Ce a pățit o româncă atunci când a ajuns la hotelul de 5 stele din Turcia. A plătit 3260 de euro, dar vacanța s-a transformat într-un coșmar
Ce a pățit o româncă atunci când a ajuns la hotelul de 5 stele din Turcia. A plătit 3260 de euro pentru all inclusive, dar vacanța s-a transformat într-un coșmar. Femeia s-a plâns de preparatele culinare foarte puține, fără nicio diversificare.
Aceasta a povestit pe un forum dedicat acestei țări că a avut parte de un șoc când a ajuns la cazare. Femeia și familia au plătit un sejur complet la Mukarnas Resort and Spa Okurcalar, unde au trecut prin mai multe probleme.
Au ajuns la destinație în jurul prânzului, însă de la recepție i s-a spus că mai durează până când sunt gata camerele pe care le rezervase. Aceasta a mărturisit că a plătit pentru două family room cu 2 dormitoare interconectate și o cameră family simplă.
Din păcate, doar o singură cameră era gata și nicidecum nu era deloc pe care o alesese. Aceasta nu avea priveliște către mare, așa cum solicitase, ci se găsea la parter. Mai exact, era vorba de un demisol unde se simțea un miros persistent de mucegai din cauza zonei verde din jurul hotelului din Turcia.
Turista din România, dezamăgită de experiența din Turcia
Turista a mai dezvăluit că experiența neplăcută din Turcia nu s-a oprit aici, fiind nevoită să se certe cu șeful de recepție, care era destul de agresiv. Acesta le-a spus că nu are cum să le dea camerele achitate pentru că hotelul e plin, fiind full sezon.
Românca nu a stat prea mult pe gânduri și a cerut să i se returneze suma de 3.260 de euro pe care o plătise încă din luna octombrie. De asemenea, a solicitat dobânda aferentă și rata inflației în Turcia, șeful de recepție ”descoperind” în cele din urmă camerele.
Cu toate acestea una dintre familiile cu care a plecat din România nu a primit cameră cu vedere la mare. A făcut scandal și după 15 minute au achitat 235 de euro pentru a beneficia de această priveliște. O altă neplăcere s-a produs când au ajuns în camerele care nu erau tocmai curate, ci cu mult praf.
„Minibarul conține două ape două, sticle de Pepsi și două sucuri cu păi. Ar fi enorm de multe de spus, de la nesimțirea personalului care depășește orice limită de bun simț, dacă nu îi dai cel puțin 1 euro nu te bagă nimeni în seamă până la capitolul mâncare. Mâncare foarte puțină, să nu mai vorbim că nu ies din pui, vită și pește, dar nu pește de calitate, macrou și uneori doradă. Dacă nu ajungi în prima oră, o oră jumătate de când se deschide restaurantul către sfârșitul programului chiar nu mai ai ce să mănânci.
Cu undeva cu 20-25 de minute înainte să se termine programul de masă se strâng tăvile din benzile calde”, a povestit turista româncă despre experiența trăită la hotel, pe Forum Turcia, de pe Facebook. (fanatik.ro)
Publicitate și alte recomandări video