
IKEA România, parte din grupul suedez cu același nume, cel mai mare retailer de mobilă din lume, dar și de pe piața locală, a finalizat 2024 cu o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei (274,2 milioane euro), 33% din această sumă fiind generată de vânzările online, scrie profit.ro.
“Pe parcursul anului fiscal 2024, IKEA România a vândut peste 26,5 milioane de produse, dintre care 65% au fost piese de mobilier, iar 35% accesorii. Sistemul de dulapuri PAX a fost cea mai vândută gamă de produse din România în acest an fiscal. Clienții noștri apreciază soluțiile inteligente de depozitare, în special pentru dormitoare, iar sistemul PAX răspunde perfect acestor nevoi. Printre cele mai vândute produse din România s-a numărat și divanul Hemnes”, spune, pentru Profit.ro, Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA SEE.
Pe plan local, IKEA deține la acest moment trei magazine – două în București și unul în Timișoara – un Studio de Planificare și Comandă în Constanța, precum și cinci puncte de ridicare comenzi, în Brașov, Iași, Cluj, Oradea și Sibiu.
“România reprezintă o piață importantă pentru IKEA în regiunea Europei de Sud-Est și împreună cu echipele noastre lucrăm constant pentru a identifica cele mai potrivite locații pentru viitoarele puncte de întâlnire cu clienții. Ne vom continua extinderea prin dezvoltarea unor noi formate, pentru a rămâne accesibili, convenabili și sustenabili – atât în prezent, cât și pe termen lung. Suntem interesați de zonele Iași și Cluj”, spune acesta, adăugând că în România încă există mult potențial de creștere, în special în ceea ce privește prezența omnichannel, nu neapărat prin deschiderea de magazine fizice. Citește articolul complet pe profit.ro.
Publicitate și alte recomandări video