anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

vineri, 09.12.2022

Advertorial

Ce Trebuie să Iei în Calcul Când Vrei să Îţi Cumperi o Bicicletă Fitness (P)

GALERIE
images
  • images
- +

Este important să-ți faci timp atât pentru sănătatea ta mentală, cât și pentru cea fizică şi există multe moduri în care poți acţiona. De exemplu, poți să faci masaj sau o plimbare în natură. Însă, cea mai bună metodă de a obține o sănătate mentală și fizică mai bună este să te antrenezi pe bicicletă.

Ciclismul este un exercițiu aerobic cu impact redus și este o modalitate excelentă de a-ți întări și tonifica mușchii picioarelor. Alegerea unei biciclete fitness potrivite pentru înălţimea persoanei, poziția picioarelor și tipul de pedale care se utilizează este foarte importantă.

Descoperă beneficiile ciclismului
Ciclismul este o modalitate excelentă de a pierde în greutate și de a arde calorii. Un antrenament de o oră pe o bicicletă staţionara poate arde între 300 şi 700 de calorii şi stimulează mușchii din partea inferioară a corpului, ceea ce ajută la tonifierea picioarelor. De asemenea, se îmbunătăţeşte sănătatea cardiovasculară şi crește capacitatea pulmonară.
Întrucât presiunea exercitată asupra genunchilor şi gleznelor este redusă comparativ cu alergatul, bicicletele staţionare micşorează riscul de rănire a acestora.
 
Bicicletele staționare sunt ieftine şi rentabile
Bicicletele statice nu ocupă mult spațiu şi sunt ușor de depozitat. Ele pot fi folosite atât în interiorul casei cât şi exterior, pe verandă. În comparație cu alte tipuri de echipament de antrenament, bicicletele statice sunt o modalitate ieftină de a te menţine în formă, preţurile începând de la 300 ron. De asemenea,  acest tip de bicicleta te ajută să-ţi eficientizezi timpul având posibilitatea să te uiţi la televizor sau să asculţi muzica în timp ce te antrenezi.

Tipuri de Biciclete Fitness
În funcţie de obiectivele tale de fitness poţi alege între o bicicletă de fitness magnetică şi o bicicletă eliptică. În continuare vom vedea care sunt caracteristicile acestora şi care ţi s-ar potrivi cel mai bine.

1 - Bicicleta de fitness magnetică
Efectuând zilnic antrenamente cardiovasculare pe o bicicletă magnetică vei observa îmbunătăţiri nu numai în plan fizic, ci şi în plan mental. Fata de alte tipuri de biciclete staţionare, acest tip de bicicleta oferă o rezistenţă sporită la pedalare, ceea ce duce la arderea unui număr mai mare de calorii.
Caracteristica principală a acestei biciclete este prezenta magneţilor pe roţi. Aceştia au rolul de a creşte rezistența la pedalare. Cu ajutorul unui buton de reglare a magneţilor poţi amplifica sau micşora această rezistența. 

Bicicleta de fitness magnetică este recomandată atunci când doreşti să slăbeşti rapid în greutate. Datorită efortului sporit depus în timpul antrenamentului muşchii picioarelor se vor tonifia iar sistemul imunitar se va întări. 
Designul ergonomic face ca acest tip de bicicleta nu aibă nevoie de mult spaţiu şi să fie uşor de depozitat.

2 - Bicicleta eliptică de fitness
Acest tip de bicicleta este recomandat atunci când doreşti să pui accentul pe antrenamentul cardio, întrucât combina 3 tipuri de exerciţii: alergarea, urcarea scărilor şi mersul pe jos. Pedalele largi fac ca tălpile să nu depăşească suprafaţa acestora. În continuare vei afla motivele pentru care bicicleta eliptică poate fi potrivită pentru antrenamentul tău.
Datorită mânerelor specifice al acestei biciclete mişcările efectuate se vor exersa şi muşchii din partea superioară a corpului, braţele, muşchii spatelui, tricepsul şi bicepsul, precum şi muşchii pieptului şi abdomenului.

Utilizarea zilnică timp de 20 minute va duce la tonifierea coapselor, feselor şi gambelor. Folosind aceasta bicicletă poţi arde 400 calori în doar 30 de minute.

Are în dotare un calculator cu funcţii inteligente care îţi va afişa: consumul de calorii, distanta, viteza, timpul etc. Monitorizând aceste valori îţi poţi eficientiza antrenamentele şi vei obţine rezultate mai rapide.

Poate fi montată în orice tip de locuință, este silenţioasă şi uşor de utilizat
Te ajuta să te relaxezi şi să scapi de stres. Fericirea este o stare mentală. Pentru a fi fericit, trebuie să te simți relaxat și în largul tău. Atât de mulți oameni spun că nu au timp să facă mișcare sau să facă alte activități care îi vor ajuta să se relaxeze. O bicicletă eliptică te ajuta să scapi de stres şi să îţi creşti rezistenta astfel încât să poţi fi o persoană mai fericită în general.

Îţi măreşte rezistența la efort şi îţi întăreşte sistemul imunitar. Ideea că exercițiile fizice ar putea ajuta la întărirea sistemului imunitar nu este nouă. A fost studiat intens de mulți ani, iar dovezile sunt convingătoare.
Simulează mersul și alergarea fără impact. Bicicletele eliptice îţi protejează articulaţiile și coloana vertebrală datorită impactului foarte redus. De asemenea, îţi tonifica inima și plămânii, deoarece lucrează acestea lucrează mai mult decât atunci când mergeți sau alergați.
Poate fi folosită în scopuri terapeutice şi este recomandată a se utiliza şi ca mod de recuperare după boli sau leziuni, în special celor care au probleme la coloană vertebrală sau articulaţii. Prin mişcarea circulară pe care o efectuezi utilizând bicicleta eliptică, circulaţia sângelui şi tonului muscular sunt mult îmbunătăţite, iar excesul de grăsime se reduce.

Antrenamentul pe o bicicletă de fitness este o opțiune excelentă pentru cei care locuiesc în apartamente mici și nu au acces la o sală de sport. Aceste biciclete ocupă foarte puțin spațiu și pot fi plasate în fața televizorului. Ele oferă un antrenament cu impact redus, care arde mai multe calorii decât dacă stai la birou toată ziua.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

De partea bună a istoriei

Mihai CHIPER

De partea bună a istoriei

Cu schimbarea instituţiilor, a statului, a justiţiei, a sănătăţii, a educaţiei am dat greş. Totuşi, suntem „de partea bună a istoriei”. Cum se poate aşa ceva?

opinii

Doi eremiţi (II)

Codrin Liviu CUȚITARU

Doi eremiţi (II)

Concluzia programului transcendentalist este că, în ultimă instanţă, civilizaţia şi, implicit, modernitatea (individului/ comunităţii) trebuie să-şi asume responsabilitatea pentru ruperea omului de arhetip şi împingerea lui spre un prizonierat al materialităţii (perisabilităţii).

Modele de regionalizare (IV)

George ŢURCĂNAŞU

Modele de regionalizare (IV)

E regionarea poloneză un model de bune practici? (continuare)

Micul sculptor de creiere

Bogdan ILIESCU

Micul sculptor de creiere

„Nu mă pot gândi la vreo nevoie în copilărie atât de puternică ca nevoia de protecţie a unui tată.” Sigmund Freud

pulspulspuls

Gogonele sau harbuz murat? Iată ce se mai întâmplă în cămara cu zacuscă şi murături de la partidoiul ieşean!

Gogonele sau harbuz murat? Iată ce se mai întâmplă în cămara cu zacuscă şi murături de la partidoiul ieşean!

Haidaţi pe azi, stimaţi telespectatori, să ne băgăm olecuţă nasul şi în cămara cu borcane puse deoparte de la partidoiul ieşean, ca să vedem ce meniuri ni se mai pregătesc pentru alegerile care vin! 

Caricatura zilei

Austria vrea

Editia PDF

Bancul zilei

Tata, tata! Avem lupi în bloc? Nu, puiule, vecinii îsi citesc facturile la curent si gaze!

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.