Secretul „Puiului galben”: producătorii ieșeni explică pas cu pas metoda. „Nu e nimic nesănătos”. Ce spun autorităţile sanitare locale?
Scandalul “Puiului vopsit” a stârnit un val de reactii critice din partea marilor (...)
citeste totvineri, 29.03.2024
Adrian Mironescu, de la compania ieşeană de branding WIRON, a fost nominalizat pentru un premiu în cadrul prestigioasei categorii „Cel mai bun brand de localitate sau de ţară” la cea de-a 12-a ediţie a „Transform Awards Europe”, singurul eveniment care recompensează şi celebrează excelenţa în dezvoltarea şi transformarea brandurilor.
Ieşeanul Adrian Mironescu a coordonat proiectul conceptualizării brandului municipiului Buzău - lansat, de altfel, în primăvara anului 2018 sub logo-ul „Buzău – oraş deschis”. Alături de Buzău a mai fost făcută o nominalizare: brandul pentru oraşul Paris. Premiile se vor decerna pe 6 mai, la Londra. Cu o experienţă multidisciplinară, Adrian Mironescu este un designer de brand care a obţinut de-a lungul anilor mai multe recunoaşteri internaţionale. „La proiectul pentru brandul oraşului Buzău am început lucrul acum mai bine de doi ani, câştigând în primă fază concursul pentru conceperea logo-ului oraşului Buzău, la care am prezentat un concept extins de brand de oraş, nu doar un logo.
Conceptul a fost apreciat de către autorităţile locale, care au decis implementarea lui. Încurajat de feedback-ul obţinut, la sfârşitul anului trecut am participat cu acest proiect la «Transform Awards Europe», unde juriul internaţional ne-a nominalizat pentru premiere la categoria «Cel mai bun brand de localitate sau de ţară» alături de propunerea pentru oraşul Paris”, a declarat Adrian Mironescu, designer şi consultant de brand al companiei Wiron, pentru „Ziarul de Iaşi”. Un oraş este mai mult decât o clădire sau o figură istorică, subliniază el. „Am creat o platformă foarte flexibilă, adaptabilă în funcţie de context, prin care oraşul se poate reprezenta şi identifica. Logo-ul, împreună cu sloganul, este o «uşă deschisă» pentru tot ceea ce înseamnă oraşul şi îndeamnă, implicit, la implicarea cetăţenilor în comunitate pentru a transforma Buzăul într-un oraş deschis oportunităţilor”, ne-a explicat ieşeanul. Ţările şi oraşele se află în competiţie pentru atragerea investiţiilor, turiştilor, rezidenţilor şi reputaţiei, astfel că au recunoscut, în timp, importanţa dezvoltării unei imagini de brand, sporind potenţialul de a-i atrage.
Branding-ul de oraş este o nouă abordare a dezvoltării urbane a oraşelor durabile. „Rolul unui brand de loc este de a ghida cum oraşul inspiră, acţionează, animă şi livrează experienţe noi pentru locuitorii săi, investitori şi vizitatori. Nu este vorba despre cum este văzut oraşul acum, ci despre cum vrem să fie văzut mâine! Cheia transformării este implicarea fiecaruia dintre noi. Să fim cea mai bună versiune a noastră. Îmi doresc şi ca Iaşul să fie cea mai bună versiune a sa!”, a mai spus Adrian Mironescu.
Cuvinte cheie: + Adrian Mironescu, Transform Awards Europe, Buzău, logo
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Bulevardul Socola, închis pe jumătate. Pe unde au fost deviate autobuzele
VIDEO PRIMELE IMAGINI cu craterul format de prăbușirea dronei, la 8 km de Brăila
Prognoză meteo pentru luna aprilie: Temperaturi peste cele normale. În ce zone sunt anunțate ploi
Ciucă se gândește la o confruntare cu Ciolacu la alegerile prezidențiale
Miroslava – comuna cea mai mare și cea mai bogată din regiune. Încotro? (P)
Gamificarea: o aventură magică la școala primară Lorelay! (P)
Este videochatul o nouă cale către independența financiară a fetelor? (P)
Dealer de droguri cu sute de comenzi, iertat de judecători: „A făcut progrese în plan spiritual”
Lovitură în Podu Roş: trei tineri au jefuit maşina de îngheţată. O greşeală minora a şoferului
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Pavel LUCESCUCine profită de madam Şoşoacă |
Alexandru CĂLINESCUDistrugerea statuilor |
pr. Constantin STURZUDe ce este atât de aspru Postul Mare? |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă? |