ani, nici recuziterul producţiei "Rust" nu au văzut pe nimeni folosind armele pentru a trage cu gloanţe reale. Avocatul a menţionat că Gutierrez Reed nu ar fi permis niciodată acest lucru. Armele - care ar fi fost contabilizate constant - erau ţinute încuiate în timpul nopţii şi a pauzelor de prânz.

"Hannah nu s-a confruntat niciodată cu o descărcare accidentală", se menţionează în scrisoare.

Bowles a precizat că Gutierrez Reed a fost foarte ocupată pe platou şi i-a fost dificil să se concentreze doar asupra responsabilităţilor ei ca armurier.

"Ea a militat pentru instruire, pentru întreţinerea armelor şi pentru timp suficient acordat pregătirii scenelor cu focuri de armă, însă nu a avut câştig de cauză în faţa producătorilor şi a departamentului său", precizat avocatul. "Toată producţia a devenit nesigură din cauza diverşilor factori, inclusiv lipsa şedinţelor pentru siguranţă. Nu a fost vina lui Hannah", a încheiat Bowles.

Săptămâna aceasta, Dave Halls, asistentul de regie care joia trecută i-a dat pistolul lui Alec Baldwin cu care actorul a tras accidental şi a împuşcat-o mortal pe Halyna Hutchins, a recunoscut că nu a verificat arma înainte de filmarea scenei fiind convins că conţine gloanţe oarbe.

La rândul său, Hannah Gutierrez Reed a declarat autorităţilor că s-a asigurat în ziua filmărilor că arma conţine gloanţe de recuzită şi a subliniat că nu avea cunoştinţă că există muniţie reală pe platoul de filmare.

Versiunea sa o contrazice însă pe cea a şerifului din Santa Fe, Adan Mendoza, care a declarat presei că printre obiectele confiscate de echipa lui s-au aflat şi 500 de cartuşe pe care le-a descris drept un amestec de cartuşe false, cartuşe goale şi muniţie reală.

La întrebările presei privind o posibilă responsabilitate penală a lui Baldwin, care pe lângă protagonist este şi unul dintre producătorii serialului, şeriful a precizat că "nimic nu este exclus".

Singura confirmare de până acum este că pistolul cu care a tras Baldwin este un revolver Colt 45 care era păstrat împreună cu alte două arme, una modificată pentru a nu putea funcţiona cu muniţie reală şi alta din plastic.

Recomandările foarte stricte ale industriei cinematografice în materie de arme de foc interzic prezenţa muniţiei reale pe un platou de filmare, tocmai pentru a preveni astfel de accidente. AGERPRES

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Dialog pre-diplomatic între Rusia şi Occident (I)

Lucian DÎRDALA

Dialog pre-diplomatic între Rusia şi Occident (I)

Dacă Moscova doreşte un cadru bilateral de discuţii cu SUA, prin care să-şi etaleze statutul de mare putere, este bine să îl aibă: orice ţâfnă occidentală este, în acest moment, contraproductivă.

Filmuletul zilei

opinii

Ziua Culturii Naţionale Underground

Florin CÎNTIC

Ziua Culturii Naţionale Underground

15 ianuarie a intrat deja în imaginarul colectiv ca o zi fastă! Dar ce-ar fi să sărbătorim şi ziua de 14 ianuarie, ziua de naştere, acum 75 de ani, a lui Luca Piţu, un eseist erudit şi muşcător, unul dintre corifeii culturii alternative, neoficiale, underground. El, care a fost în timpul dictaturii mentorul „Grupului de la Iaşi”, cred că ar binemerita o reverenţă postumă chiar în aceste zile cu focuri de artificii culturale. Iată, deci, ce scriam, sub titlul „Minus Eminescu”, cu şapte ani în urmă, la plecarea sa, într-o zi de iunie care devansa şi ea o comemorare eminesciană:

Legaţi de glie (II)

Radu PĂRPĂUȚĂ

Legaţi de glie (II)

Relatam în prima parte a articolului toate încercările mele nereuşite de a obţine detaşarea în învăţământ dintr-un judeţ în altul, din judeţul Bacău în judeţul Iaşi, pe vremea Împuşcatului. Eram ca „legaţi de glie” de legi ceauşiste, ca şi robii de pe vremea ceea, când vrabia mălai Viteazul. Aşa că până la urmă am venit cum se spunea într-un scheci COPILĂ, o dulce copilă, adică C-O PILĂ. 

Dan Eremia Grigorescu - regizorul imaginii fotografice (I)

Alex VASILIU

Dan Eremia Grigorescu - regizorul imaginii fotografice (I)

Între coperți de albume publicate de-a lungul deceniilor în România și în Franța, în coperți de volume cuprinzând evocări și texte scrise la anii tinereții, în spațiile generoase ale expozițiilor devenite subit neîncăpătoare pentru imensitatea peisajelor, pentru geometria variabilă a liniilor și formelor naturale adăpostite în memoria peliculei, în obiectele-fragmente de artă meșteșugite spre finalul secolului al XIX-lea și începutul secolului următor, se ascund fărâme din povestea fascinantă a lui Dan Eremia Grigorescu.

pulspulspuls

Iacătă-l pe cel mai supărat ales al partidoiului de la Iaşi: i-au luat boii de la bicicletă!

Iacătă-l pe cel mai supărat ales al partidoiului de la Iaşi: i-au luat boii de la bicicletă!

Unul dintre cei mai nemulţumiţi aleşi locali de la partidoi faţă de ultimele numiri sau avansări din filială cică ar fi, aşa este, aţi ghicit: conţilierul Mugurel, stimaţi telespectatori. 

Caricatura zilei

Ciucă și plagiatul

Editia PDF

Bancul zilei

Doi tipi, amândoi casatoriti, stau de vorba: – Nu stiu ce sa ma mai fac! De câte ori vin acasa, dupa ce am ba (...)

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.

    X