anunturi
grandchef
Bolta rece
anunturi
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional
TVR Iasi Telejurnal
anunturi

sambata, 01.04.2023

Germania construiește șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice

GALERIE
incarcare, electrica, masini, sosea
  • incarcare, electrica, masini, sosea
- +

În premieră pentru Germania, orașul Balingen urmează să testeze șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice publice, private și comerciale.

Potrivit Businesswire, pentru șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice s-a apelat la un furnizor de top de tehnologie de încărcare fără fir înglobată în carosabil, transmite descoperă.ro.

Inițiativa va încărca un autobuz electric care circulă spre oraș.

Șoseaua care încarcă fără fir vehicule, cu un pas mai aproape de realizare

Electreon, furnizorul ales, este o companie importantă care produce soluții de încărcare wireless pentru vehicule electrice (EV). Tehnologia inductivă a companiei a câștigat premii și este una dintre cele mai ecologice, scalabile și atractive moduri de a încărca dispozitive.

Această tehnologie încarcă EV-urile atât în mod dinamic (în timp ce se mișcă), cât și static (în timp ce sunt pe loc), reducând astfel nevoia de baterii cu o capacitate mai mare, reducând teama de autonomie redusă, reducând costurile totale și încărcând EV-urile rapid și în siguranță.

Folosind o platformă de „încărcare ca serviciu” (CaaS), Electreon lucrează cu orașe și operatori de flote pentru a face posibil ca flotele publice, comerciale și cu conducere autonomă să fie convertite în vehicule electrice la un cost scăzut și fără întrerupere.

În colaborare cu EnBW, principalul furnizor german de infrastructură de încărcare pentru vehicule electrice, Electreon va instala un sistem rutier electric (ERS) de 1 kilometru de-a lungul unei porțiuni de drum. Stațiile de autobuz sunt folosite pentru a decide amplasarea celor două stații de încărcare statică.

Un proiect în două etape

Tehnologia va fi introdusă în două etape în orașul Balingen. În prima fază se va crea o cale de rulare lungă de 400 de metri cu două stații de încărcare statică. În a doua fază, la lungimea drumului electric se vor adăuga încă 600 de metri, notează Interesting Engineering.

Acest plan vine după un proiect pilot de succes al tehnologiei Electreon la Karlsruhe, care a fost realizat tot în parteneriat cu EnBW. Un drum electrificat a fost construit la centrul de antrenament EnBW, care alimentează un autobuz public din apropiere în orele de vârf. Ca parte a acordului, Electreon va primi până la 3,2 milioane de euro pentru acest proiect din Balingen pentru a crea o infrastructură de încărcare wireless dinamică și statică.

Dr. Maximilian Arnold, care supraveghează proiectul diviziei de cercetare EnBW, așteaptă cu nerăbdare ca șoseaua care încarcă fără fir vehicule să fie gata și a spus că „proiectul de la Balingen arată cât de inovator și consecvent promovăm mobilitatea electrică în Germania”.

Mobilitatea electrică ia avânt

„Avem o abordare integrată și dorim să facem încărcarea fără fir adecvată din punct de vedere tehnic pentru transportul public german. Acest lucru include convingerea autorităților, a operatorilor de rețele energetice, a operatorilor de autobuze și a publicului larg că există beneficii”, a adăugat Arnold.

„Aspectele semnificative includ dezvoltarea și utilizarea unui instrument care va ajuta planificatorii de transport public să instaleze infrastructura inductivă pentru un anumit oraș sau regiune. Am arătat deja în proiectul nostru comun de la Karlsruhe cât de eficientă, sigură și ușor de implementat este încărcarea dinamică fără fir. Sperăm că acesta este începutul multor alte proiecte pe drumurile publice și private din Germania”, a spus Dr. Andreas Wendt, CEO al Electreon Germany GmbH.

descopera.ro

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Greierii din capul „furnicuţei”

Nicolae GRECU

Greierii din capul „furnicuţei”

Cazul Dorinel Munteanu nu este izolat: climatul de scandal care domină fotbalul românesc, iniţiat de oameni de fotbal cu calităţi îndoielnice, este girat chiar de către zeii care au scos acum 30 de ani lumea în stradă.

opinii

Eufemismele (V)

Eugen MUNTEANU

Eufemismele (V)

Comentarea metamorfozelor mereu surprinzătoare ale fenomenului discursiv pe care îl numim eufemizare continuă pe marginea unor exemple din aria terminologiilor profesionale.

Unionismul ca perdea de fum pentru goarnele Moscovei

Dorin DOBRINCU

Unionismul ca perdea de fum pentru goarnele Moscovei

Tema unionismului – în mod explicit unirea României cu Republica Moldova (sau invers) – a fost destul de populară în ultimul deceniu, în mai mare măsură la vest de Prut, în creştere la est de râu. Nu este de mirare că mulţi politicieni de la Bucureşti sau Chişinău, activişti de diverse orientări, cetăţeni în căutare de notorietate s-au agăţat de subiect şi l-au rostogolit în media, pe reţelele sociale, la manifestaţii felurite, la adunări electorale, conferinţe, l-au inscripţionat pe clădiri publice sau pe marginea căilor de comunicaţii.

Constituţia de la 1923 şi posteritatea ei

Ioan STANOMIR

Constituţia de la 1923 şi posteritatea ei

La centenar, constituţia de la 1923 întruchipează paradoxurile epocii interbelice: mai mult decât oricare alt text, ea ilustrează reuşitele şi imperfecţiunile sistemului de guvernare al României Mari. Lichidată în 1938 de lovitura de stat carlistă, repusă în vigoare parţial la 1944, înlocuită cu ordinea totalitară comunistă, spre a fi invocată mai apoi în anii de după 1989, constituţia de la 1923 devine, o dată cu trecerea timpului, imaginea libertăţii pe care noile tiranii o înlătură. În posteritate, constituţia de la 1923 este mai elocventă şi memorabilă decât în intervalul ei de aplicare concretă. În lupta cu dictaturile secolului XX, legea fundamentală de la 1923 este mobilizată ca un semn al moderaţiei şi al domniei legii.

pulspulspuls

O fi ea mare, dar nici la pensie nu-i tihneşte lui dom’colonel. Cine i-a stricat tihna şi de ce?

PULS

O fi ea mare, dar nici la pensie nu-i tihneşte lui dom’colonel. Cine i-a stricat tihna şi de ce?

Dacă e uichend, haideţi pe astăzi să fie una fără politicieni, că aşa ne-am şoptit în barbă acuma ceva vreme: măcar sâmbăta să nu-i mai vedem prin faţa ochilor pe aici pe la rubricuţă! Aşadar, să fie una cu „Bă, tu iar n-ai şapcă?”. Adicătelea cu ţaigheri şefi, foşti sau actuali. Iar pe astăzi avem veşti noi despre unul fost, actualmente pensionar baban. 

Caricatura zilei

România - Belarus

Editia PDF

Bancul zilei

Doi prieteni se întâlnesc dupa multa vreme: - Ei, prietene, cum e viata de barbat însurat? - Excelenta! Am reu (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Credeti ca blocurile ridicate dupa anii 2000 in Iasi si in tara sunt sigure in cazul unui cutremur major?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.