Dublă victorie pentru Ford: Autoutilitara Internațională a Anului și Pick-up-ul Internațional al Anului
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Comunicat de presă

Dublă victorie pentru Ford: Autoutilitara Internațională a Anului și Pick-up-ul Internațional al Anului

GALERIE
IVOTY_IPUA
  • IVOTY_IPUA
- +

• Autoutilitara electrificată Transit Custom în versiunile cu motorizare Plug-in Hybrid și
EcoBlue Hybrid a fost desemnată Autoutilitara Internațională a Anului. Ford Ranger a
obținut premiul pentru Pick-up-ul Anului.
• Juriul a apreciat sistemele de propulsie hybrid ale lui Transit Custom, care asigură eficiență
la nivelul consumului de combustibil, permițând totodată firmelor care le utilizează să poată
accesa zone dedicate vehiculelor cu emisii reduse.
• Ford Ranger oferă performanțe sporite și eficiență la nivelul consumului de combustibil,
conectivitate avansată și tehnologii de asistență a șoferilor menite să crească
productivitatea afacerilor.
• Ford este astfel primul constructor auto care câștigă de două ori premiile IVOTY și IPUA în
același an.

Ford sărbătorește trecerea la un viitor ecologic cu vehiculele sale comerciale,
printr-o dublă victorie. Astfel, Ford Transit Custom cu motorizările Hybrid a câștigat premiul
pentru Autoutilitara Internațională a Anului (IVOTY) 2020, iar Ford Ranger a fost desemnat Pickup-
ul Internațional al Anului (IPUA) 2020.

Ford este primul constructor auto care câștigă de două ori în același an premiile IVOTY și IPUA.
Prima dată, Ford a obținul aceste premii în 2013.
Noile modele Transit Custom Plug-In Hybrid și Transit Custom EcoBlue Hybrid au fost
desemnate colectiv câștigătoare ale prestigiosului premiu anual IVOTY, de către un juriu format
din 25 de jurnaliști specialiști din 25 de țări europene, în cadrul unei ceremonii speciale ce a
avut loc la Lyon, Franța.

Juriul a apreciat gama sistemelor de propulsie electrificată oferite de Ford pe autoutilitara
Transit Custom. Concepute pentru a reduce nivelul consumului de combustibil, sistemele de
propulsie permit accesul operatorilor în zone destinate vehiculelor cu emisii reduse și oferă
soluții practice pentru firmele care încearcă să se încadreze în ținta de emisii.

Autoutilitarele Transit Custom Plug-In Hybrid și Transit Custom EcoBlue Hybrid, cu capacitate
de încărcare de o tonă și Transit EcoBlue Hybrid cu capacitate de încărcare de 2 tone,
câștigătoare la ceremonia din acest an, sunt trei dintre cele 14 vehicule electrificate pe care
Ford le va introduce în Europa până la finalul anului 2020. Ford a câștigat titlul IVOTY de șase
ori până acum.

Ford Ranger - cel mai bine vândut pick-up* din Europa* - i-a impresionat pe cei 18 jurați cu
motorul său diesel EcoBlue de 2.0 litri, mai puternic și eficient din perspectiva consumului de
combustibil, și cu tehnologiile avansate de asistență a șoferilor, obținând titlul IPUA, decernat
odată la doi ani.

„Noile modele de vehicule comerciale Ford Transit Custom Plug-In Hybrid și EcoBlue Hybrid vin
la momentul potrivit pentru clienții noștri – permițându-le acestora să reducă costurile și emisiile
și să răspundă provocărilor actuale ale mediului de afaceri, fără a sacrifica aspectul practic sau
sarcina utilă. De asemenea, noul nostru Ranger crește nivelul de rafinament, tehnologie și
productivitate în segmentul pick-up”, a declarat Hans Schep, director general, Vehicule
Comerciale, Ford Europa.

Având capacitatea de a rula cu emisii zero fără eventuale probleme legate de autonomie,
furgoneta Transit Custom Plug-In Hybrid poate fi încărcată cu energie electrică pentru o
autonomie electrică pură de conducere în regim NEDC de până la 56 km. ** Puntea față este
antrenată exclusiv de un motor electric/generator de 92,9 kW, alimentat de o baterie Litiu-Ion de
13,6 kWh. Multi-premiatul motor Ford EcoBoost 1.0 litri pe benzină acționează ca extensie a
bateriei, permițând o autonomie totală ce depășește 500 km.

Sistemul de propulsie al modelului Transit Custom EcoBlue Hybrid folosește un generator
integrat acționat cu curea în locul alternatorului standard, permițând recuperarea și stocarea
energiei în timpul decelerărilor vehiculului și încărcarea unui acumulator Litiu-Ion de 48 de volți
răcit cu aer. Energia stocată este folosită pentru a asigura asistență de cuplu motorului și a fost
optimizată pentru a îmbunătăți cu până la 8% eficiența consumului de combustibil pentru
motorul diesel Ford EcoBlue de 2,0 litri îmbunătățit.

Disponibil în variantele de caroserie Regular Cab, Super Cab și Double Cab, noul Ford Ranger
are tracțiune integrală standard și o versiune îmbunătățită a motorului Ford EcoBlue de 2,0 litri.
Acesta ajută la reducerea consumului de combustibil cu până la 9%, echipat cu o transmisie
automată nouă cu 10 viteze. Tehnologiile de asistență a șoferilor includ funcția standard Pre-
Collision Assist with Pedestrian Detection (Asistență Pre-coliziune cu sistem de detectare a
pietonilor) și noul modem integrat FordPass Connect ce contribuie la sporirea utilității și
productivității.

Gama Ranger include și noul Ranger Raptor – cea mai performantă versiune a unui pick-up
lansată vreodată. Cu un motor de 213 CP Bi-turbo EcoBlue de 2,0 litri, Ranger Raptor are un
stil extrem și este sprijinit de un șasiu unic dezvoltat de Ford Performance, optimizat special
pentru conducerea off-road la viteze mari.

„Felicit Ford pentru acest succes dublu: câștigarea premiilor Autoutilitara Internațională a Anului
2020 și Pick-up-ul Internațional al Anului 2020 în același an. O mare și binemeritată realizare.
Cu focus clar pe hibridizare, inginerii Ford au dezvoltat un sistem de propulsie sustenabil, care
vine la momentul potrivit în beneficiul operatorilor urbani, inter-urbani și rurali. Iar modelele
Transit Custom Plug-In Hybrid și Transit Custom EcoBlue Hybrid se conduc foarte ușor și au
nivel al performanței foarte ridicat!” a declarat Jarlath Sweeney, președintele juriului pentru
premiul Autoutilitara Internațională a Anului.

„Cea mai bine vândută furgonetă cu capacitate de încărcare de o tonă din Europa a fost
recunoscută de juriul secțiunii Autoutilitare drept alegerea lor principală, atunci când au votat
deținătorul titlului 2020”, a declarat Sweeney. „Este a doua oară când Ranger primește această
distincție după ce a câștigat în 2013, iar de atunci și-a îmbunătățit foarte mult performanțele cu
această ultimă generație.”

Ford este marca de vehicule comerciale numărul 1 din Europa; În perioada ianuarie-octombrie
2019, vânzările Transit Custom au ajuns la 114.000 unități, cu 2,6% mai mult decât în aceeași
perioadă a anului trecut. Ranger este pick-up-ul numărul 1 din Europa cu 43.300 unități vândute
raportat la aceeași perioadă.*

# # #

*Pe baza celor mai recente date de la începutul anului disponibile până în septembrie 2019. Compania
Ford Europa raportează vânzări pentru cele 20 de piețe europene tradiționale ale sale unde este
reprezentată prin Companii de Vânzări Naționale: Austria, Belgia, Marea Britanie, Republica Cehă,
Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia,
Portugalia, Spania, România, Suedia și Elveția.
Emisiile de CO2 ale modelului Transit Custom de la 137g/km, consum de combustibil de la 5,3 l/100 km
NEDC
Emisiile de CO2 ale modelului Transit Custom Plug-In Hybrid 60 g/km, consum de combustibil 2,7 l/100
km NEDC
Emisiile de CO2 ale modelului Transit de la 143 g/km și consum de combustibil de la 5,5 l/100 km NEDC
Emisiile de CO2 ale modelului Ranger de la 178 g/km. consum de combustibil de la 6,9 l/100 km NEDC
Emisiile de CO2 ale modelului Ranger Raptor de la 233 g/km, consum de combustibil de la 8,9 l/100 km
NEDC
** Valorile declarate pentru consumul de combustibil / energie, emisiile CO2 și autonomia vehiculelor
electrice sunt măsurate în conformitate cu cerințele și specificațiile tehnice ale Regulamentului European
(CE) 715/2007 și (CE) 692/2008 cu cele mai recente modificări. Valorile consumului de combustibil și
emisiilor CO2 sunt specificate pentru o versiune, nu pentru toate versiunile unui model. Procedura de
testare standard aplicată permite compararea unor tipuri de vehicule diferite și a unor producători diferiți.
În plus față de eficiența consumului de combustibil al unui autoturism, stilul de conducere și alți factori n
on-tehnici joacă un rol în determinarea consumului de combustibil/energie, emisiilor de CO2 și
autonomiei electrice a unui autoturism. CO2 este principalul gaz cu efect de seră responsabil pentru
încălzirea globală.
Începând cu data de 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt aprobate folosind Procedura
Armonizată Globală de Testare a Vehiculelor Ușoare (WLTP) în conformitate cu (UE) 2017/1151 cu cele
mai recente modificări, care este o procedură de testare nouă, mai realistă, pentru măsurarea consumului
de combustibil și emisiilor de CO2. Începând cu data de 1 septembrie 2018, WLTP a început să
înlocuiască Noul Ciclu de Conducere European (NEDC), procedura de testare anterioară. În timpul
tranziției NEDC, valorile WLTP privind consumul de combustibil și emisiile de CO2 sunt corelate cu
NEDC. Vor exista unele variații față de valorile anterioare privind consumul de combustibil și emisiile,
deoarece unele elemente ale testelor au fost modificate, respectiv același autoturism ar putea avea valori
diferite privind consumul de combustibil și emisiile de CO2.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Protestele din Cuba creează probleme curentului radical progresist din America (I)

Alexandru LĂZESCU

Protestele din Cuba creează probleme curentului radical progresist din America (I)

Atunci când ţările în care se aplică politicile socialiste intră invariabil într-o criză profundă, ajung în ruină economică şi la proteste reprimate brutal ampla falangă progresistă din zona politică, academică şi din mass media din Occident ne explică că motivul este că acolo nu se aplica cu adevărat socialismul.

Filmuletul zilei

opinii

Măşti şi autografe

Nichita DANILOV

Măşti şi autografe

Şi asta fiindcă sinuciderea trebuie să te aducă mai aproape de credinţa în sine şi de Dumnezeu. „V-a trecut vreodată prin cap că sinuciderea ar putea dezonora moartea?“, se întreabă el.

Note şi notaţii de (pe) la ţară

Michael ASTNER

Note şi notaţii de (pe) la ţară

Pe front

Grădinile Aramidei şi sărutul de la Alecsandri

Dana ȚABREA

Grădinile Aramidei şi sărutul de la Alecsandri

Deunăzi, doi tineri se sărutau în faţa Teatrului. Cu gesturi tandre care se profilau în aer, suspendate câteva fracţiuni de secundă în spaţiul dintre ei, lasciv, aproape ostentativ şi puţin histrionic. Teatrul lui Ovidiu Lazăr nu este deloc astfel. Cultul regizor ieşean e creator de eseuri scenice, metaforice şi cu toate acestea încărcate de raţionalitate. Poetic, dar totuşi abstract. Interesat de actualitate, dar cu toate acestea mai interesat de interioritatea imponderabilă a personajelor sale schiţă din monologurile regăsite în cânticelele comice ale lui Alecsandri.

pulspulspuls

Noi tabere la liberali: bam-bam! Iaşul pare acum chiar pe lângă

PULS

Noi tabere la liberali: bam-bam! Iaşul pare acum chiar pe lângă

Când credeau şi liberalii noştri de la Iaşi că măcar pe jumate tot or să fie în tabăra câştigătoare, căci oricum jumatea lui Muraru merge cu Cîţu, iar jumatea lui Alexe se duce cu Orban, hop că dinspre Bucureşti vin veşti care răstoarnă toată calimera de la Iaşi.

Caricatura zilei

Drona auto

Editia PDF

Bancul zilei

Când ma întâlnesc în parc si vorbesc cu barbati casatoriti, am impresia ca toti traim cu aceeasi femeie! (...)

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.