De Business

Punem punctul pe știi

După București, brandurile hoteliere internaționale „vânează” oportunități în Iași, Craiova și Oradea

luni, 28 aprilie 2025, 21:45
1 MIN
 După București, brandurile hoteliere internaționale „vânează” oportunități în Iași, Craiova și Oradea

Marriott şi Radisson sunt două dintre grupurile internaţionale care au declarat că se uită la o expansiune în oraşele mai mici ale ţării după ce şi-au consolidat poziţia în Bucureşti, principala lor poartă de intrare în ţară, transmite ZF.ro.

Tot mai multe branduri hoteliere de nivel internaţional au început să apară şi în oraşe mai mici ale ţării, unde nu există neapărat o activitate turistică intensă.

Urmăriți canalul „Ziarul de Iași” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici

După ce brandurile au început să se extindă şi în restul ţării, acest lucru arată că piaţa hotelieră începe să se dezvolte la nivelul întregii ţări şi nu va mai gravita doar în jurul Bucureştiului, care, actualmente, are cea mai dezvoltată infrastructură hotelieră.

Citește articolul complet pe ZF.ro. 

Etichete: hotel, investitii

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii