Cum îţi faci un viitor în „jungla” telecom?
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Profil suplimentul "Iasul in AFACERI"

Cum îţi faci un viitor în „jungla” telecom?

GALERIE
telecom
  • telecom
- +

Piaţa de telecomunicaţii este una dintre cele mai dinamice din România, competiţia fiind una acerbă – lucru care este vizibil atât în privinţa dezvoltării şi implementării permanente de noi tehnologii, dar şi a războiului care se duce pentru clienţi şi, în consecinţă, pentru o „felie” cât mai mare din tortul pieţei în ansamblu. În această,cursă a înarmării” un rol important este jucat şi de partenerii companiilor de telefonie mobilă, aşa-zişii reseller-i, o verigă importantă între furnizori şi persoanele juridice.

Impact Business Solutions vinde servicii de telefonie şi date mobile ale Orange către firme, într-o piaţă ieşeană caracterizată, la rându-i, de o com­petiţie acerbă. De ce ar opta o firmă sau o in­stituţie publică să lucreze cu un reseller în locul unei relaţii contractuale directe cu operatorul?

Operatorii, în general, aleg să externalizeze către parteneri anumite servicii, printre care şi vânzările pe business. Prin forţe proprii aceştia nu ajung tot timpul la clientul final, în vreme ce pentru client poate reprezenta un avantaj real să lucreze cu noi deoarece îi putem fi mult mai aproape şi răspunde cu mai mare promptitudine”, detaliază Bogdan Neamţu. Ca în orice afacere, a câştiga încrederea clientului este pasul absolut necesar care poate conduce la semnarea unui contract.

Sigur că unele companii pot fi iniţial reticente la ideea să lucreze printr-un intermediar, iar aici intervine rolul echipei mele, suficient de bine pregătite pentru a răspunde la o astfel de întrebare”, adaugă domnia sa. În plus, reseller-ii sunt direct motivaţi de perfectarea cât mai multor tranzacţii şi de a păstra în portofoliu clienţii pe perioade cât mai lungi, această activitate reprezentând sursa directă de venit. O relaţie profesională cât mai apropiatăde client determină rezultatele bune în piaţă şi, implicit, securizarea clienţilor companiei de telecomunicaţii.

Sunt în branşa telecom din 2004, am fost angajat al Vodafone. În 2009 mi s-a oferit un job de conducere, de sales manager, la un alt partener Orange, iar în 2012 am deschis firma împreună cu soţia mea. Am crescut acest business de la minus, nu de la zero. Aveam însă expe­rien­ţa, un factor foarte important, şi am ajuns la circa 20 de angajaţi”, spune Bogdan Neamţu. Personalul în cadrul Impact Business Solutions este împărţit între echipa de vânzări, back office şi administrativ. Potenţialii clienţi sunt contactaţi de departamentul de telesales, iar în funcţie de răspuns un responsabil de vânzări stabileşte un contact direct, ulterior fiecare client beneficiind nu doar de sprijinul celui care i-a vândut serviciul, dar şi de cel al departamentului de customer care.


O persoană fizică are nevoie de servicii, cea juridicăde soluţii


Dacă un client persoană fizică va căuta strict servicii de telefonie şi de date, în cazul celor corporate deja vorbim despre soluţii. „Un client persoană juridică are nevoie în primul rând să fie înţeles. Firmele depind enorm de comunicare, spre exemplu cele de distribuţie. În afara ne­ce­sităţilor de voce, fiecare angajat are un arsenal de gadget-uri în spate prin care poate da comenzi online, să-şi gestioneze stocul şi tot aşa. Unui a­semenea client nu îi poţi spune că asta este, şase ore nu îţi funcţionează serviciul sau să stea ore în şir încercând să prindă pe cineva de la serviciul clienţi al furnizorului. Un asemenea incident l-ar putea determina să schimbe operatorul şi atunci noi suntem la dispoziţia lui şi facem tot posibilul să rezolvăm orice problemă ar putea apărea”, explică Bogdan Neamţu.

O firmă precum Impact Business Solutions nu se luptă în piaţă doar cu o concurenţă venită din partea partenerilor celorlalte companii de telecom, ci coexistă cu alte firme care sunt, la rândul lor, parteneri ai Orange. Diferenţierea în acest peisaj cu o politică de preţuri stabilă o face calitatea unei colaborări.

Următorul pas? Digitalizarea caselor noastre. „În cel mult cinci ani de zile vom avea apli­caţii pe smartphone prin intermediul cărora vom putea să vedem ce mai avem în frigider sau ca să ne pornim maşina de spălat. Este o nişă cu un mare potenţial de dezvoltare”, conchide Bogdan Neamţu.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Despre importanţa îndoielii în ştiinţă şi falimentul calităţii în educaţie

Alexandru LĂZESCU

Despre importanţa îndoielii în ştiinţă şi falimentul calităţii în educaţie

Îndoiala şi spiritul critic nu mai sunt la modă. Un curent dominant în mass media şi pe reţelele sociale cultivă intoleranţa faţă de punctele de vedere care se abat de la cele considerate acceptabile, „corecte”, adesea, în mod ironic, „în numele ştiinţei”.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Liviu Suhar

Nichita DANILOV

Liviu Suhar

Senzaţia pe care o încearcă spectatorul privindu-i tablourile e una stranie. Cufundate într-o tăcere ce trece dincolo de cotidian, proiectându-şi umbra lăuntrică în spaţiul ancestral, obiectele par să comunice între ele într-un limbaj mut, prin intermediul ultrasunetelor transpuse într-o partitură muzicală. Tăcerea lor e înşelătoare.

Raportul dintre public şi privat, din perspectivă feministă

Dana ȚABREA

Raportul dintre public şi privat, din perspectivă feministă

Aparent, dacă e să-l avem în vedere pe Richard Rorty, distincţia dintre sferele publică şi privată sunt separate în măsura în care problemele care cad sub incidenţa fiecăreia dintre ele sunt diferite şi, desigur, întrebările adresate sunt altele. Cu privire la individul uman, cineva ar putea fi deopotrivă liberal şi ironist, ceea ce conduce la posibilitatea ca cele două sfere să nu prezinte o opoziţie ireconciliabilă. Dimpotrivă. Cele două sfere converg. Să luăm ca exemplu familia: prin definiţie familia presupune spaţiul privat şi discreţia, cu toate acestea familia este reglementată prin reguli şi norme care ţin de sfera publică.

O întâlnire nici măcar de gradul 7 şi o mică incursiune onomatologică

Michael ASTNER

O întâlnire nici măcar de gradul 7 şi o mică incursiune onomatologică

Acum trei ani, la început de martie - eram în drum spre Bucureşti (cu trenul) - m-am trezit cu un mesaj de la o persoană necunoscută, dar cu acelaşi nume de familie. Am avut o conversaţie ciudăţică pe messenger cu femeia în cauză, apoi am uitat de discuţie. 

pulspulspuls

Suferinţele discrete ale madamei

Suferinţele discrete ale madamei

Una mai molcuţă, de uichend, pe azi, dacă tot e sâmbătă şi e aşa frig afară. Şi ce ar putea fi mai moale şi mai pufos decât opera lirică, stimaţi telespectatori, şi mai ales graniţa penală a acesteia cu politichia mâloasă de Bahlui? 

Caricatura zilei

De 8 martie

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.