Secretul „Puiului galben”: producătorii ieșeni explică pas cu pas metoda. „Nu e nimic nesănătos”. Ce spun autorităţile sanitare locale?
Scandalul “Puiului vopsit” a stârnit un val de reactii critice din partea marilor (...)
citeste totvineri, 29.03.2024
• Compania are în plan noi investiţii în servicii şi continuarea strategiilor ce au adus creşterea business-ului din ultimii ani
• Brikston vizează şi intensificarea exporturilor
Compania Ceramica SA Iaşi, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de materiale de construcţii pentru zidărie şi finisaje, anunţă schimbarea denumirii în Brikston Construction Solutions SA începând cu luna februarie, preluând astfel numele brandului sub care sunt cunoscute produsele fabricate şi comercializate.
“Decizia de schimbare a denumirii în acord cu brandul s-a realizat pentru a avea o comunicare unitară către consumatori, dar şi pentru a reflecta identitatea brandului care ne-a consacrat şi în numele companiei. Lansarea acestui brand a fost un pas strategic, deoarece compania noastră a câştigat încrederea consumatorilor, reușind să se impună în piaţa materialelor de zidarie. De asemenea, brandul Brikston a jucat un rol esenţial în transformarea companiei dintr-un jucator la nivel local, în unul naţional”, a declarat Iulian Mangalagiu, directorul general al Ceramica Iaşi.
Acesta a mai adăugat că schimbarea denumirii companiei vine şi în întâmpinarea planurilor de extindere a exporturilor şi, în acest fel, identitatea unitară a firmei şi a brandului este un avantaj.
Iulian Mangalagiu a mai declarat că, dincolo de schimbarea denumirii, Brikston Construction Solutions SA va continua în acest an să investească în serviciile pe care le oferă. Printre acestea se numără asigurarea transportului, asigurarea gratuită de consultanţă şi documentaţie tehnică de specialitate şi, în acelaşi timp, oferirea unui soft care calculează cu precizie necesarul de materiale al unei construcţii.
“Pentru 2015, Brikston Construction Solutions SA îşi propune să continue strategiile care au dus la creşterea cotei de piaţă din 2008 până în prezent: extinderea teritorială, dezvoltarea gamei de produse, menţinerea la standarde ridicate a calităţii produselor. Totodată vom continua să ne adaptăm nevoilor partenerilor noştri şi să oferim servicii cât mai performante şi complexe”, a mai spus Iulian Mangalagiu.
Brikston şi Brikston klinker au adus triplarea business-ului în doar 4 ani
Pe lângă produsele de zidărie cu care s-a remarcat, compania a dezvoltat în timp şi o ofertă de soluţii ceramice complete pentru construcţii - Brikston klinker - gamă ce cuprinde cărămidă şi placaj ceramic klinker, pentru placarea faţadelor şi pavaj ceramic klinker, deosebite ca aspect dar şi ca rezistenţă în timp, produse pentru aplicaţii speciale precum grătare, caramidă pentru gard, granule ceramice decorative pentru gradină.
„Lansarea celor două branduri au făcut ca, din 2008 şi până în 2012, vânzările companiei să se tripleze faţă de momentul anterior lansării acestor mărci. Unul din motive, dincolo de calitatea produselor, a fost şi faptul că numele Brikston este puternic şi încărcat de semnificaţie. Am combinat termenii ‚brick’ (caramidă) şi ‘stone’ (piatră) pentru a oferi clienţilor, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea cărămizilor noastre: rezistenţă la compresiune. În plus, sloganul Brikston, ‚Mai rezistentă decât prevede legea’, spune totul despre standardele noastre de calitate”, a subliniat Iulian Mangalagiu.
Acesta a mai adăugat, de asemenea, că în procesul de producţie se utilizează numai materii prime de cea mai bună calitate şi tehnologii performante. În plus, compania se preocupă de eficientizarea şi îmbunătăţirea în mod continuu a fluxului de producţie, pentru a oferi produse cât mai bune din punct de vedere calitativ, iar acest lucru presupune investiţii, an de an, în modernizarea liniilor de producţie.
Despre BRIKSTON CONSTRUCTIONS SOLUTIONS SA
Brikston Construction Solutions SA este unul dintre principalii jucători ai pieţei româneşti de materiale pentru zidărie şi finisaje. Compania are în spate o experienţă de peste 45 de ani şi un număr de peste 200 de angajaţi, fiind recunoscută pe piaţa de profil pentru calitatea superioară a produselor sale, gama diversificată oferită şi rezistenţa la compresiune a materialelor pentru zidărie.
Compania a fost înfiinţară în 1969 sub numele de Fabrica de produse ceramice. În anul 1973, prin unificarea cu fabrica de betoane armate, s-au pus bazele Întreprinderii de Materiale de Construcţii Iaşi, cu două secţii: secţia de produse ceramice şi secţia de prefabricate. Cele două secţii ale I.M.C. Iaşi au devenit societăţi comerciale independente, sucursale ale S.C. SOMACO S.A. Bucureşti, începând cu 1991, iar din anul 1992, SC CERAMICA SA Iaşi a devenit companie independentă.
În anul 2007, pachetul majoritar de acţiuni a fost preluat de Advent International, care a realizat investiţii şi schimbări majore în companie, iar din 2014, compania este deţinută majoritar de fondul de investiţii ADM Capital.
În 2012, Brikston a devenit singurul producător de caramidă de pe piaţa românească care are în portofoliu 3 certificări: ISO 9001 - managementul calităţii; ISO 14001 – managementul mediului şi OHSAS 18001 – securitate şi sănătate ocupaţională, care atestă preocuparea companiei pentru toate aspectele fundamentale ale desfăşurării activităţii în domeniul fabricării cărămizilor.
Despre ADM Capital
ADM Capital a investit în pieţele emergente de peste 15 ani. Fondată în 1998, în timpul crizei financiare din Asia, ADM Capital a dezvoltat relaţii puternice cu companiile beneficiare ale investiţiilor, lucru care i-a permis să construiască o prezenţă de durată, atât în Asia, cât şi în Europa Centrală, Rusia, CSI şi Turcia.
ADM Capital a alocat 2,9 miliarde de dolari pentru 110 investiţii încă de la începuturi şi în prezent gestionează active de 1,6 miliarde de dolari. Operaţiunile de ADM Capital cuprind birouri în Londra, Kiev, Istanbul, Almaty, Mumbai, Beijing şi Hong Kong, cu o echipă globală de peste 50 de profesionişti.
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Ciucă se gândește la o confruntare cu Ciolacu la alegerile prezidențiale
Miroslava – comuna cea mai mare și cea mai bogată din regiune. Încotro? (P)
Gamificarea: o aventură magică la școala primară Lorelay! (P)
Este videochatul o nouă cale către independența financiară a fetelor? (P)
Dealer de droguri cu sute de comenzi, iertat de judecători: „A făcut progrese în plan spiritual”
Lovitură în Podu Roş: trei tineri au jefuit maşina de îngheţată. O greşeală minora a şoferului
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Pacient de 22 de ani cu limfagiom chistic de mezocolon, operat cu succes la Arcadia
Ultimele calcule privind posibilitatea ca Iaşul să prindă un post de europarlamentar
“Extraordinara poveste a lui Peter Schlemhil” de Adelbert von Chamisso
Pavel LUCESCUCine profită de madam Şoşoacă |
Alexandru CĂLINESCUDistrugerea statuilor |
pr. Constantin STURZUDe ce este atât de aspru Postul Mare? |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă? |