Te-ai hotărât să intri în lumea fascinantă a licitațiilor online? Azitis este locul perfect pentru a începe o astfel de experiență interesantă. De când este pe piață, a reușit să se ridice la nivelul așteptărilor și să asigure tranzacții de succes.
O licitație online nu este doar o tranzacție, ci o experiență inedită – atât pentru vânzător, cât și pentru cumpărător. Doar pe o platformă de profil poți găsi obiecte de colecție sau chiar afaceri la cheie. Fiecare are o poveste unică în spate, pe care licitatorul trebuie să o pună într-o lumină bună, iar investitorul să o probeze prin diverse metode. Așadar, întreaga procedură vine cu un carusel de emoții și pregătiri suplimentare, mai ales pentru începători.
De-a lungul anilor, au existat multe cazuri neobișnuite în industrie – unele plăcute, altele mai puțin favorabile. Însă, fiecare a reprezentat o oportunitate de evoluție și îmbunătățire a tacticilor abordate. Platforma Azitis este cel mai bun exemplu. Care au fost cele mai tari momente pe care le-a experimentat brandul rămâne să afli în rândurile următoare.
Ce povești interesante puteți spune despre achiziții unice?
Platforma de licitații Azitis este pe piață de doar câteva luni, dar în puținul timp petrecut în industrie, a reușit să devină una dintre cele mai performante alternative. Echipa din spatele serviciilor prestate adună peste 40 de ani experiență în piața de distress, adică a business-urilor aflate în dificultate. De aici și rezultatele excelente.
Într-o singură lună, de exemplu – iunie 2024, a înregistrat peste 30.000 de utilizatori unici, 300 de bunuri listate și 20 de licitații active. De asemenea, au fost pregătite 2.000 de conturi, toate pregătite să liciteze – atât bunuri de valoare și opere de artă, cât și spații comerciale. Ideea de la care au pornit a fost simplă – să elimine orice fel de etapă birocratică din procedura de listare. Așadar, ei se ocupă de întocmirea dosarului cu șină și de completarea tuturor formalităților legale. Cumpărătorului nu-i rămâne decât să liciteze – are la dispoziție 14 zile pentru a se gândi și a selecta cele mai bune variante.
Poate cea mai neplăcută experiență din zona de executare silită cu care s-au confruntat a fost situația în care vechiul proprietar nu voia să părăsească clădirea. După achiziția locuinței, licitatorul e nevoit să facă acțiune în evacuare.
Au existat și alte cazuri pe care asistenții au trebuit să le gestioneze cu profesionalism. Însă, de fiecare dată, lucrurile au ieșit în favoarea celor care au ales să liciteze pe platformă. Iată de ce:
- Pe Azitis poate licita oricine. Experții care se ocupă de efectuarea serviciilor cunosc foarte bine atât aspectele juridice, cât și pe cele judiciare și extrajudiciare. Dacă în cazul licitațiilor tradiționale trebuia să ai cunoștințe în domeniu pentru a participa, pe Azitis poate participa oricine. De detaliile organizatorice se ocupă specialiștii.
- Nu e nevoie să mai plătești caiete de sarcini. Procesul de vânzare a bunurilor aflate în insolvență este simplificat. Astfel, vei avea acces la vizionare și achiziționare în siguranță. Nu mai trebuie să plătești un caiet de sarcini pentru a afla toate informațiile care te interesează. Totul este expus în mod transparent direct pe site.
- Identitatea ta este protejată. În situația în care bunul vizat de către un licitator, indiferent că este mobil sau imobil, nu corespunde cu descrierea, cumpărătorul este protejat. Există reguli clare de tranzacționare (doar prin cele mai sigure metode) și tehnici de criptare a datelor confidențiale. Așadar, identitatea îți va fi gestionată corespunzător, fără riscuri de pierdere a datelor.
Ce lecții au fost învățate din greșeli și experiențe?
În mod evident, au fost și situații din care profesioniștii Azitis au avut de învățat. În orice domeniu e loc de evoluție, lucru pe care îl afirmă și Vasile Godîncă – Herlea, fondatorul brandului și practician în industrie de 20 de ani.
Iată care au fost cele mai importante lecții:
- Chiar și în cazul unor licitații online, pericolul unui atac cibernetic nu trebuie scăpat din vedere. Tocmai de aceea, au fost implementate sisteme avansate pentru verificarea identității. La înregistrare, orice utilizator trebuie să prezinte actele de identitate, CUI-ul companiei și informații despre administrator. De asemenea, toți participanții sunt încurajați să verifice foarte atent oferta pe care o au în vedere. Cea mai bună soluție este să se deplaseze fizic pentru o evaluare amănunțită.
- Au existat ocazii în care detaliile unor produse nu au fost comunicate în mod suficient de clar, ceea ce a dus la neînțelegeri și returnări neașteptate. Unele piese aveau mici imperfecțiuni care nu erau evidențiate în descriere sau în fotografii. Tocmai de aceea, în momentul de față, pe site există fotografii cu rezoluție ridicată a obiectelor, dar și descrieri în care sunt menționate toate aspectele relevante.
- Pe parcurs, Azitis a observat că anumite articole, care anterior erau foarte căutate, și-au pierdut din popularitate. Așadar, a început să monitorizeze constant tendințele pieței și preferințele consumatorilor pentru a-și ajusta selecția de articole. De asemenea, a început să îmbine marketing-ul cu povestea fiecărei piese. Scopul este nu doar de a evidenția caracteristicile tehnice, ci și istoria și unicitatea obiectului pentru a crea conexiuni emoționale cu potențialii cumpărători.
Te-ai hotărât să intri în lumea fascinantă a licitațiilor online? Azitis este locul perfect pentru a începe o astfel de experiență interesantă. De când este pe piață, a reușit să se ridice la nivelul așteptărilor și să asigure tranzacții de succes.
Ce mai aștepti? Contactează acum echipa și participă la o licitație online!
Publicitate și alte recomandări video