Corijenţe anulate în instanţă pe motiv că elevul nu a avut acces online

miercuri, 17 august 2022, 12:24
1 MIN
 Corijenţe anulate în instanţă pe motiv că elevul nu a avut acces online

Un elev a fost declarat repetent în anul şcolar 2019-2020, ca o consecinţă a declarării situaţiei de ”corigent” la 3 discipline şcolare, respectiv ”limba română”, ”limba engleză” şi ”matematică”. Instanţa a anulat decizia luiată de profesori de a-l lăsa pe elev repetent. 

A criticat faptul că nu s-a luat în calcul starea obiectivă şi specială în care se afla ţara în perioada desfăşurării activităţii şcolare, respectiv stare de urgenţă şi de pandemie, cu toate consecinţele şi implicaţiile ce decurg din existenţa acestei stări excepţionale.

A susţinut că în privinţa sa au fost aplicate reglementări ce vizau o stare de normalitate şi care s-ar fi aplicat numai în condiţiile unei stări de normalitate în desfăşurarea sistemului de învăţământ (aşa cum a existat anterior stării de urgenţă), respectiv au fost aplicate dispoziţiile Ordinului M.E.N.C.Ş. nr. 5079/2016 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, deşi, date fiind starea de urgenţă şi a prelungirii acestei stări (conform Decretului nr. 240/2020 privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României), trebuia aplicat Ordinul M.E.C. nr. 4249/13.05.2020, act normativ emis pentru modificarea şi completarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul M.E.N.C.Ş. nr. 5079/2016.

Citiţi materialul integral pe newsweek.ro

 

 

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii