Secretul „Puiului galben”: producătorii ieșeni explică pas cu pas metoda. „Nu e nimic nesănătos”. Ce spun autorităţile sanitare locale?
Scandalul “Puiului vopsit” a stârnit un val de reactii critice din partea marilor (...)
citeste totvineri, 29.03.2024
O campanie de marketing a operatorului aerian Lufthansa a convins 42 de suedezi să-şi schimbe legal numele în Klaus sau Heidi pentru a câştiga o locuinţă în Berlin, conform publicaţiei online Quartz.
Operatorul german Lufthansa a început în luna octombrie în Suedia campania de marketing „schimbă-ţi numele în Klauss-Heidi, spune-ne de ce ai făcut-o şi intră în cursa pentru câştigarea unui nou început în Berlin”.
Apartamentul pus la bătaie de companie are 70 de metri pătraţi, un dormitor, balcon şi bucătărie mobilată. Premiul cel mare include o bicicletă personalizată cu noul nume înscris pe ea, lecţii de germană şi două zboruri gratis către Frankfurt sau Munich.
Câştigătorul campaniei a fost anunţat sâmbătă de Lufthansa. Acesta este Michael Klaus-Heidi Andersson, are 24 de ani şi este din localitatea suedeză Fjugesta.
Aşteptările companiei au fost depăşite de numărul mare de persoane care s-au înscris în competiţie. Lufthansa a oprit campania cu o lună mai devreme. 70% din participanţi sunt bărbaţi şi jumătate din ei locuiesc în Stockholm, scrie zf.ro.
Ceilalţi 41 de concurenţi primesc calitatea de membru silver în cadrul companiei şi 100.000 de kilometri de zboruri gratuite. Un alt concurs lansat de Lufthansa a oferit reduceri pentru utilizatorii care îşi schimbă numele pe Facebook.
Campania a fost realizată de agenţia de publicitate DDB. Lufthansa se află într-o luptă acerbă a preţurilor cu alţi 5 operatori aerieni pentru ruta Stockholm-Berlin iar prin această campanie operatorul german vrea să promoveze „visul Berlinului, nu Berlinul cel ieftin”, conform departamentului de marketing al companiei.
Reacţia publicului faţă de campanie arată deschiderea pentru nou şi pentru descoperirea altor culturi, spune Magnus Engvall, specialist de marketing de la Lufthansa.
Cotidianul The New York Times nota în 2011 că tot mai mulţi suedezii îşi schimbă numele pentru a scăpa de sufixul tradiţional „son” dar şi datorită unei legi promulgate în 1982 care permite oricărui cetăţean să-şi schimbe numele fără niciun motiv întemeiat. Svenska Dagbladet, un ziar suedez, scria în 2010 că nimeni nu îşi schimbă numele atât de des precum o fac suedezii.
Cuvinte cheie: + Klaus sau Heidi
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Gamificarea: o aventură magică la școala primară Lorelay! (P)
Este videochatul o nouă cale către independența financiară a fetelor? (P)
Dealer de droguri cu sute de comenzi, iertat de judecători: „A făcut progrese în plan spiritual”
Lovitură în Podu Roş: trei tineri au jefuit maşina de îngheţată. O greşeală minora a şoferului
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Pacient de 22 de ani cu limfagiom chistic de mezocolon, operat cu succes la Arcadia
Ultimele calcule privind posibilitatea ca Iaşul să prindă un post de europarlamentar
“Extraordinara poveste a lui Peter Schlemhil” de Adelbert von Chamisso
Cum e să lucrezi într-o universitate (şi să participi la alegeri)
Ghici cine este blondina din acest tandem liberal indestructibil?
Publicitatea convenției matrimoniale și modificarea acesteia
Pavel LUCESCUCine profită de madam Şoşoacă |
Alexandru CĂLINESCUDistrugerea statuilor |
pr. Constantin STURZUDe ce este atât de aspru Postul Mare? |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă? |