
Ford Motor a angajat-o pe fosta primă doamnă a Franţei Carla Bruni să promoveze brandul companiei pe această piaţă, într-un video în care aceasta face o schimbare majoră de carieră, renunţând la chitară pentru a prelua rolul de antrenor al unei echipe de fotbal, relatează Reuters.
Producătorul auto american, care vrea să recupereze din decalajul faţă de Renault şi PSA/Peugeot-Citroen pe piaţa din Franţa, speră ca Bruni să inspire cumpărătorii francezi facă schimbări la fel de îndrăzneţe în alegerea automobilelor. Ford mizează pe puterea de influenţă a lui Bruni, fostă cântăreaţă şi model care a devenit soţia fostului preşedinte francez Nicolas Sarkozy. Cota de piaţă a Ford în Franţa este de numai 4,3%, cu mult sub nivelul de 30%, respectiv 26%, înregistrat de PSA şi Renault, iar compania americană mizează pe reputaţia şi versatilitatea lui Bruni, nu pe relaţiile sale politice."Este o femeie care a devenit din top model, cântăreaţă şi actriţă soţia unui preşedinte de dreapta. Sigur că există un risc, pentru că imaginea sa este marcată de apartenenţa politică şi statutul său marital", a declarat Fabrice Devanlay, director pentru relaţii externe al Ford în Franţa.
Publicitate și alte recomandări video