sambata, 25.03.2023
Piaţa de telecomunicaţii este una dintre cele mai dinamice din România, competiţia fiind una acerbă – lucru care este vizibil atât în privinţa dezvoltării şi implementării permanente de noi tehnologii, dar şi a războiului care se duce pentru clienţi şi, în consecinţă, pentru o „felie” cât mai mare din tortul pieţei în ansamblu. În această,cursă a înarmării” un rol important este jucat şi de partenerii companiilor de telefonie mobilă, aşa-zişii reseller-i, o verigă importantă între furnizori şi persoanele juridice.
Impact Business Solutions vinde servicii de telefonie şi date mobile ale Orange către firme, într-o piaţă ieşeană caracterizată, la rându-i, de o competiţie acerbă. De ce ar opta o firmă sau o instituţie publică să lucreze cu un reseller în locul unei relaţii contractuale directe cu operatorul?
„Operatorii, în general, aleg să externalizeze către parteneri anumite servicii, printre care şi vânzările pe business. Prin forţe proprii aceştia nu ajung tot timpul la clientul final, în vreme ce pentru client poate reprezenta un avantaj real să lucreze cu noi deoarece îi putem fi mult mai aproape şi răspunde cu mai mare promptitudine”, detaliază Bogdan Neamţu. Ca în orice afacere, a câştiga încrederea clientului este pasul absolut necesar care poate conduce la semnarea unui contract.
„Sigur că unele companii pot fi iniţial reticente la ideea să lucreze printr-un intermediar, iar aici intervine rolul echipei mele, suficient de bine pregătite pentru a răspunde la o astfel de întrebare”, adaugă domnia sa. În plus, reseller-ii sunt direct motivaţi de perfectarea cât mai multor tranzacţii şi de a păstra în portofoliu clienţii pe perioade cât mai lungi, această activitate reprezentând sursa directă de venit. O relaţie profesională cât mai apropiatăde client determină rezultatele bune în piaţă şi, implicit, securizarea clienţilor companiei de telecomunicaţii.
„Sunt în branşa telecom din 2004, am fost angajat al Vodafone. În 2009 mi s-a oferit un job de conducere, de sales manager, la un alt partener Orange, iar în 2012 am deschis firma împreună cu soţia mea. Am crescut acest business de la minus, nu de la zero. Aveam însă experienţa, un factor foarte important, şi am ajuns la circa 20 de angajaţi”, spune Bogdan Neamţu. Personalul în cadrul Impact Business Solutions este împărţit între echipa de vânzări, back office şi administrativ. Potenţialii clienţi sunt contactaţi de departamentul de telesales, iar în funcţie de răspuns un responsabil de vânzări stabileşte un contact direct, ulterior fiecare client beneficiind nu doar de sprijinul celui care i-a vândut serviciul, dar şi de cel al departamentului de customer care.
O persoană fizică are nevoie de servicii, cea juridicăde soluţii
Dacă un client persoană fizică va căuta strict servicii de telefonie şi de date, în cazul celor corporate deja vorbim despre soluţii. „Un client persoană juridică are nevoie în primul rând să fie înţeles. Firmele depind enorm de comunicare, spre exemplu cele de distribuţie. În afara necesităţilor de voce, fiecare angajat are un arsenal de gadget-uri în spate prin care poate da comenzi online, să-şi gestioneze stocul şi tot aşa. Unui asemenea client nu îi poţi spune că asta este, şase ore nu îţi funcţionează serviciul sau să stea ore în şir încercând să prindă pe cineva de la serviciul clienţi al furnizorului. Un asemenea incident l-ar putea determina să schimbe operatorul şi atunci noi suntem la dispoziţia lui şi facem tot posibilul să rezolvăm orice problemă ar putea apărea”, explică Bogdan Neamţu.
O firmă precum Impact Business Solutions nu se luptă în piaţă doar cu o concurenţă venită din partea partenerilor celorlalte companii de telecom, ci coexistă cu alte firme care sunt, la rândul lor, parteneri ai Orange. Diferenţierea în acest peisaj cu o politică de preţuri stabilă o face calitatea unei colaborări.
Următorul pas? Digitalizarea caselor noastre. „În cel mult cinci ani de zile vom avea aplicaţii pe smartphone prin intermediul cărora vom putea să vedem ce mai avem în frigider sau ca să ne pornim maşina de spălat. Este o nişă cu un mare potenţial de dezvoltare”, conchide Bogdan Neamţu.
Cuvinte cheie: + telecom, iasi, bogdan neamtu, orange, vanzari, clienti, multumire, reusita, avisso, impact business
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Hitozukuri, eșecul statului nipon într-un proiect de inginerie socială
Premieră galactică la Iaşi, cu maşina lui dom’ premare în prim plan. Iacătă unde a pus-o!
Amical de fotbal cu Botoşani şi un soi de antrenament oficial pentru handbaliste
Se caută un şef pentru Şcoala de Arte, faimoasă pentru concursurile trucate
Biciclist pus să plătească reparaţii de 11.657 de lei după un impact cu o maşină
Procese pentru poluare: ApaVital refuză să plătească 2 lei şi 13 bani către ABA Prut-Bârlad
Conferinţă pe teme de digitalizare organizată de Universitatea Tehnică
Podul peste Bahlui, dintre Leţcani şi Dumeşti, refăcut cu 4,5 milioane de lei
Accident cu victimă în capătul Iaşului. O maşină s-a răsturnat - FOTO/VIDEO
Un nou accident mortal la Iaşi: Impact violent între două maşini şi o căruţă
Donald Trump ameninţă cu “moarte şi distrugere” dacă este condamnat
Copil de 9 ani, atacat de câinele unei vecine pe o stradă din inima capitalei
Paul Rusesabagina, eroul filmului "Hotel Rwanda", va fi eliberat din închisoare
Şase persoane, arestate preventiv în cazul de trafic de droguri din Bacău
ONU acuză Ucraina şi Rusia că au ucis zeci de prizonieri de război
Japoneza Kaori Sakamoto a câştigat din nou titlul mondial la patinaj artistic
Cum poţi curăţa cana electrica? Ce trucuri folosesc gospodinele?
Starul Tom Brady a devenit acţionarul campioanei en-titre din WNBA
Euro se depreciază cu 1% faţă de dolar, pe o piaţă fragilizată de către bănci
Istoria și evoluția pokerului: Origini, impact cultural și momente notabile (P)
O femeie de 72 de ani s-a aruncat de la etajul al patrulea al unui bloc. Ea a murit la spital
E adevărat că e mai scump să publici advertoriale tip adult? (P)
Dieta mediteraneană ar putea reduce cu 24% riscul femeilor de a face boli cardiovasculare
VIDEO Patinaj artistic: Moment în premieră în proba de perechi de la Campionatul Mondial
Karpaten Turism aduce vacanțele All Inclusive la Iași, la Moldova Center (P)
„Marea prescripţie” loveşte din nou. Jongleriile unui executor ieşean, achitate una după alta
Calendarul consultațiilor oftalmologice la nou-născut și copilul de vârstă mică (P)
Academicienii second-hand. Figuri mai vechi ale politichiei ieşene de acum 20 de ani, la interval
Nicolae GRECURevin tricolorii, oameni buni!Cei care cred că naţionala nu mai poate câştiga nici măcar în Andorra, să nu citească acest text. |
Eugen MUNTEANUEufemismele (IV) |
Aurelian-Petruș PLOPEANUHitozukuri, eșecul statului nipon într-un proiect de inginerie socială |
prof. dr. Gheorghe POPASă ne bucurăm! |
Premieră galactică la Iaşi, cu maşina lui dom’ premare în prim plan. Iacătă unde a pus-o! |
Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.