anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

Cu părul în vânt, la 313 km/h!

GALERIE
w01
  • w01
- +

Noul Mercedes decapotabil sport SL-AMG, dotat cu un motor V8 de 577 CP poate ajunge la o viteză maximă constructivă de 313 km/h.

 

SL, celebrul model sport decapotabil de la Mercedes Benz, a ajuns deja la a şasea generaţie. Designerii au creat un model superb, iar inginerii de la AMG au pus pe acest model cele mai noi şi mai dinamice tehnologii din portofoliul lor: motoare V8 de până la 577 CP (iar în versiunea hibrid ar putea ajunge chiar la 843 CP!), suspensie activă anti-ruliu, direcţie pe puntea spate, tracţiune 4x4, sistem de frânare compozit ceramic, etc.

Noul Mercedes-AMG SL, a fost dezvoltat în de către aripa de performanţă a mărcii, în uzina AMG de la Affalterbach. Potrivit şefului AMG, Philipp Schiemer, noul Mercedes-AMG SL „combină dinamica de condus AMG cu confortul şi luxul Mercedes”.

Pentru acest model AMG a dezvoltat o platformă complet nouă, numită Modular Sports Architecture (MSA), concepută pentru a putea fi folosită şi la alte modele de înaltă performanţă, precum viitorul AMG GT. Este construită dintr-un amestec de aluminiu, oţel, magneziu şi fibre compozite şi are o rigiditate la torsiune mai mare cu 18% faţă de vechiul model. La capitolul propulsie, pentru început Mercedes a confirmat un motor V8 cu două versiuni de putere şi un viitor model hibrid plug-in E-Performance.

Noul roadster Mercedes are o configuraţie de tip 2 plus 2 pasageri (deşi locurile din spate sunt destul de mici), iar acoperişul pliabil este din material textil. Închiderea / deschiderea plafonului este electrică şi se realizează în doar 15 secunde.

 

Designul exterior este complet nou şi de-a dreptul spectaculos, o combinaţie perfectă între lux şi profil sportiv. Vor fi disponibile roţi cu dimensiuni cuprinse între 19 şi 21 de inci. SL este acum exclusiv un model AMG şi de aceea kitul de caroserie AMG sportiv cu un splitter frontal larg şi deflectoare de aer este standard.

Noul Mercedes SL are un motor V8 turbo pe benzină de 4,0 litri disponibil în două niveluri de putere. Tracţiune integrală 4MATIC printr-o cutie de viteze automată cu nouă trepte este standard la ambele versiuni.

Prima versiune este SL 55 4MATIC, care vine cu motorul V8 biturbo de 4,0 litri, de 469 CP şi 700 Nm cuplu, acceleraţie de la 0 la 100 kmh în 3,9 secunde, viteză maximă de 295 km/h! O doua versiune este SL 63 4MATIC, de  577 CP şi 800 Nm, sprint 0-100 kmh în 3,6 secunde, viteză maximă de 313 km/h!!!

La celelalte patru generaţii anterioare tracţiunea era pe puntea spate, iar acum, pentru pentru prima dată în istoria modelului, SL are tracţiune integrală, cu un sistem 4MATIC complet variabil. SL 55 este echipat cu suspensie din oţel AMG Ride Control cu ​​amortizoare adaptive, iar modelul 63 are sistem AMG Active Ride Control, cu  stabilizare hidraulică anti-ruliu şi amortizoare reglabile. De asemenea, are şi un diferenţial spate cu alunecare limitată.

Direcţia pe patru roţi este standard la ambele modele. Până la 100 km/h, roţile din spate se pot roti în direcţia opusă axei faţă cu până la 2,5 grade, pentru a ajuta virajul şi manevrabilitatea la viteză mică. Peste 100 km/h, roţile din spate se rotesc în aceeaşi direcţie cu cele din faţă, pentru o mai mare stabilitate.

Se pare că va exista şi o versiune hibridă E-Performance a noului SL. Nu se cunosc încă amănunte, dar ar putea fi împrumutat noul sistem plug-in hybrid V8 de la AMG GT 63 S E-Performance, care produce 843 CP, sau poate motorul hibrid plug-in cu patru cilindri, care este în curs de dezvoltare pentru următorul AMG C 63.

Interiorul noului SL îmbină tehnologia de infotainment de la Clasa S cu un design mai sportiv şi mai tradiţional al tabloului de bord, denumit „hiperanalog”. Consola centrală funcţionează foarte asemănător cu configuraţia găsită în cea mai recentă Clasă S , dar cu elemente vizuale şi grafice AMG în meniuri şi interfeţe.

Scaunele sport AMG reglabile electric sunt standard, cu sisteme separate de încălzire pentru şezut  şi spătar, plus sistemul Mercedes Airscarf (opţional  există şi sistem pentru răcirea scaunelor).

Noul model va fi disponibil, probabil, din primăvara 2022 şi cu un preţ de pornire începând cam de la aproximativ. 100.000 euro.

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Un profesor universitar explică de ce Iaşul nu merită autostradă

Cosmin PAȘCA

Un profesor universitar explică de ce Iaşul nu merită autostradă

A se observa formularea în context a profesorului: autostrada „este un mijloc ca EU să ajung undeva”. Cu alte cuvinte, pentru Bulai şoseaua rapidă are un singur sens, spre Iaşi. Oraşul e văzut ca o grădină zoologică, oamenii stau aici într-un ţarc, din care n-au voie să iasă. Pot fi însă vizitaţi, ideal când începe bâlciul de Sfânta Parascheva.

opinii

New York şi Alabama. Un circuit epic

Codrin Liviu CUȚITARU

New York şi Alabama. Un circuit epic

Prin povestirile lui, Capote a avut, în mod evident, o influenţă hotărâtoare asupra a ceea ce s-a numit proza minimalistă americană din ultima jumătate a secolului XX. Acest tip de epic se concentrează pe frânturi din existenţa imediată, pe care le explorează nesofisticat şi totuşi artistic. Viziunea naratorului minimalist e pragmatică, evitând, din start, construcţiile monumentale ale romanului tradiţional, căutarea adevărurilor majore ale lumii sau elucidarea codurilor absconse şi derutante din istorie.

Miticilectualii ca Alfred Bulai şi disursul discriminatoriu la adresa moldovenilor

George ŢURCĂNAŞU

Miticilectualii ca Alfred Bulai şi disursul discriminatoriu la adresa moldovenilor

Când ai într-o regiune devenită fundătură prin proiectarea şi construcţia statului naţional, respectiv o aglomeraţie urbană de 400-450 mii de locuitori, ce ar fi singura capabilă să gestioneze fluxuri importante la nivel regional şi să polarizeze cât de cât regiunea, atât cât să-i creeze o minimă stabilitate şi coeziune teritorială, nu o izolezi din cauză că nu i-ar fi Bucureştiului de folos nu ştiu ce autostradă, ci faci eforturi să o deschizi către lume.

Întâmplările lui Nobel (I)

Bogdan ILIESCU

Întâmplările lui Nobel (I)

„All things are ready, if our mind be so.” (Toate lucrurile sunt pregătite, dacă şi mintea noastra este.) - William Shakespeare, Henry V

pulspulspuls

Iarăşi s-a făcut mişto de pârlipca lui Tudorel din Sărărie. Iată cu ce ocazie!

Iarăşi s-a făcut mişto de pârlipca lui Tudorel din Sărărie. Iată cu ce ocazie!

Două vorbe mai relaxate pe astăzi, dacă tot e joi, despre unul din evenimentele notabile care au loc în aceste zile în târg, stimaţi telespectatori şi drăguţe telespectatoriţe: selecta adunarea arhitecţilor de pe tot rotogolul ţării şi, de ce nu, chiar al Evropii şi al planetei. 

Caricatura zilei

Băsescu a pocnit, de data asta, o mașină

Editia PDF

Bancul zilei

Doi rechini : - Ce faci, ma? - Am fost bolnav... - Pai, ce-ai avut?  - Am mâncat un general rus si o saptamân (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.