Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

Eveniment

Ceramica SA Iaşi a devenit Brikston Construction Solutions SA

GALERIE
Iulian Mangalagiu nr.1IMG_7819Brikston Klinker 01Brikston Klinker 02Brikston Klinker 03Brikston Klinker 04Brikston Klinker 05Brikston Klinker 06Brikston Klinker 07Brikston Klinker 08Brikston Klinker 09Brikston Klinker 10Brikston Klinker 11Brikston Klinker 12Brikston Klinker 13Brikston Klinker 14Brikston Klinker 15IMG_7819
  • Iulian Mangalagiu nr.1
  • IMG_7819
  • Brikston Klinker 01
  • Brikston Klinker 02
  • Brikston Klinker 03
  • Brikston Klinker 04
  • Brikston Klinker 05
  • Brikston Klinker 06
  • Brikston Klinker 07
  • Brikston Klinker 08
  • Brikston Klinker 09
  • Brikston Klinker 10
  • Brikston Klinker 11
  • Brikston Klinker 12
  • Brikston Klinker 13
  • Brikston Klinker 14
  • Brikston Klinker 15
  • IMG_7819
- +

•    Compania are în plan noi investiţii în servicii şi continuarea strategiilor ce au adus creşterea business-ului din ultimii ani
•    Brikston vizează şi intensificarea exporturilor

Compania Ceramica SA Iaşi, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de materiale de construcţii pentru zidărie şi finisaje, anunţă schimbarea denumirii în Brikston Construction Solutions SA începând cu luna februarie, preluând astfel numele brandului sub care sunt cunoscute produsele fabricate şi comercializate.   

Decizia de schimbare a denumirii în acord cu brandul s-a realizat pentru a avea o comunicare unitară către consumatori, dar şi pentru a reflecta identitatea brandului care ne-a consacrat şi în numele companiei. Lansarea acestui brand a fost un pas strategic, deoarece compania noastră a câştigat încrederea consumatorilor, reușind să se impună în piaţa materialelor de zidarie. De asemenea, brandul Brikston a jucat un rol esenţial în transformarea companiei dintr-un jucator la nivel local, în unul naţional”, a declarat Iulian Mangalagiu, directorul general al Ceramica Iaşi.
Acesta a mai adăugat că schimbarea denumirii companiei vine şi în întâmpinarea planurilor de extindere a exporturilor şi, în acest fel, identitatea unitară a firmei şi a brandului este un avantaj.
Iulian Mangalagiu a mai declarat că, dincolo de schimbarea denumirii, Brikston Construction Solutions SA va continua în acest an să investească în serviciile pe care le oferă. Printre acestea se numără asigurarea transportului, asigurarea gratuită de consultanţă şi documentaţie tehnică de specialitate şi, în acelaşi timp, oferirea unui soft care calculează cu precizie necesarul de materiale al unei construcţii.

Pentru 2015, Brikston Construction Solutions SA îşi propune să continue strategiile care au dus la creşterea cotei de piaţă din 2008 până în prezent: extinderea teritorială, dezvoltarea gamei de produse, menţinerea la standarde ridicate a calităţii produselor. Totodată vom continua să ne adaptăm nevoilor partenerilor noştri şi să oferim servicii cât mai performante şi complexe”, a mai spus Iulian Mangalagiu.

Brikston şi Brikston klinker au adus triplarea business-ului în doar 4 ani

Pe lângă produsele de zidărie cu care s-a remarcat, compania a dezvoltat în timp şi o ofertă de soluţii ceramice complete pentru construcţii - Brikston klinker - gamă ce cuprinde cărămidă şi placaj ceramic klinker, pentru placarea faţadelor şi pavaj ceramic klinker, deosebite ca aspect dar şi ca rezistenţă în timp, produse pentru aplicaţii speciale precum grătare, caramidă pentru gard, granule ceramice decorative pentru gradină.

 „Lansarea celor două branduri au făcut ca, din 2008 şi până în 2012, vânzările companiei să se tripleze faţă de momentul anterior lansării acestor mărci. Unul din motive, dincolo de calitatea produselor, a fost şi faptul că numele Brikston este puternic şi încărcat de semnificaţie. Am combinat termenii ‚brick’ (caramidă) şi ‘stone’ (piatră) pentru a oferi clienţilor, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea cărămizilor noastre: rezistenţă la compresiune. În plus, sloganul Brikston, ‚Mai rezistentă decât prevede legea’, spune totul despre standardele noastre de calitate”, a subliniat Iulian Mangalagiu.
Acesta a mai adăugat, de asemenea, că în procesul de producţie se utilizează numai materii prime de cea mai bună calitate şi tehnologii performante. În plus, compania se preocupă de eficientizarea şi îmbunătăţirea în mod continuu a fluxului de producţie, pentru a oferi produse cât mai bune din punct de vedere calitativ, iar acest lucru presupune investiţii, an de an, în modernizarea liniilor de producţie.

Despre BRIKSTON CONSTRUCTIONS SOLUTIONS SA

Brikston Construction Solutions SA este unul dintre principalii jucători ai pieţei româneşti de materiale pentru zidărie şi finisaje. Compania are în spate o experienţă de peste 45 de ani şi un număr de peste 200 de angajaţi, fiind recunoscută pe piaţa de profil pentru calitatea superioară a produselor sale, gama diversificată oferită şi rezistenţa la compresiune a materialelor pentru zidărie.
Compania a fost înfiinţară în 1969 sub numele de Fabrica de produse ceramice. În anul 1973, prin unificarea cu fabrica de betoane armate, s-au pus bazele Întreprinderii de Materiale de Construcţii Iaşi, cu două secţii: secţia de produse ceramice şi secţia de prefabricate. Cele două secţii ale I.M.C. Iaşi au devenit societăţi comerciale independente, sucursale ale S.C. SOMACO S.A. Bucureşti, începând cu 1991, iar din anul 1992, SC CERAMICA SA Iaşi a devenit companie independentă.
În anul 2007, pachetul majoritar de acţiuni a fost preluat de Advent International, care a realizat investiţii şi schimbări majore în companie, iar din 2014, compania este deţinută majoritar de fondul de investiţii ADM Capital.
În 2012, Brikston a devenit singurul producător de caramidă de pe piaţa românească care are în portofoliu 3 certificări: ISO 9001 - managementul calităţii; ISO 14001 – managementul mediului şi OHSAS 18001 – securitate şi sănătate ocupaţională, care atestă preocuparea companiei pentru toate aspectele fundamentale ale desfăşurării activităţii în domeniul fabricării cărămizilor.

Despre ADM Capital

ADM Capital a investit în pieţele emergente de peste 15 ani. Fondată în 1998, în timpul crizei financiare din Asia, ADM Capital a dezvoltat relaţii puternice cu companiile beneficiare ale investiţiilor, lucru care i-a permis să construiască o prezenţă de durată, atât în Asia, cât şi în Europa Centrală, Rusia, CSI şi Turcia.
ADM Capital a alocat 2,9 miliarde de dolari pentru 110 investiţii încă de la începuturi şi în prezent gestionează active de 1,6 miliarde de dolari. Operaţiunile de ADM Capital cuprind birouri în Londra, Kiev, Istanbul, Almaty, Mumbai, Beijing şi Hong Kong, cu o echipă globală de peste 50 de profesionişti.

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri