Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

Compania ieşeană WIRON, premiată pentru brandul municipiului Buzău

GALERIE
Adrian Mironescu
  • Adrian Mironescu
- +

Adrian Mironescu, de la compania ieşeană de branding WIRON, a fost nominalizat pentru un premiu în cadrul prestigioasei categorii „Cel mai bun brand de localitate sau de ţară” la cea de-a 12-a ediţie a „Transform Awards Europe”, singurul eveniment care recompensează şi celebrează excelenţa în dezvoltarea şi transformarea brandurilor. 

Ieşeanul Adrian Mironescu a coordonat proiectul conceptualizării brandului municipiului Buzău - lansat, de altfel, în primăvara anului 2018 sub logo-ul „Buzău – oraş deschis”. Alături de Buzău a mai fost făcută o nominalizare: brandul pentru oraşul Paris. Premiile se vor decerna pe 6 mai, la Londra. Cu o experienţă multidisciplinară, Adrian Mironescu este un designer de brand care a obţinut de-a lungul anilor mai multe recunoaşteri internaţionale. „La proiectul pentru brandul oraşului Buzău am început lucrul acum mai bine de doi ani, câştigând în primă fază concursul pentru conceperea logo-ului oraşului Buzău, la care am prezentat un concept extins de brand de oraş, nu doar un logo.

Conceptul a fost apreciat de către autorităţile locale, care au decis implementarea lui. Încurajat de feedback-ul obţinut, la sfârşitul anului trecut am participat cu acest proiect la «Transform Awards Europe», unde juriul internaţional ne-a nominalizat pentru premiere la categoria «Cel mai bun brand de localitate sau de ţară» alături de propunerea pentru oraşul Paris”, a declarat Adrian Mironescu, designer şi consultant de brand al companiei Wiron, pentru „Ziarul de Iaşi”.  Un oraş este mai mult decât o clădire sau o figură istorică, subliniază el. „Am creat o platformă foarte flexibilă, adaptabilă în funcţie de context, prin care oraşul se poate reprezenta şi identifica. Logo-ul, împreună cu sloganul, este o «uşă deschisă» pentru tot ceea ce înseamnă oraşul şi îndeamnă, implicit, la implicarea cetăţenilor în comunitate pentru a transforma Buzăul într-un oraş deschis oportunităţilor”, ne-a explicat ieşeanul. Ţările şi oraşele se află în competiţie pentru atragerea investiţiilor, turiştilor, rezidenţilor şi reputaţiei, astfel că au recunoscut, în timp, importanţa dezvoltării unei imagini de brand, sporind potenţialul de a-i atrage.

Branding-ul de oraş este o nouă abordare a dezvoltării urbane a oraşelor durabile. „Rolul unui brand de loc este de a ghida cum oraşul inspiră, acţionează, animă şi livrează experienţe noi pentru locuitorii săi, investitori şi vizitatori. Nu este vorba despre cum este văzut oraşul acum, ci despre cum vrem să fie văzut mâine! Cheia transformării este implicarea fiecaruia dintre noi. Să fim cea mai bună versiune a noastră. Îmi doresc şi ca Iaşul să fie cea mai bună versiune a sa!”, a mai spus Adrian Mironescu.

 

 

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri