Concurență pe piața de magazine pentru animale: Fressnapf a venit la Iași cu noul format de magazin, primul din Moldova

sâmbătă, 29 iunie 2024, 03:00
2 MIN

Fressnapf a intrat pe piața ieșeană cu un magazin în Era Shopping Park, prezentând noul său format 3.0. Concurența acerbă include nume precum Animax și Maxi Pet, într-o piață unde clienții cumpără și din hipermarketuri. Planurile de expansiune în România sunt în curs, urmând inaugurări Fressnapf în Târgu Mureș, Vâlcea și Pitești.

Se intensifică concurența pe piața ieșeană de pet care: retailerul german de hrană și accesorii pentru animale Fressnapf, o afacere de familie, a deschis la Iași primul magazin din regiunea Moldovei. Compania a intrat pe piața românească în urmă cu doi ani, la Oradea, și a înregistrat o expansiune fulminantă, magazinul deschis în Iași, în Era Shopping Park, viitorul Mall Moldova, fiind al 28-lea din țară.

“Lupta” se dă între nume grele precum Animax și Maxi Pet

Cel mai nou magazin Fressnapf, cel din Iași, inaugurat joi, 27 iunie, are o suprafață de 499 mp și se așteaptă să atragă peste 100.000 de clienți. Fressnapf va concura pe piața locală cu branduri precum Animax și Maxi Pet, dar pe lângă aceste lanțuri mari cunoscute, piața mai include și magazine mai mici și independente. În plus, oamenii cumpără produse pentru animale și din hipermarketuri.

Fressnapf a venit la Iași cu noul format de magazin 3.0

Concurența acerbă de pe piața produselor pentru animale obligă jucătorii să inoveze și să ofere produse de înaltă calitate pentru a atrage și a păstra clienții, ne explică la fața locului inginerul zootehnist Constantin Sămărghițan, originar din Sibiu, trainer la Fressnapf.

El spune că odată cu extinderea Fressnapf la Iași s-a adoptat noul format de magazin 3.0. Acest format, dezvoltat anul trecut, pune accent pe un design vizual atractiv, facilitând pentru clienți identificarea produselor și interacțiunea cu consilierii de vânzări. „Acest format vine cu un mobilier mult mai plăcut din punct de vedere vizual, marfa expusă pentru clienți este mult mai ușor de identificat, iar consilierilor le este ușor să ghideze clienții în magazin. Avem produsele noastre exclusive, începând de la gama economică până la gama super premium. Gamele noastre exclusive nu conțin conservanți artificiali, arome artificiale, potențiatori de aromă sau zahăr. De asemenea, în gama premium și super premium avem cantități de carne proaspătă în componență”, ne-a spus Constantin Sămărghițan.

Planurile de extindere în România continuă

Compania urmează să inaugureze săptămâna viitoare un magazin în Târgu Mureș, apoi în Vâlcea și Pitești. Primul magazin al Grupului internațional Fressnapf a fost deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi are peste 1.800 de magazine.

Etichete: animale, fressnapf, Iasi, magazin

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii