anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

Cum a convins Lufthansa 42 de persoane să-şi schimbe numele

GALERIE
Klaus sau Heidi
  • Klaus sau Heidi
- +

O campanie de marketing a operatorului aerian Lufthansa a convins 42 de suedezi să-şi schimbe legal numele în Klaus sau Heidi pentru a câştiga o locuinţă în Berlin, conform publicaţiei online Quartz.

Operatorul german Lufthansa a început în luna octombrie în Suedia campania de marketing „schimbă-ţi numele în Klauss-Heidi, spune-ne de ce ai făcut-o şi intră în cursa pentru câştigarea unui nou început în Berlin”.

Apartamentul pus la bătaie de companie are 70 de metri pătraţi, un dormitor, balcon şi bucătărie mobilată. Premiul cel mare include o bicicletă personalizată cu noul nume înscris pe ea, lecţii de germană şi două zboruri gratis către Frankfurt sau Munich.

Câştigătorul campaniei a fost anunţat sâmbătă de Lufthansa. Acesta este Michael Klaus-Heidi Andersson, are 24 de ani şi este din localitatea suedeză Fjugesta.

Aşteptările companiei au fost depăşite de numărul mare de persoane care s-au înscris în competiţie. Lufthansa a oprit campania cu o lună mai devreme. 70% din participanţi sunt bărbaţi şi jumătate din ei locuiesc în Stockholm, scrie zf.ro.

Ceilalţi 41 de concurenţi primesc calitatea de membru silver în cadrul companiei şi 100.000 de kilometri de zboruri gratuite. Un alt concurs lansat de Lufthansa a oferit reduceri pentru utilizatorii care îşi schimbă numele pe Facebook.

Campania a fost realizată de agenţia de publicitate DDB. Lufthansa se află într-o luptă acerbă a preţurilor cu alţi 5 operatori aerieni pentru ruta Stockholm-Berlin iar prin această campanie operatorul german vrea să promoveze „visul Berlinului, nu Berlinul cel ieftin”, conform departamentului de marketing al companiei.

Reacţia publicului faţă de campanie arată deschiderea pentru nou şi pentru descoperirea altor culturi, spune Magnus Engvall, specialist de marketing de la Lufthansa.

Cotidianul The New York Times nota în 2011 că tot mai mulţi suedezii îşi schimbă numele pentru a scăpa de sufixul tradiţional „son” dar şi datorită unei legi promulgate în 1982 care permite oricărui cetăţean să-şi schimbe numele fără niciun motiv întemeiat. Svenska Dagbladet, un ziar suedez, scria în 2010 că nimeni nu îşi schimbă numele atât de des precum o fac suedezii.
 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Admitere nouă, obiceiuri vechi

Ioan Alexandru TOFAN

Admitere nouă, obiceiuri vechi

În lipsa unor criterii ferme cu privire la viaţa academică şi a unor planuri solide de viaţă, absolvenţii de liceu nici nu au la îndemână prea multe temeiuri pentru a decide ce vor studia ca studenţi. Astfel, argumentul îmbulzelii devine oarecum convingător.

opinii

Modernitatea şi postmodernitatea alienării

Codrin Liviu CUȚITARU

Modernitatea şi postmodernitatea alienării

Fugi, Rabbit (şi toată seria pe care o deschide) reprezintă o parabolă a alienării în universul postindustrial, publicarea sa în română căpătând, încă din 2008, cu un an înaintea morţii scriitorului, o neaşteptată legitimitate culturală în contextul prezentului.

Perpetuum praedictionem

Bogdan ILIESCU

Perpetuum praedictionem

The best way to predict the future is to create it. (Cel mai bun mod să prezici viitorul este să îl creezi.) Peter Drucker

Provincialismul trufaş al capitalei

Florin CÎNTIC

Provincialismul trufaş al capitalei

Într-una dintre postările sale educative de pe FB, Dan Alexe sublinia că toţi avem accent şi că cel valah, „dă Bucureshti”, e unul dintre cele mai caraghioase, graiul obişnuit al respectivilor aborigeni fiind şi plin de greşeli de acord. Căci a fi provincial nu e o chestiune de plasare geografică, ci de educaţie, nu?

pulspulspuls

Concediu la secret pentru famiglia premarelui? Unul pe două direcții

Concediu la secret pentru famiglia premarelui? Unul pe două direcții

’Neaţa bună, dragi cetitori! Am vrut pe astăzi să vă spunem una faină cu premarele Mihăiţă al nostru, dar n-o mai spunem căci, din ce am auzit, omul și-a trimis famiglia în concediu. 

Caricatura zilei

Ambulanța

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.