anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

sambata, 13.08.2022

Cum de a apărut scandalul cu şpaga onorabilului Mugurel care bea Ciuc

GALERIE
puls
  • puls
- +

Multă lumea ne-a sunat să ne întrebe ce se întâmplă cu ultima acţiune a procurorilor de anticorupţie, cea care îl vizează pe Mugurel care bea Ciuc, viteazul penelist care a păstorit cândva şi pe plaiurile noastre. 

Zic unii că, la vârsta-i fragedă, cetăţeanul este deja veteran al partidului, aflându-se la al treilea mandat, fiind cumva varianta de acolo a lui Petrică cel deştept Grămadă de la noi. Ori, spune întruna lumea care ne sună, dacă nici un veteran nu mai ştie să facă mescambe cu parandărătul, atunci e de jale, pe mâinile cui a încăput ţara?

Dezlegaţi această enigmă, domnule Archibald Tănase, spun cei care sună, cum de s-a întâmplat ca o mescambă între veterani, aşa de uşor de ascuns, să fie prinsă din zbor şi pusă la pământ de DNA? Ehei, măi băieţi, răspunde amicul Archibald, bună întrebare, iar răspunsul trebuie să fie pe măsură. Iar pentru asta, ia’n cetiţi voi, dară, pulsul următor.

Bătaie pe direcţiile naţionale

Toată şmecheria cu directorii puşi să conducă marile direcţii naţionale prin care se administrează ţara este aceea că ei trebuie să plătească o dublă taxă, exact ca în perioada fanariotă. Prima taxă este cea numită „de instalare”, care de multe ori trebuie să fie mai mare decât a predecesorului, ca să fie o motivaţie pentru care să-l schimbi pe unul cu altul. A doua taxă este cea care se plăteşte cu o anume regularitate şi constituie banii pentru partid, adică mălaiul zilnic al acestei creaturi politice căreia i se mai spune în termeni ştiinţifici şi „Leviathan”.

În cazul de faţă vorbim de prima taxă. Ea a fost cerută, dacă a fost, pentru numirea pe funcţie şi trebuia să fie mai mare decât a predecesorului. Dar cum în acest caz nu se punea problema de predecesor, pentru că liberalii schimbau partidoiul la guvernare, taxa noua trebuia să fie mai mare decât cea a concurenţei. Ori n-a fost aşa, sau cine ştie, dar s-a lăsat cu scandal şi panaramă, pentru că a venit concurenţa din cadrul propriului partid. 

Dacă vă mai amintiţi, întreaga direcţie naţională a fost dată de liderul suprem al partidului în păstorirea onorabilului domn Pirteş. Acesta a luat direcţia şi nu a ţinut cont de nici un aranjament anterior, de aici şi supărarea cetăţeanului Marmoci, cel pregătit de Mugurel şi pentru care s-ar fi discutat, după spun procurorii, mălaiul. Acum, veţi spune, bine, bine, ce tot atâta poliloghie pentru o practică deja ştiută. Care este motivul pentru care s-a aflat mescamba liberală. Ei, bine, nu mai avem de scris decât trei cuvinte, pe care, iată, le spunem şi, gata, ura şi la gară! Pirteş este cel mai bun prieten al lui Hellvig.

**** PONT ****

Materialele de mai sus sunt o parodiere umoristică a realităţilor ieşene şi naţionale, realităţi care sunt tratate la modul cel mai serios în articolele de news ale ediţiei noastre. Orice asemănare cu oameni şi fapte din viaţa reală poate fi, aşadar, pur întâmplătoare.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Pohtiţi la fotbal!

Nicolae GRECU

Pohtiţi la fotbal!

N-a fost nevoie de îndemnuri bombastice precum cele din titluri; românii reîncep să vină la fotbal pentru că au pentru cine.

opinii

Mitocanul de la volan (I)

Eugen MUNTEANU

Mitocanul de la volan (I)

Suntem asaltați zilnic cu știri și imagini despre accidente de circulație atroce. Statisticile spun că România este țara europeană cu cei mai mulți morți în accidente de circulație. Dincolo de precaritatea șoselelor, cred că o cauză a acestei situații îngrijorătoare este și existența în libertate a fiarei sălbatice pe care am ales să o numesc mitocanul de la volan.

Dobânda, de la păcat (medieval), la virtute (modernă)

Aurelian-Petruș PLOPEANU

Dobânda, de la păcat (medieval), la virtute (modernă)

Știința economică modernă s-a desprins din ceea ce era cunoscut în mediul academic timpuriu drept filosofie morală. Acțiunile și comportamentele din sfera economică (de exemplu, comerțul, formarea prețurilor, rolul dobânzii în tranzacțiile comerciale, etc.) erau reglementate de Biserică vreme de secole întregi. 

O limbă din prefabricate

Alexandru CĂLINESCU

O limbă din prefabricate

Un fenomen frapant care se petrece astăzi este ceea ce aş numi proliferarea prefabricatelor. Nu e ceva nou, dar devine tot mai accentuat şi, pentru cine ţine la expresivitatea limbii, tot mai supărător. Spun „prefabricate” pentru că e vorba de cuvinte şi formule luate de-a gata şi puse uneori în cele mai neaşteptate contexte. Au făcut de pe acum o glorioasă carieră la televiziune, politicienii şi jurnaliştii le rostesc cu o voluptate solemnă, convinşi că impresionează publicul printr-un limbaj elevat.

pulspulspuls

O cabală preoţească ţesută pe îndelete de multă vreme

O cabală preoţească ţesută pe îndelete de multă vreme

Ehehei, iubiţi dreptcredincioşi, iată că încurcate mai sunt căile Domnului de când treburile lumeşti şi dorinţele de parvenire şi câştig şi-au băgat coada tot mai adânc în sânul şi buzunarele largi de popă ale unor înalţi prelaţi din mitropolia noastră de la Iaşi, atât de greu încercată în ultima vreme. Iacătă aşadar, dragilor, ce au mai putut zămisli minţile întunecate de aceste lucrături diavoleşti: citiţi şi vă cruciţi, nu alta! 

Caricatura zilei

Ambulanța

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.