Clienţii BCR vor putea intra în sucursale numai pe baza unei programări telefonice, de luni, 19 octombrie
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Clienţii BCR vor putea intra în sucursale numai pe baza unei programări telefonice, de luni, 19 octombrie

GALERIE
bcr
  • bcr
- +

Banca Comercială Română a anunţat miercuri că va permite accesul în unităţile sale exclusiv pe bază de programare, ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătăţii angajaţilor şi a clienţilor săi şi pentru reducerea timpilor de aşteptare.

”Banca Comercială Română va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice. BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes”, a anunţat banca.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării lui George, platforma BCR de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare, precizează banca.

“Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice. Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare. Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată. Încurajăm clienţii să apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, vicepreşedinte executiv retail şi private banking, membru al Comitetului Executiv.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, la Contact Center BCR, *2227, dar şi la sediul fiecărei sucursale.

”Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenţiei unde doreşte sau necesită asistenţă din partea unui angajat BCR. Totodată, angajaţii BCR prezenţi în sucursale vor fi pregătiţi să ajute clienţii în stabilirea programărilor”, a informat banca.

De la izbucnirea pandemiei, BCR şi-a extins progresiv şi accelerat serviciile şi produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât şi telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienţii au posibilitatea, încă de anul trecut, să îşi gestioneze complet relaţia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare şi deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obţinere credit de nevoi personale sau refinanţare credite de la alte bănci, asset-management, asigurări.

”Volumul tranzacţiilor prin George a crescut cu 130% în primele şase luni din 2020 comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut, iar numărul de utilizatori a trecut de 900.000, în creştere cu 70% faţă de 2019. BCR a înregistat o creştere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online”, mai arată BCR.

Contact Center-ul BCR este funcţional non-stop, la următoarele numere de telefon: *2227, număr cu tarif normal apelabil din reţelele naţionale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00, număr cu tarif normal, apelabil din străinătate.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private şi a băncilor de locuinţe.

BCR are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

De la Koudela la Schär, via Şovre

Nicolae GRECU

De la Koudela la Schär, via Şovre

Corectitudinea politică în sport începe să însemne respectarea ad litteram a unor reguli, indiferent cât de stupide ar fi.

Filmuletul zilei

opinii

Metamorfoze ale protocronismului sau despre incompetenţa cu ştaif (IV)

Eugen MUNTEANU

Metamorfoze ale protocronismului sau despre incompetenţa cu ştaif (IV)

În acest episod, autorul serialului se referă critic la încercările unui cunoscut etnolog contemporan de a impune ideea existenţei unui „mit fondator” românesc, bazat pe figura împăratului roman Traian, cuceritor al Daciei.

Iar şi iar despre pocăinţă

pr. Constantin STURZU

Iar şi iar despre pocăinţă

Pocăinţă nu se poate face decât în timp. Când se termină timpul, omul nepocăit "se încremeneşte în moleşeala sufletului şi în nesimţire". Există şi atunci un soi de pocăinţă, dar "pocăinţa lui de acolo este un regret pentru viaţa lui greşit trăită, dar unit cu neputinţa de a se mişca din ea" (Părintele Dumitru Stăniloae). 

Cum a devenit Europa un model civilizaţional?

Aurelian-Petruș PLOPEANU

Cum a devenit Europa un model civilizaţional?

Ideile vehiculate în rubrica de azi, aparţinând marelui filozof francez Rémi Brague (1947-), deşi par străine de tărâmul economiei, au un rol important în înţelegerea modului cum s-au născut şi consolidat valorile şi instituţiile occidentale care caracterizează azi o naţiune civilizată, inclusiv sub raport economic.

pulspulspuls

Un deştept Grămadă

Un deştept Grămadă

Până mai ieri, indiferent de guvern, PSD sau PNL, fostul dipotat local PMP Grămadă avea numai cuvinte de laudă despre orice ministru al Sănătăţii.

Caricatura zilei

Cu telefonu pe trecere

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.