
Firma ieșeană, implicată în scandalul Georgescu: „Alegeți candidatul cel mai bun în interesul României”

Firma ieșeană, despre care procurorii susțin că a intermediat (intenționat sau nu) plata influencerilor din campania lui Călin Georgescu la prezidențiale susține că promovează valorile europene.
Ionuț Pătrășcoiu, fondatorul „FameUP”, precizează într-un mesaj distribuit online că în campania din acest an nu a fost implicată în activități de publicitate electorală și îi îndeamnă pe alegători să voteze în „interesul României”.
Reamintim că „Fame Up”, o platformă destinată promovării prin micro-influenceri, apare în documentele desecretizate de CSAT, în contextul campaniei prezidențiale a lui Călin Georgescu.
Contactat anul trecut de reporterii „Ziarul de Iași” și chestionat în legătură cu implicarea companiei sale în controversata chestiune a utilizării influencerilor pentru a promova mesaje în favoarea candidaturii lui Georgescu, directorul Ionuț Pătrășcoiu a solicitat mai întâi ca întrebările să-i fie adresate pe email. Ulterior, a răspuns vag și opac.
De observat că și în mesajul transmis deunăzi, fondatorul Fame Up, deși spune că susține „valorile democratice, europene și trans-atlantice”, nu își asumă un îndemn direct la vot pentru unul dintre cei doi candidați.
Publicitate și alte recomandări video